päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,075
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- 1,079
- ...
- 2,345
- Seuraava »
töihin...uusi viikko taas edessä
iskä pelasti pahan päivän...
Eilen alkoi treenaaminen maratonille. Paavo Nurmi maraton here I come. =)
huippufiilis
(vaik oliki aikanen herätys)
työt loppuu ja Australia odottaa. Plus oli vielä tullut ihan positiivista palautetta miksauksesta. Tästä se lähtee...
olin jokiristeilyllä ja paluumatkalla poikkesin
merenrannalla. hyvin vietetty saikkupäivä <3
Ikkunapaikka duunissa. Olkoonkin, että keli on vähän sateinen jne, mutta ton lehtipuumetsän ja etenkin vaahteroiden kattelu on aika jees tässä työn lomassa.
Tuoli on vielä sen verran matalalla, ettei nää tota ikkunan alla olevaa parkkihallia ja moottoritietä, vaan selkeesti molempien yli :)
Jälleen kerran takana mahtavia, pehmeitä, unohtumattomia ja ihania hetkiä rakkaan kainalossa...
Kerrankin päätin olla itsepäinen (vai mikä sana tähän sopis?) ja siis laittaa itseni ja omat työni etusijalle, ja antaa toisten ihmisten hoitaa omansa sitten kun heillä on yliaikaa.
Tuli hyvä olo kun sain edes jotain tehtyä :)
tänään ei ole ihmeellinen päivä, mutta voi katsoa tulevaisuuteen syysloma tulee olemaan älyttömän hieno :D hollantiin olen menossa viikoksi ja bilettämään siellä :) ( AMSTERDAM DANCE EVENT ). silloin tulee olemaan hienoja päiviä ja voi olla iloinen tänäänkin! lisäksi olen iloinen kaikista ihanista ystävistäni jotka ovat aivan ihania! :D
Kiva ajotunti tänään vaikka satoikin ihan älyttömästi.
[q]SyndroDome, 19.9.2007 11:49:
---
MiMoSa, 18.9.2007 17:54:
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*
---
Voit pitää niitä sit duunissa kanssa niin ei tarvii palella 
[/q]
Tänne nää olikin tarkotettu ja varta vasten tilattu. Jalassa on ollu jo koko päivän.*hihu*
Mulla on ihania työkavereita <3
Matikan testistä tuli täydet pisteet ainoana luokasta 
Pikkasen herätti kyllä hämmästystäkin itsessä, kun opettaja siitä mainitsi, mutta mikäs siinä ;D
Hei. Olen Anni ja olen F.B.S.K.n uusi oppilasjäsen. Eilen syyskokouksessa hyväksytty:)
Jotain hyvää tähän päivään.
[q]Rujo Mutantti, 19.9.2007 16:14:
---
anniharha, 19.9.2007 15:30:
LOMARAHAA!?! Kyllä kiitos, mä saan sillä rahalla kivan viikonlopun 
---
Joko aika laihat lomarahat tai sit pitkä vkl tiedossa? :D
[/q]
Haha, laihat lomarahat ja lyhyt mut kallis viikonloppu! Kuukauden duuneista ei paljoo osannut odottakaan, niin tollanen summa mikä on puolet vuokran jälkeen käteen jäävästä kuukausibudjetista tuntuu aika isolta
Kaverit *sydän*
Uus induktiotaso
kohta saa induktiolehmää*slurps*
kaverit, aurinko ja aussit. täydellistä *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,075
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- 1,079