päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,062
- 1,063
- 1,064
- 1,065
- 1,066
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ulkona on niin kirkas ja kaunis mutta katu- ja siitepölyinen ilma, että säästä nauttii suorastaan parhaiten näissä sisätöissä, auringon paistaessa naapuritalon seinään
sunnuntaille ennustetaan räntää mut sekään ei haittaa, puhdistuupahan ilma sillon
Mä olen asunu tässä kämpässä reilu kaks vuotta. Tänään mä sain vihdoinkin hommattua yhden perkuleen kaapelin (2xRCA > 3,5mm) jolla saan äänet tuolta vahvistimelta myös koneelle päin. Eli pystyn vihdoinkin jatkamaan vinyylien digitoimista ja jospa vaikka innostuisin soittelemaankin levyjä uudelleen ja vaikka jonkun setinkin vääntämään ^_^
[q]drifter, 15.3.2010 01:43:
Naisetkin yllättävät joskus :D
[/q]
eilen alko kesäloman ensimmäinen puolikas, jota on odotettu kyllä niin kauan että... ja nyt matkalla Tallinnaan hakee lomajuomiset :)
Kyllähän tuo yöllä satanu lumi toi muassaan aivan ihanan fiiliksen, ja kun vielä kauppareissustakin suoriutui valkoisen puhtoisesti, perinteisen "koirankakkakuorrutusta kengänpohjat paksunaan -kokemuksen" sijaan, on olo taas pienistä riemuista koostuva.
Skeittarin paras ystävä :)
Ainakin jotain oon tehny työssäni oikein *iloinen*. Vaikka ihan huuhaa-hommaahan tää koko päihdehuolto on.
Äärimmäisen terapeuttisen, ilahduttavan ja läheisyyden täyteisen viikonlopun jälkeen, hyvin syöneenä ja erityisesti levänneenä, ei voi muuta kuin hymyillen aloittaa tämän viikon.
Eikä haittaa ollenkaan et tän työviikon jälkeen on 10 päivää vapaata.
Aurinko ja lähestyvä kesä. Ehkäpä tästä talvesta selvittiinkin. (kop kop)
uuh, taipo on korvia myöden ihastunut :)
Haha go korporaatio! Kyllä meitsin aamu lähti niin hyvin käyntiin ku tota kuunteli :D
mennään huomenna kattomaan yhtä taloa <3
Oli aikamoinen rakkauspäivä
hih juuri tätä kaipasin. Sit kun vielä aurinko paistoi ja sai hyvää intialaista. Nyt vaan nautin enkä pelkää tulevaa.
huimaus ja selkäsärky poistuneet
SM-liigan finaalit käyntiin tänään..! jes..!
Meitsi pääsi Google-auton ikuistamaksi tänään Hämeenlinnassa. *sydän* Oon siis vähintään varmaan joku maailmanluokan tähti nyt. *joo**nauru*
Vähän aikaa kyllä hoksottimet veti tyhjää kun katoin että punainen auto, ok, sit sillä on tollanen saakelin tötterö tuolla katolla, ok. EIKU VENAA! Se onkin se kuukkelin auto.
Uusi työsopimus. Saipahan jatkoaikaa mietinnöille.
Huomenna pääsee Hesaan tapaamaan Avangionia.
Safkaa ja juomaa..... ja ulkonahan ei ole lämmin kai...
Parempaa päin pikkuhiljaa..
Toukokuu + koira paremmassa kunnossa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,062
- 1,063
- 1,064
- 1,065
- 1,066
- ...
- 2,345