päivän :)

Back to häröily O

[q]Foxmagon, 15.11.2007 11:32:
Äbläblääbääää.
[/q]

lapsettaa? Saanut lapsia? vaiko paljon viunaa? :)

Mutta joo enää pari päivää Preleen niin kyllä tässä jo odotuksen fiilistä on. Eli jesh fiilarit :)

Tänään on mukavaa vaihtelua käydä välillä koulussakin

[q]Cloud, 15.11.2007 11:34:
---
Foxmagon, 15.11.2007 11:32:
Äbläblääbääää.

---

lapsettaa? Saanut lapsia? vaiko paljon viunaa? :)

Mutta joo enää pari päivää Preleen niin kyllä tässä jo odotuksen fiilistä on. Eli jesh fiilarit :)
[/q]

Tuli vaan semmonen jokellus-olo. :D (kotona on tulossa perheenlisäystä, ehkä se vaikuttaa!)

Kaveri sai viime yönä tyttövauvan <3

Heräsin semi-ajoissa, valmentaja soitti ja mul o tänää ja huomenna hieronnat tolle olkapäälle (jota vihloo ihan satanasti) Sit tääl o satanu lunta ihan maahan asti ja sataa hissukseen kokoajan lisää :) Kohta käyn kuumassa suihkussa ja puen lämpimästi päälle ja meen Karmaan vetää pitkän lounaan kirjan parissa ja käyn ostamassa ehkä sinisen hiusvärinkin ^__^ Kivaa tekemistä siis koko päivälle.

Juttelin eilen piiitkästä aikaa kaverin kanssa ja helpotti omaa ja hänen oloaan (kuulemma) huomattavasti.Juttelin toisenkin kaverin kanssa mutta hiukka syvällisemmistä asioista ja tuli siitäkin hyvä olo ja mieli.Jotenki se pimeyden aiheuttama apaattisuus on jossain ja tieto et kohta pääsee kotona käymään kirkastaa ajatusta ja mieltä kummasti.

Tosin.. harmittaa etten töihin oo päässy ku o tää olkapää vaivannu ja nukkunu ihan miten sattuu.. mut ny alkaa näyttää paremmalta unen suhteen,että jospa sais tän unirytmin kohilleen ja ensviikol töihin jos ne imottais mulle ne päivät vaikka) mut elämä on...

Loma.

np. Buena Vista Social Club - Dos gardenias

[q]sapeli, 15.11.2007 15:54:
---
Jago, 15.11.2007 15:46:
Mä jatkan tässä duunissa pidempään kun mitä oli alunperin sovittu*hihu*

---

Hehei, hienoa!
[/q]
en tiiä varmasti viellä kuinka paljon pidempään, mutta jotain me sovittiin. perjaatteessa mulle on sovittu vuoroja ilmeisesti kuukauden loppuun, mutta mut on varattu jouluun asti

Mä jatkan tässä duunissa pidempään kun mitä oli alunperin sovittu*hihu*

Uus tukka

jea pääsee reeneihi tänää!

Oli mukava kävelylenkki

[q]Vampyrella, 15.11.2007 20:34:

edit: Jalot Penat muutettu Jala Penoiksi :D
[/q]

ja miksi just mä luin tän kolmeen kertaan:
edit: Jalot Penat on muutettu Jalo Peniksiksi.

Jospa miekin sit raahustan jääkaapille hakee muutaman jalon peniksen *hih**nauru*

http://www.hs.fi/fingerpori/

Toinen tällä viikolla hyvin nukuttu yö. Mut sit aloin miettimään, että alkoholilla on varmaan jotain tekemistä asian kanssa. Eilen illalla join yhen siiderin ja sehän kävi nukuttamaan mukavasti, ja sit maanantaina olin vissiin niin rasittunut laivareissusta, että nukutti hyvin. Eli mun täytyy varmaan joka ilta ruveta tissuttelemaan niin unikin maistuu paremmin

Huomen on vapaapvä! =)

Uusi kiva työpaikka ai vitsi et o niin siistii

talvi*sydän*

[q]astaroth, 16.11.2007 10:06:
---
KooKie, 16.11.2007 10:02:
U FAIL! Suunnataan näillä koordinaateilla Westiin! :D

---

voi teidän porvarien kanssa... :P
[/q]

Välillä kyllä mietityttää, notta millä perusteella Espoolaisia pidetään snobeina, kun katsoo meidän baareja/yökerhojakin! Ne on yhteiskunnan mittapuu! :D

Turhat härpäkkeet

onnistuin ottamaan äärimmäisen hyvät päikkärit ja kohta känniä päälle:)

O