päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,124
- 1,125
- 1,126
- 1,127
- 1,128
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain iiiiiiihanan vaaleanpunaisen suoristusraudan, joka on iiiiiiiiiihan huippu!!! *sydän*
*sydän*
Mein dokkari vaikuttaa vaihteeksi lupaavalta, vaikkakin unelmoin totaalisesta yksinvallasta editissä.*jiihaa*
Ja Nelosen ens viikon 4D:n aihe: Miesten läskitissit.*lmao*
[q]illusion, 14.4.2009 20:22:
Systeri synnytti tänää tyttölapsen*hihu*
[/q]
Hurjasti Onnea siskolle,sekä uunituoreelle Enolle
[q]kimmø, 14.11.2007 12:46:
päivän :D pikemminkin, mutta sain juuri kirjallisen varoituksen,
koska en ole tarpeeksi tuottelias työssäni! :D
[/q]
oho!
melkein 11 km pyöräilyä :)
pelottavan liukasta jo parissa kohtaa
Ostin eilen uudet suht hienot kengät missä on kunnolla pitoa ja kestää paremmin lunta ja vettä, hienot uudet hanskat, myös suht vedenkestävät, plus sit vielä uuden roolipelisääntökirjan (Gurps Martial Arts *kuolaa*) 
Melkein pystyn jopa nauttimaan näistä uusista kivoista asioista, en oikein osaa yleensä käyttää rahaa mihinkään paitsi välttämättömyyksiin...
Aamulenkki ehdottomasti. Pieni rääkki ennen töitä teki ihmeen hyvää :)
[q]Miinapiina, 13.11.2007 23:30:
iltarepeilyt h3lin kaa vanhoille fotoille
*sydän*
[/q]
ne ei ees oo kovin vanhoja O____o
päivän :D pikemminkin, mutta sain juuri kirjallisen varoituksen,
koska en ole tarpeeksi tuottelias työssäni! :D
Sain tänään mun paremman pyöräni korjaamosta, enää ei tarvi ajella tolla vanhalla rotiskolla.*iloinen* Ja mikä parasta, korjaus maksoi vähemmän kun mitä ne alunperin sano ja olivat kuitenkin joutuneet tekemään siihen enemmän mitä alunperin sanoivat.*hih* Kerrankin näin päin!*hihu*
Mun ihana silkkisen sileä, itse tehty ja juuri valmistunut, pehmeä ja kaunis pitsihuivi <3
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/11819/1054629.jpg
[q]Zenni, 14.11.2007 17:00:
Kaveri myy mulle halvalla XBoxin ^__^
Hyvästi sosiaalinen elämä!
[/q]
tää on mun päivän ":D" :D
Täällä sataa isoja hiutaleita lunta *sydän*
Chillout Center - Components 1 / 4 Bought
1. diNovo
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/164&cl=roeu,en
Tänään tre:elle jouluostoksille!*iloinen* Lakkon loppumisesta ei oo mitään tietoa, joten näillä näkymin lomailut jatkuu...*joo*
[q]vinsku, 14.11.2007 14:48:
Mun ihana silkkisen sileä, itse tehty ja juuri valmistunut, pehmeä ja kaunis pitsihuivi <3
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/11819/1054629.jpg
[/q]
Täytyy sanoa, että on kyllä kaunis :)
Menikö tekemiseen kuin kauan?
Kiva yleisfiilis ja hieman huvittunut olo kaikesta.
Tulipa tehtya aamulenkki tuolla Roya Botanical Gardensissa, joten ihan kivat maisemat oli. Kaantopaikkana toimi Sydneyn Opera House, joten mikas tassa... Lampoakin mukavasti 25 astetta eli melkein yhta hyvat kelit kuin siellapain :)
Huomenna Shanghaihin!!! Sunnuntaina Linkin Parkin konsertti.
Oikeestaan eilisen :) Voitin Sport-lehden lukijapalaute arvonnassa mini-tehosekoittimen
nyt pääsee tekee kaikkii hyvii pirtelöit ja soseita =)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,124
- 1,125
- 1,126
- 1,127
- 1,128
- ...
- 2,345
- Seuraava »