päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,074
- 1,075
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään haettu uusi läväri ja läjällinen hyvää soundia...nyt voi vaan fiilistellä himassa ja juoda kylmää sidukkaa (huomenna vapaapäivä). Kummasti alkaa alkava syysmasis helpottaa kun vähän löysää pipon naruja ja jaksaa vaivautua. Nyt vain hymyssäsuin fiilistelyä, ah!!
Uus tukkaväri ostettu. Ny se pitäs vaa tuikkaa päähän joku päivä, et vois vähä nauttiakin pienen hetken.
Kävin kattomassa siskonpoikaa.*sydän**sydän*
Jotenki nyt tuntuu, et asiat alkaa olee järjestyksessä. 
Mieluista duunia, joka on monipuolista ja ihan hyvällä palkalla. Opiskeluni jatkuu keskiviikkona. Sen lisäksi on harrastus, ystäviä ja omat välit parantuneet vielä perheen kanssa.
*sydän* miromurmeli täyttää tänään 4-vee!!! *sydän*
on se jo niin iso poitsu
[q]Miinapiina, 18.9.2007 07:45:
on se jo niin iso poitsu 
[/q]
paljon onnitteluja mirolle *sydän*
naurattaaaa! *tirsk**lmao*
on se jo niin iso poitsu 
[/q]
ONNITTELUJA SINNE ISOLLE KUNDILLE!!!!
Mempparin nallekarkit pelastaa päivän ku päivän =D
on se jo niin iso poitsu 
[/q]hehhee se kiva pikkumies*nauru* *tähti*PAAAAALJOOOOON*tähti*OOOONNEAAA*tähti* ! ! ! ! !
[q]astaroth, 18.9.2007 11:21:
pääsen työhaastatteluun :)
[/q]
Nytkö olis sit menossa firma vaihtoon?
Ihan kiva fiilis :)
Koulussakin oli jopa kivaa, plasmaleikkuria korjatessa :)
On aika jees fiilis siitä, että miten asiat ovat vuodessa muuttuneet ja vain parempaan
Monta vuotta tässä parantuessa menikin, mutta kyllä kaikki työ kannatti 
Niin ja löysin aivan ihanat nahkasaappaat, puoleen hintaan
Mutta kuitenkin lopuksi mozzarellatikut pelasvat yöni, ehkä ainakin toivottavasti.
kyllä tää tännekin topickiin menee :)
Lähtöpvm. Tiistai 30 Loka 2007 : Helsinki-(Lontoo)-Sydney
Paluumatka Torstai 29 Touko 2008 : Sydney-(Lontoo)-Helsinki
tästä se lähtee... Vielä, kun käsittäisi itsekin, että sitä on tosiaankin lähdössä. Joskohan sitten lähempänä lähtöä.
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*
Ei väsyttänyt tänään yhtään!
Juuri nyt, talla hetkella, mulle ihan selvasti lauletaan serenadia tossa ulkona. 
Tossa seinan ulkopuolella on siis raksamies, joka maalaa(korjaa?) seinaa ja periaatteessa se on vain reilu metrin paassa musta, mutta meilla on seina valissa. Mulla on ikkuna viistosti vasemmalla puolella ja se on hieman auki ja tuo reppana raksamies ei varmaankaan oo edes nahnyt etta ma istun tassa ja se ei todellakaan oo tajunnut etta mulla on ikkuna raollaan.
Herkkaa, se laulaa jotain viikonpaiva-laulua.
Muutto sujui nopsakasti ja oli hauskaakin vielä (välillä)..
Tänään ajattelin miten hyvin mulla menee.
Oon fyysisesti melkein terve, osittain revenny olkapään jänne riesana mut suunta on ollu viime aikoina reilusti ylöspäin. Hiljattain tajusin ettei mulla ole mitään muita vaivoja kun itseaiheitettuja. Lääkekaappi on täysin tyhjä kun ei ole sellaselle yhtään mitään käyttöö tai no eipä ole itse kaappiakaan.
Oon sinkku ja todellakin tyytyväinen siitä. Parisuhteessa tietysti vois mennä paremminkin, mut näin sinkkuna on pirun vakaata aikaa, eikä mulla ole mitään pakottavia tarpeita muuttaa mitään. Kellään muulla ei ole sanavaltaa kun itellä.
Suunnittelin finanssipolitiikan siten, et pärjäisin paljon pienemmilläkin ansioilla. Nykynen duuni ei oo täydellistä, mut vaikka ottaisin huonommin palkatun niin pärjäisin silti. Suunnittelen finanssipolitiikan eliniän haarukalla ja tähän mennessä menny niiden mukaisesti.
Asuntopolitiikan suunnittelin kun hommasin kämppää ja se meni täsmälleen niinkun ajattelin. Itseasiassa niin hyvin, että kun suunnittelin tarjottavan summan etukäteen ja tarjosin sen niin sain 15 minuutissa kaupat solmittua. On vielä itsellä asiantuntemusta aika paljon ja faija oli mukana jolla on vielä enemmän, että tiesin ihan tarkkaan mitä olen tekemässä.
Ei ole yhtään vihamiestä, ei yhtään ketään kenen kanssa olisin riidoissa. Eri mieltä voi aina olla, muttei se taas riitoihin johda koskaan.
On se helmee kun on kaikki narut omissa käsissä tai ei kaikki, mut sitä varten kerään rahaa puskuriks, kun tulee odottamattomia rahallisia ongelmia.
Helmee ei kaiken tartte olla täydellistä et menee hyvin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,074
- 1,075
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- ...
- 2,345
- Seuraava »