päivän :)

Back to häröily O

[q]MiLindiNi, 17.9.2007 09:24:
Mä sain sen duunipaikan*jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**hihu**plur**pihkassa*
[/q]

Millasta duunia? Mäki voin osallistuu tähän hehkutukseen! sain kans to kuulla et mut on valittu muiden joukosta vakkarityöntekijäks=)

ONNEA MEILLE!!

oon ihan saatanan kännis. muuttuu kyl päivän :( viiden tunnin päästä-

Monen kuukauden jälkeen hyvin nukuttu yö takana! Ei mitään särkyä tai kolotusta, ja vessassakin kävin vain 2 kertaa! Ihan uskomatonta.

Huomaa että ei oo käyny bileissä pitkään aikaan ja viellä pidempään aikaan kiksubileissä.

On ihan hirve hinku jokapäivä järkkää bileet pystyyn kaikkialla missä ikinä sillähetkellä olen ja näin myös teen. Oon varmaan huvittava näky toisille ihmisille kun ratikassa tamppaan hymy korvasta korvaan ja on vaikee pysyä nahoissani, kun kiksu on vaan niin upeeta*plur*

Täydelliset naiset jatkuu tänään!*iloinen**jiihaa**hihu*

mun lähes kaksi kuukautta kadoksissa ollut kissa tuli eilen kotiin! *sydän**sydän**sydän*

[q]alphamagic, 17.9.2007 18:26:
-Ihanan lämmin ilma eli lenkille illansuussa!

[/q]

joko tykkäät kylmästä mut mun mielestä 14C on pirun kylmä.

Siitä huolimatta mäkin aion mennä lenkille.

Taas sain pienen summan rahaa. Ei tämä taloudellinen tilanne aivan katastrofaalinen ole.*hihu*

koko päivä on sujunut hyvin. kaikki hommat toimi kerrankin:)

Uus tugga ja uudet kuteet*hihu*

-Saanu haettua töitä taas
-Kävin kaupasta kaapit täyteen ruokaa ja jauhelihakastike on just tulossa <3
-Asensin digiboxin ja sain 40 kanavaa näkymään
-Flunssa vihdoin helpottamassa
-Ihanan lämmin ilma eli lenkille illansuussa!

Pikkuasioita ja pirun hyvä fiilis :)

Kirjotukset tältä syksyltä takana ja tuntuu niin helpottavalta ettei koko ajan tarvii miettiä, että pitäis olla lukemassa

[q]MiLindiNi, 17.9.2007 09:24:
Mä sain sen duunipaikan*jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**hihu**plur**pihkassa*
[/q]

Oijoi onnittelut!!

[q]elysha, 17.9.2007 15:51:
mun lähes kaksi kuukautta kadoksissa ollut kissa tuli eilen kotiin! *sydän**sydän**sydän*
[/q]

"kyllä routa porsaan kotiin ajaa" :)

Opiskelukaverit piristi päivää, stressi ja kiukku katosi ystävillä ja suklaalla

[q]elysha, 17.9.2007 15:51:
[/q]

Awwww *sydän* Parhaita hetkiä...

tänään tulee täydelliset naiset

[q]Miinapiina, 17.9.2007 20:04:
tänään tulee täydelliset naiset
[/q]

vähäks oltii minuutin viiveel samiksia

Ihanaa ku voi vaan maata ja kattoo telkkaria. Sö-sö-sönkkö ja täydelliset naiset...ah

[q]sune, 17.9.2007 20:05:

vähäks oltii minuutin viiveel samiksia
[/q]

oho, näköjään

O