päivän :)

Back to häröily O

Koulun ja opintolinjan vaihdosta seurannut opintotukihässäkkä
näyttäis olevan kunnossa :)

[size=8](ainakin siihen asti, että katsovat mitä sain viimevuonna aikaseks :P[/size]

lintsasin aamulla töistä 2½h
-> heti paljon virkeämpi olo! :D

Äskeinen vierailu paikallisessa bilevaatekaupassa Oli siis nii makeita kuteita että huuh huuh.. kallein oli joku 70e sellai matrix-takki. Muuten hinnat siinä 5-50e / kaikki. Cyperdogia yms kivoo *sydän* sinne siis shoppaileen ku on ylimäärästä massii Sairaan hienoja paitoja ja housuja ja korsetti viritelmiä ja ja ja ja.. *pökr* taivas

toinen päivän :) ... ennemminki kyl -> Menin pesee pyykkii pyykkitupaan ja jouduin juoksee takasin hakee sanakirjaa ku en tienny mitä ne kaikki sanat merkitsi siin pesukonees onneks kukaa ei nähny, oli jokseenki koominen tilanne

Löysin tänään kierrätyskeskuksesta 3 eurolla IHKUN vihreän rakettimallisen laavalampun!

Katsotaan nyt, jaksaako se ruveta kuplimaan, voi olla niin vanha että ei... Jännityksellä ootan ekaa kuplaa!

Sija 46

Vuoden poissaollut kämppis tuli takaisin Ja koulu alkaa taas, siitä tuli yllättävänkin hyvä fiilis

[q]Zebir, 3.9.2007 09:52:
---
Nelli, 3.9.2007 08:38:
Vaikka nukuin viime yönä tosi huonosti ja vaikka kouluun meno on koko kesän tuntunu tosi vastenmieliseltä, niin nyt oon oikeesti tosi innoissani lähössä sinne opastamaan pieniä (?) fukseja Saa laittaa lakin päähän ja haalarit päälle, jipii!

---

Sama juttu, pitäis noita pikkusia mennä paimentamaan. Laaharit kyl jää kotiin wanhustelun vuoks tällä kertaa kotiin
[/q]

Ja oli vielä huisin hauska päivä! Just saavuin kotiin ja oon poikki ja väsyny ja vähän humalassa, mutta silti vaan hymyilyttää

Koti saatu sisustettuu valmiiks, nyt lasi punaviinii pastaa ja kynttilöitä <3
Aa ja uusia suitsukkeita palamaan :)
Oma mielenrauhan mekka tehty taas <3

Kävelylenkki hämärällä kullan kans *sydän* Istuttiin rantakallion kielekkeelle puistonpenkille, kuului vain aaltojen liplatus, edessä näkyi kaupungin valot ja hassun keltainen kuu. Se fiilis, kun huomaa, että toisen kainalossa on hyvä olla ja ilma tuntuu vielä lämpimältä kasvoja vasten. Todellisuus tuntuu hetken kaukaiselta ja tulee levännyt olo.

Siistii <3

(snadi miinus tullivirkailijan tenttailuista ja ortodoksijuutalaisista)

Sain nukuttuu yllättävän hyvin ja pitkään vaikka nyt oonki jo hereillä, ei oo enää niin flunssanen olo

(Mut vastineeks en sit ehtinytkään tehdä eilen yhtään mitään kotona, melkei suoraan sänkyyn ku kotiin pääsin *hmph*)

[q]sts, 4.9.2007 07:46:
Hallmark reissu?
[/q]
Se on kyl yks, mut vähän vois tänäänkin jo käydä shoppailee.

[q]Nelli, 3.9.2007 22:34:
Ja oli vielä huisin hauska päivä! Just saavuin kotiin ja oon poikki ja väsyny ja vähän humalassa, mutta silti vaan hymyilyttää
[/q]
Oli joo, kyllä ne phuksit vaan joka vuosi nuorenee. Itsehän ei vanhene. Tästä ne bileet alkaa

ehdottomasti puhelu h3lin kanssa, just äsken *sydän*
ei vois olla parempaa ystävää (sekä kässärimpää kamua),
tuo hassutus saa mut niiin nauramaan ja hyvälle tuulelle sekä ymmärtää ihan täysin.

eli siis ollaan niinq ihan samalla aaltopituudella
me uleudet

Mä heräsin ajoissa ja oon ny jo ihan kokonaan hereillä --> aamureeneilt kova odotuskerroin siis *sydän* lisää aamukahvia :)))

Uus tietokone mikä tulee toivottavasti huomenna!!! oijoi!

[q]crissy, 4.9.2007 09:49:
[/q]

uus tietokone mikä tulee ku teille sopii

Spinning!

Tuli hyvä olo :)

Huomenna si viel powerbody, ja torstai pakkaamista. Perjantaina sit jo lähtö kohti pohjoista, ihanaa! *sydän*

[q]Miinapiina, 4.9.2007 09:50:
---
crissy, 4.9.2007 09:49:

---

uus tietokone mikä tulee ku teille sopii
[/q]

hahaha! laitetaan uudet koneet sit heti tulille!

O