päivän :)

Back to häröily O

[q]Verano, 8.10.2007 15:32:
Voi *sydämentykyttämis* *hengenhaukkomis* *polvennotkahtamis* *pökr*
[/q]

Käviks ostaa levyjä Jyväskylästä? Kuulostaa meinaan tutulta reaktioketjulta

lauantai kunnon superfrühstuck, sven väthin setti soi, kohta shoppaileen ja illalla redrumiin

Kotona. Sit voiski alkaa tekeen makaronilaatikkoa

Katoin vanhoi kuvii täält klubbarista itestäni ja kavereista.. nous hymy naamalle muistoista *sydän*

Netti ja kone alkaa ehkis pikkuhiljaa toimiin

Jee!

täst yhest miksaussetist löytyy jotai älytönt nintendo biittii. yllätyin positiivisesti

uus kamera

Koko päivä peten kanssa. *sydän*

äti ja sen kans kuttelut <3

[q]pupuTupuna, 8.10.2007 23:12:
Näin semmosia yksityiskohtia, mitä en ollut enää muistanut olevan olemassakaan kaukaa katsottuna.
[/q]

Toi kuulostaa omalla tavallaan hieman karulta. :D

Kohta pääsee nukkumaan*haukottel*

Joululahjojen osto olikin mukavaa ei ahdistanut, myyjät oli huippukivoja ja auttavaisia ja ihana joulu tiedossa. En ole jouluihminen, mutta njääh, ei jaksa olla joulunvastainenkaan kun tiedossa niin paljon ihania ihmisiä ja kivaa touhua joten mikäs tässä.. joulua odotellessa

Uus ja hieno sykemittari :)

[q]pupuTupuna, 8.10.2007 23:24:
---
Timmo, 8.10.2007 23:14:
---
pupuTupuna, 8.10.2007 23:12:
Näin semmosia yksityiskohtia, mitä en ollut enää muistanut olevan olemassakaan kaukaa katsottuna.
---
Toi kuulostaa omalla tavallaan hieman karulta. :D
---
No joo, ehkä vähän hassusti sanottu, mut ihminen, jolla on silmälasit ymmärtää varmasti, mitä mä tarkotan.

Muistan, kun eräs ystäväni sai lasit ja hän hehkutti, kuinka hienolta kaikki uusien lasien läpi näytti. Hänestä oli upeaa erottaa taas puiden lehdet puissa ym. Naureskelin hänelle, enkä todellakaan osannut kuvitella, miten hän koki näkemisen ilman laseja ja lasien kanssa. Nyt tiedän. 8)
[/q]

Joo, mulla kans luonnonystävänä toi puiden lehtien erottaminen oli upea kokemus kun lukioaikana sain lasit Nyt tarvis varmaan jo uudet, nää samat on ollu about 5 vuotta... Mut onneks Itäkeskukseen on auennut uusi halpa paikka mistä saa lasit ja kehykset alkaen 19 euroa! *Whaat* Kun nää munkaan kehykset ei mitkään Guccit ole ni pitänee mennä katsomaan jos sais minimaalisella kustannuksella tarkemman näön

Mut mun päivän :) on se et oon ollu tosi tehokas tänään töissä - sain listattua viimeisen kuukauden meidän toimistossa rästiin jääneet asiat ja organisoin ne (ainakin omasta mielestäni) fiksusti ja tehokkaasti. Toivon mukaan ne saataisiin nyt hoidettua alta pois ennenkuin tulee muutto pomon kanssa samaan toimistoon

Vaikka maanantai maistuu taas hivenen puulta, on viikonlopussa paljon muisteltavaa. Oli kyl niin ihana vloppu*sydän*!

Sain iskältä Tukholman risteilyn ja näillä näkymin pääsee 10.11. laivalle!

Ja ehkä saan uuden puhelimenkin! Iskä oli joskus löytänyt pihalta sellasen jonkun melko uuden Nokian kännyn ja sit se oli kiikuttanut sen poliisilaitokselle. Noh, kukaan ei ilmeisesti ollut kaivannut puhelintaan, koska nyt poliisilta oli tullut kirje iskälle että se voi tulla hakemaan sen löytöpalkkiona. Ja koska iskä ei tee sillä mitään (ei osaa käyttää :P) niin mä sosialisoin sen itselleni! :D

rullakebab

Synttärilahja etuajassa --> Raappana - Päivä on nuori cd
melkein vanha hytkyy ja hymyilee!

[q]domi, 9.10.2007 12:54:
---
RiD, 9.10.2007 12:50:
muutan 3 nuoren naisen kanssa samaan soluun

---

Kai sä sit näytät et oot [size=25]PANOMIES[/size]?
[/q]

Tottakai. Heti ensitöikseni lämäsen peniksen tiskiin.

[q]2la, 9.10.2007 13:04:
---
RiD, 9.10.2007 12:50:

---

Otan osaa :'( Toi on joskus koettu, ja oli ihan helvettiä. Ja meillä oli sentään vessa, suihku ja meikkauskampaustila erikseen.
[/q]

Jooh, toi ehkä jännittää eniten koko muutossa et millasta nitkutusta tulee olemaan niiden kans. Noh, eipä tarvi asua kun 2 kuukautta siinä.

[q]RiD, 9.10.2007 12:50:
[/q]
Kai sä sit näytät et oot [size=25]PANOMIES[/size]?

O