päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- 1,028
- ...
- 2,345
- Seuraava »
hiusväri päässä, musta tulee taas kunnolla punapää ^______________^
Palkkapäivä! Ja palkan lisäks tulee 500e:n tulospalkkio!*iloinen* Mitäköhän sitä taas noilla kaikilla rahoilla oikeen tekis...*pepsodent* Noh, enköhän mä jotain käyttöä niille keksi jos oikein yritän.*tirsk*
[q]soturi, 2.9.2007 21:20:
Ponille kyytiä alkaa tänään!*plur*
[/q]
wuHUUU!!!Just yks päivä kaipailin tän perään.
No nyt sitte^_^
Vaikka vähän meinaskin äsken alkaa ahdistaa, niin oli silti ihan parhausviikonloppu! Eilinen keikka, kotikaupunkimatkailut, keittiön viidakkoon liittynyt banaanipuu ja muut kaverit, askartelukerho ja syksyn eka tuli kaakeliuunissa *sydän*
Kohta pääsee nukkuu, sekin on parhautta kun on uus tyyny joka maksoi suunnilleen keskikokoisen ydinaseen verran (5e) mut on tasan sen uhrauksen arvoinen. Kivvvaa olla kotonakin välillä :)
Hyvä fiiwis, eilen oli ihan saatanan hauskaa.
Rommibisse
Suosittelen.
Ei helvetti, nyt pitää rasti piirtää hiilellä huoneen seinään, tapasin lauantai-iltana baarissa tissutellessa söpön likan, juteltiin, pääsin saatille, pääsin kämppäänkin (kaatosade ja molemmat ihan uitettuja), pääsin teelle ja...viltin alle.
Numerokin on ja kaikkea.
Ei siinä muuten mutta pakko paukutella henkseleitä edes jossain, onhan viimekerrasta jo yli 3 vuotta.
Jännän positiivinen olo ollut koko sunnuntain, voisi mennä sateeseen laulamaan "Im singing in the rain...", hymyillä naapureille ja halata ihmisiä.
Michale flatley Lord of the dance lahdessa 3.10 *plur**plur**plur**aplodit**aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*
Pakko päästä!
selailin vanhoja kuvia ja keskustelu vanhan bilekamun kaa niist toi niin hyvän ja lämpimän
mielen.. muistoineen kaikkineen *sydän* huoh.. voe niitä aikoja <3 kiits antti ^_^ ja tietty kaikki muutkin noihin ihaniin vuosiin osallistuneet <3
Vaikka nukuin viime yönä tosi huonosti ja vaikka kouluun meno on koko kesän tuntunu tosi vastenmieliseltä, niin nyt oon oikeesti tosi innoissani lähössä sinne opastamaan pieniä (?) fukseja
Saa laittaa lakin päähän ja haalarit päälle, jipii!
yövuoro ohi ja viisi päivää vapaata.
JEE!
[q]Nelli, 3.9.2007 08:38:
Vaikka nukuin viime yönä tosi huonosti ja vaikka kouluun meno on koko kesän tuntunu tosi vastenmieliseltä, niin nyt oon oikeesti tosi innoissani lähössä sinne opastamaan pieniä (?) fukseja
Saa laittaa lakin päähän ja haalarit päälle, jipii!
[/q]
Sama juttu, pitäis noita pikkusia mennä paimentamaan. Laaharit kyl jää kotiin wanhustelun vuoks tällä kertaa kotiin
Kun tietäis syyn, ni kertoisin et miks on hieno fiilis. Nyt vaan on. Kiitos siitä.
Töissä ollaan repeilty horoskoopeillemme
Kuume alkaa hellittää ja palaan elävien kirjoille 
Tänään saanu pestyy jo vähän pyykkiäkin
aamu alko sillä et sai veltto virtasta tai siis sen autoa työnnellä ampulanssikuskien kanssa liikenne valoista jalkakäytävälle ku siltä loppu bensat x)
olin joskus alkukeväänä laittanu hennesille netin kautta työhakemuksen (tosin sillä asenteella ettei ne kato niit koskaan)
Nyt soitettiin et pääsisinkö hennesille haastatteluun!!
Mulla loppuuki sopivasti tän kuun lopus toi toinen sopimus! Toivottavasti pääääsen!!!
broidi tuli hoivaamaan darraista pikkusiskoa.. se toi ja laitto ruokaa ja leffoja
Jahwl!! saan sitteki viime työharjottelusta stipendirahan, summasta en oo saletti mut aijai kyl raha täs vaiheessa kelpaa :)
Viikonloppu kotikonnuilla itä-ghetossa, pikkusisko, Heidi ja Anselmi. Loistava keli, loistavaa seuraa. *sydän*
osasin korjata vahvistinta vaivannen paukkumisen ja pärinän volaa säätäessä. kiitos contact cleaner -aineelle :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- 1,028
- ...
- 2,345
- Seuraava »