päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- 1,079
- 1,080
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]*AnnU*, 16.9.2007 04:46:
Ihan huippu weekendi ollu *iloinen**iloinen*
Pitää nauttii, kun seuraava vapaapvä vasta kolmen viikon päästä!!! 
[/q]
Haa, minä en ees huomannu että kerkesit käymään täällä postailemassa. Tod. näk oon ollu *känni*ssä
tai sitte muuten vaan kiireinen
Otetaanhan pian uudestaan?
Mut oli kyllä sen verta hauskaa, että kyl toi vkonloppu kelpaa vielä tämänkin päivän :)ksi. Plus että tänään oon ollu hirmu ahkera ja aikaansaava, sekin kelpaa :D.
Tästä päivästä toivari koko loppuelämän :) KOIRA!!!!!!!!!!!!
[q]gnomex, 19.9.2007 18:55:
Lightweight babyyy!!!
[/q]
Yeah yeah them Lightweight babys!!
Työharjottelu muuttui oikeaksi työksi. Firman vakuutus-edustaja tuli käymään ja sanoi että kaikkien tapaturmavakuutus kattaa myös vapaa-ajalla, jopa kilpaurheilussa tapahtuvat onnettomuudet hoitoineen lääkityksineen. Ei tarvi huolehtia kuin lisenssi... 
Siis oikeesti *jiihaa*!!
-Ei enää pe- ja la-iltoja töissä
-Ei enää niitä samoja litania-hokemia ja haasteettomuutta
-Ei enää etenemisen mahdottomuutta
-Ei enää turtunutta kommunikointia johdon kanssa
-Vihdoinki kivoja työkavereita
-Vihdoinki firman bileitä
-Vihdoinki ihmisten ruokatauot
-Vihdoinki oikeesti valittavissa olevat työajat
-Vihdoinki oikeita kannusteita
-Vihdoinki oikeita haasteita
-Hyvästi franchising-yrittäjän apupojan pesti
-Hyvää huomenta elämä, kammetaanko rattaat pyörimään?
Definitely.
Huomenna lomaa
Nää tapahtui eilen, mutta ansaitsevat hehkutusta edelleen
1. Löysin itselleni silmälasit puolen vuoden etsiskelyn jälkeen. Edelliset on yli 5 v. vanhat. Tätä ennen ei ollu auttanut Tallinnat, ei netin eikä irlin halpiskaupat, ei mitkään. Nyt saan toisen linssin ilmaiseksi.
2. Kotiin tultua postiluukun alla makasi ennakkoilmoitus 1.10. tapahtuvasta kaikkien aikojen vikasta opintolainan takaisinmaksuerästäni - joka erä onkin yli 500 euroa vähemmän kuin mitä olin olettanut!
=> saan uudet Instrun rillit kaikilla herkuilla ikään kuin ilmaiseksi ja vielä "säästyy rahaa ylikin"
Tänään työhuoneeseen kalusteita!
Ja flunssa on aikalail mennyttä 
Kevät tulee
jes! Mun uus läppäri on noudettavissa
Sain vihdoin selvitettyy miksei mul oo netti toimminu, ja pääsin leikkii asentajaa! :D Muutaman seinän auki repimisen ja piuhojen yhdistelyn jälkeen oman koneen netti vihdoinki toimii!
21.09.
.. 18v tuli mittariin! ^^ miettikää sitä, heh *pepsodent**hihu**nauru*
Kaks kissanpentuu on varattuna mulle...reilu viikko ja sit kattomaan/hakemaan niitä
enää kuusi tuntia ja sitten pääsee vapaiden viettoon
Tänään ompi perjantai! *tanssittel*Töiden jälkeen mennään katsomaan poikaystäväni siskoa sairaalaan hän sai eilen tytön
ja sen jälkeen tapaan lapsuuden parhaan ystäväni ja hänen pikkusiskonsa
Little Britain! :DDD
[q]astaroth, 30.12.2007 19:44:
---
Zenni, 30.12.2007 16:45:
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D
---
ei se voi olla noin vaikeeta, jos on pillu. oikeesti :D
[/q]
On se, jos löytyy myös pienet rinnat (eli ei löydy), töppösormet ja neekerihuulet!
[q]Lyylikki, 21.9.2007 08:58:
Sovittiin 56-vuotiaan työkaverin kanssa, että tänään kuunnellaan radiosta jotain tosi kivaa!
No nyt mä kysyin siltä, että mitä se haluais kuunnella. Se sanoi, että jotain hyvää, joka pitää hereillä. Kyselin, että suomalaista, rokkia, konemusaa...niin se vastasi...
"Kuunnellaan vaikka teknoa, mä rakastan teknoa. Ja jos saa pyytää, niin sieltä sitä housea!"

OKEI! Kyllä se mulle vaan sopii 
[/q]
Mitä ihmettä :D
Olispa mun 59-vuotias huonekaveri samaa mieltä kans. Me ollaan todettu, että ei kuunnella mitään kun on aika erilaiset musiikkimaut.
Mut tänään se ei oo töissä eli saan kuunnella mitä lystään
Perjantai!*iloinen* Kiva päivä tiedossa.*hihu*
Sovittiin 56-vuotiaan työkaverin kanssa, että tänään kuunnellaan radiosta jotain tosi kivaa!
No nyt mä kysyin siltä, että mitä se haluais kuunnella. Se sanoi, että jotain hyvää, joka pitää hereillä. Kyselin, että suomalaista, rokkia, konemusaa...niin se vastasi...
"Kuunnellaan vaikka teknoa, mä rakastan teknoa. Ja jos saa pyytää, niin sieltä sitä housea!"

OKEI! Kyllä se mulle vaan sopii
Hengissä vieläkin, Riikka tulee hakemaan ihan just ja oon jopa valmiina :))
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,076
- 1,077
- 1,078
- 1,079
- 1,080
- ...
- 2,345
- Seuraava »