päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,091
- 1,092
- 1,093
- 1,094
- 1,095
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oi oi oi! Autokortti =)=))=)=)=)=)=)=)=))
Jaa ku ei oikeen osaa sanoin kuvailla, et kuin mukava viikonloppu on ollu *sydän*
fiilikset kruunas tämän päivän ristiäisjuhlat 
+ ulkona on helvetin kaunista puiden värien kanssa
ekat lumet tulee ehkis ens viikol*jiihaa*
nii hyvä fiilis ettei tiiä miten päin ois.. elämä alkaa ollaa taas mallillaan ja kaikki hymyilyttää..
nii ja kaiken lisäks on puhdas ja raikkaantuoksunen koti, rankat reenit takana ja tullu opiskeltuaki.. ollu hyvä viikonloppu..
Prodgen Firestarter ylex:ltä aamutuimaan...piristi!
Tuhlasin just tonnin lappariin ja nyt lahren kohti dublinin keskustaa zembaloimaan ja ostamaan uutta puhelinta.
Tuhlaaminen on mukavata.
Martina
[q]DJ Rx, 7.10.2007 22:43:
Martina 
[/q]
tähän ei voi muuta sanoo ku
viikonloppu!
Housujenlyhennyssessio äipän kanssa "lapsi kulta.. kato, ompelet ne näin niin sauma ei näy toiselle puolelle" ...äippä on parhautta*sydän* ja nyt on pränikät pyhähousut laittaa ens viikolla päälle*iloinen*
Siivousta saatu jatkettua.. Nyt on vuorossa vessan puunaus
Äiti reppana, herttanen. Huolissaan laittoi viestiä ja mailia että onko kaikki hyvin ku musta ei oo kuulunu aikoihin :D
(noh, viimeks perjantaina puhuttiin puhelimessa :D)
Lupasin mennä käymään, ettei ne ny nii hirveesti ressais.
Näin pitkästä aikaa ihmisen, jonka seuraa olen kovasti kaivannut. *sydän*
Rakensin hienon hiekkalinnan 
Tosin joku pikkuneti tuhos sen

Kevät, elävöityny piha ja metsä.
Sateen ropinaa ikkunaa vasten on kiva kuunnella :). Tosin yhtä kivaa ei oo juosta junalle :/.
Monta hymyä kun on ollu kone rikki.
Broidi lainasi sen hienon kannettavan viikoksi kun omasta koneesta kärähti poweri 
Nyt pääsee taas nettiin 
Nyt kun Kia on yli 10kk hän oli ekaa kertaa kipeenä, hänellä oli yli 41 astetta kuumetta josta seuras vauvarokko mut nyt jo paremassa kunnossa että nukkuu jo yöt ja kuume on laskennu. 
Muutenkin kulta sai ihanaa postia jota on odotettu yli vuoden. Asiat alkaa rullamaan ihan eri tavalla. *super**jiihaa*
Puhelu kreikasta piristi, isä *sydän*
muutenkin SYKSY
Erään kaverin tietyt sanomiset..
Voi
*sydämentykyttämis* *hengenhaukkomis* *polvennotkahtamis* *pökr*
[q]Vampyrella, 8.10.2007 14:09:
Heyyy, missäs tämmösii lasagnevuokia valmistellaan? 
[/q]
Savonlinnassa
jollain keramiikkakurssilla, en tiedä onks amk:n vai kansalaisopiston vai minkä.
Parasta tossa oli se, että idea oli lähtöisin suoraan tekijältä, en siis ollut itse edes pyytänyt sellaista. Ei kuulemma ollut vaikea keksiä mitä mulle vois tehdä, oon niin helppo *iloinen**sydän*
netti toimii taas!! jiihaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,091
- 1,092
- 1,093
- 1,094
- 1,095
- ...
- 2,345
- Seuraava »