päivän :)

Back to häröily O

Hitto kun on muuten ollu rento työpäivä toistaseks, ja yleensä vaan hiljenee iltapäiväpuolella! Täst kaupan kautta kotiin - tänään saa jo vähän herkutella - sit päikkärit Ja illalla Aeroihin Ja viikonloppuna saa nukkua pitkään

Taidan olla vähän perjantaifiiliksissä!

Eilinen mökkireissu ja sieltä seivattu nes + pelit <3.

[q]Lyylikki, 21.9.2007 13:39:

Ööh...klubbarin charts. Olisin soittanu sitä sun yhtä settiä, mutta ei se enää ollu jaossa
[/q]

miten olisi bassoradio?

Sain kutsun Pe 12.10 tsiigaa Gwen Stefania + syömät/juomat (+happy ending hopefully). Taidan mennä *känni*

[q]Lyylikki, 21.9.2007 08:58:
Sovittiin 56-vuotiaan työkaverin kanssa, että tänään kuunnellaan radiosta jotain tosi kivaa!

No nyt mä kysyin siltä, että mitä se haluais kuunnella. Se sanoi, että jotain hyvää, joka pitää hereillä. Kyselin, että suomalaista, rokkia, konemusaa...niin se vastasi...

"Kuunnellaan vaikka teknoa, mä rakastan teknoa. Ja jos saa pyytää, niin sieltä sitä housea!"

OKEI! Kyllä se mulle vaan sopii
[/q]

löytykö yhteistä radiokanavaa?

Jeii, sain kajarit takas omaan työpisteeseen!
Hyvää loppupäivää vaan työkavereille...

[q]Occu, 21.9.2007 13:43:
miten olisi bassoradio?
[/q]

En oo Basson ystävä. Ja klubbarin miksaukset alkaa soimaan suoraan Media pläyerissä (enpä ole moista tiennyt), kun painaa kuuntele-nappia. Näppärää, ellei suorastaan kätevää

[q]zaler, 21.9.2007 13:59:
sushilounas <3
[/q]
couldn´t see that coming :D

Se et Tokio Hotelilla on oikeesti loistavia biisejä!!!!

Monsoon, Spring Nicht, Uebers ende der welt

Juustoraviolit ja se, et mulla on ihana poikaystävä, vaik
oonki välil paska ja ajattelematon mulkku ja kiukuttelen
turhasta.

Huomenna lähtö thaimaaseen. *sydän*

taipolla on perhosia vatsassa :)

Tivoli Audio Model One! :)

Vielä kun radiosta tulisi jotain hyvää...

Sain synttärilahjaks Ozmalta ja Marzulta - Happy Tree Friends *OVERKILL* iihhhihiii...todella hyvä lahja pitkästä aikaa....

Uuden GameStop ketjun käsittämätön vaihtotarjous.
Vein vaihtoon muutaman surkeen pelin joista ykskään ei ollu noussu hyllystä varmaan pariin vuoteen, vaihdossa Guitar hero 1 ja 2 +ohjain. Väliin jäi maksettavaa mitättömät 2!

Onks eniten jatkot meillä! :D

elämä on*pihkassa*

nää mun yökyläkamut

Hyvä minä, hyvä me! Hyvä meidän joukkue!!
http://www.sopa.fi/
Huomenna lisää sekä sunnuntaina... on tää kivaa tää lentipallo ja voittaminen*jiihaa*

Huomenna on lauantai ja mun RAkkas tulee kotiin Sit sunnuntai on vapaa ja meil on aikaa vaan toisillemme *HUOOOh* *sydän*

*odottelodottel*

Kotiinpaluu työreissulta, sauna ja kohta unten maille oman kullan kainaloon

O