päivän :)

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 12.11.2007 19:26:
---
Mimir, 9.11.2007 14:53:
Sain tänä aamuna niin kivan herätyksen, ettei oo tosikaan

+edit. Niin joo, pahoinpitelin tosin toista vahingossa samalla. Näkeepä kaikki, että sillä on pirttihirmu kotona

---

Mimmi saa joloa aamutuimaan, epistä!

Meikä herää yleensä unisian vierestä ainakin toistaiseksi, ja se ei lämpee meiksille oikeen muutaku unikaverina. That bastard.
[/q]

Sinä se oot rivo, heti kuvittelemassa musta tollasia *släp**vink*

Oli ni hiljasta ni innostuin printtaileen kuvia tähän mun seinälle Kiva katella hymyileviä ystäviä ja sukulaisia nyt :)

Kode9:n keikka! <3

Koodi soitti niin erilaista ja ihanaa sambabilesaundia, että
en muista vastaavaa aiemmin kuulleeni. se oli niiin kaukana
'perusdubstepistä' ku vaan olla ja voi.. mutta silti selkeesti
Hyperdubin kuulosta. musta tuli fani!

.. ja muutenki oli kiva käydä piiitkästä aikaa reivaamassa! :)

Tein tänään elämäni ensimmäisen haastattelun ja se meni hyvin. Kyllä musta ehkä vielä joskus on toimittajan hommiin. :)

Piti herätä tarkistaa et alkoks meillä lakko vai ei kun illalla ei ollu viel selvillä. Näköjään alko, joten voi mennä takas nukkuu!*hihu* Ja illaks vähän suunniteltiin työkamujen kans baarireissua...*pepsodent*

sain lisää liksaa. :)

Jopas nukuin hyvin. Heräsin yöllä vaan kerran ja aamulla en herännyt ukon kelloon vaikka normaalisti siihenkin herään. Jumankekka, toivottavasti ens yönä nukun yhtä hyvin

Olipas niin flirtti asiakas et sai olon pirteemmäks

Tänään jo vähän parempi olo kuin eilen, vaikka en vieläkään nukkunut kunnolla. Eilen piti viedä osa töistä kotiin (onneksi se on meillä mahdollista) kun tuli niin vaikee olla. Kahvilla eteenpäin ja keskittyminen vaan töihin

Kyllä se elämä tästä jatkuu (vaikkakaan ei kaikkien kohdalla.. )

Hih, koko aamupäivän ollu pino nihkeitä tapauksia pöydällä mut nyt sain ne kaikki nakitettua eteenpäin, eli nyt voi ottaa rennosti kunnes tulee jotain uutta

[q]Rubicon, 13.11.2007 12:11:
Kello on vasta kakstoista, ja mä oon antanut tänään kahet fudut ja kolme kirjallista varoitusta.
Lisäksi oon pitänyt yhden puhuttelun ja vielä ois yks duunari kateissa jolle pitäis avatua mun mietteitä.
[/q]
:O Millä alalla ja mikä toimenkuva jos saa kysyä? Aika hurjan kuuloista touhua.

1 olut ja suklaarusinat
hassunhauskat palautepuhelut *sydän*

Ei olisi enää kuin juurihoitohampaaseen pysyvän paikan laitto ja sitten olisi hammashuolto-operaatio valmiina:)
Rahaa on mennyt paljon, kun yksityisellä käynyt mutta ne rahat ovat menneet hyvään käyttöön:)

menihän se auto vihdoin katsastuksesta läpi!

YleXXL-risteily. 32 tuntia valveilla, 10 minuuttia unta - kiitos liian mielenkiintoisen ja loppujen lopuksi tauotta risteilyn läpi jatkuneen ohjelman. (Aamulla piti olla 1,5 tuntia taukoa.) Uuuuuudestaaaaan.

I *sydän* YleX

[size=6]Kaikista megakääliöistä ja niiden aiheuttamista, lukuisista laivan lattioita koristaneista, tuoksahtaneista maamiinoista huolimatta oli aika tun siistii.[/size]

Löysin kaupasta uudet hyvät ja kivan tuntuset ja näköset farkut:)

[q]astaroth, 13.11.2007 16:21:
---
Rubicon, 13.11.2007 16:09:
Ravintola-alalla pikaruokabisneksen puolella ja ravintolapäällikön hommia teen vielä jonkun aikaa.

---

20v ja ravintolapäällikkö? kauan oot oikeen ollu talossa? o_O
[/q]

Me avauduttiin sun kanssa tästä samasta kysymysmerkistä ja kyseisestä firmasta jo kesällä lahdessa*nauru*
Mut joo, 20 ja rp.
Emmä oo ollut talossa kuin kolme vuotta mut oon niin pinkee<3

Hihii, pienet ilot Mul on uusi oranssi yliviivaustussi täällä töissä

Oli mul jotain muutakin kivaa pientä mut en nyt muista mitä Mut kiva päivä ollut, pienetkin asiat saa hymyilemään

[q]astaroth, 13.11.2007 16:28:

nähtävästi, kun tuhlasin elämästäni melkein 6 vuotta tolle paskalle ja ei tehty ees vp:tä :D
[/q]

Sä oot ollu selvästikin väärässä talossa väärällä tavalla pinkee :(

... mut tosiaan, meidän yrittäjäsetä nosti mut aikoinaan suoraan harjoittelijasta vp:ksi,
siitä nuorella iällä hankittu ääääälytön uraputki*igor*

[q]astaroth, 13.11.2007 16:42:
---
Rubicon, 13.11.2007 16:34:
Sä oot ollu selvästikin väärässä talossa väärällä tavalla pinkee :(

---

väärällä tavalla?

http://klubitus.org/kuvat/1194/pieni_2867_30877.jpg
[/q]

Multa ois herunut ylennys heti*sydän*

O