päivän :)

Back to häröily O

Pääsin siihen suuntautumisvaihtoehtoon, mihin hain ensisijaisesti Ai vitsit, mahtava fiilis Nyt ku sais vielä kivan harjottelupaikan..

Lisäksi varmistui, että mulla on kesälomaa yli kuukausi.

Vihdoin näkee oman rakkauspakkauksen! <3
[size=7](Onhan siitä jo parisen päivää kuiteski nii!)[/size]

Kiva viikonloppu tiedossa! ja ens viikko! Ja sitä seuraava!
Tänään tulee yks ystävä vaasasta viikonlopuksi.
Keskiviikkona tulee taas vaasasta ystävä, torstaina lähdetään Ruotsiin, sunnuntaina takasin. Sitä seuraaval viikol PMMPn keikalle ja ja ja IIH mun luona on ystävä hirmu kauan *sydän*

Ihanaa. ^________________^

Tää oli kyl jo eilisen :)

Kävin kaupassa ja ostin vähä ruokaa ja 2 siideriä.
Myyjä vaihteeks kysyy: "Nii onks sul papereita?" <3 :D

[q]laite, 15.3.2008 15:11:
---
Saara, 15.3.2008 14:37:
Pakollinen kaupassakäynti takana. Pakastepizzaa ja tvelvari Olvia.
Le succéss grande!
---
V*ttu, mä unohdin kaljat :(
[/q]

:D äkkii hakee!

Keepin' it simple: kerrankin heräsin diipin tinttaus & joraus -yön jälkeen ilman hedaria.
Yritetään tänään uudestaan.

Meille tulee tiistaina uusi sänky*jiihaa*

:)

Koko päivä rinteessa pitkästä aikaa. Olipas kivaa.*hihu* Ja sit se, et koska pitkä rinnepäivä vaatii kunnon after skiin, on tänään melkeinpä pakon sanelemana lopetettava jo kuukauden kestänyt absolutistikausi.*pepsodent**känni*

Säkkitreeni.

Puhki, kädet tärisee, olkapäät on hellänä... Fiilis on loistava!

[q]MissKoo, 15.3.2008 08:34:
Gizmo Lepakkomies 'paholainen'
[/q]

Gizmo kulta o selkeesti ottanu oppia tältä tutulta punaiselta kaverilta nimeltä Annoying Devil*lmao**pahis*..dum di dum dum duu...*pahis*

maanantaina treffit *sydän*

[q]NextAce, 15.3.2008 21:10:
Lennot varattu ja torstaina Manchesteriin.

[/q]

Niinpä!

[q]anis, 15.3.2008 21:15:
---
NextAce, 15.3.2008 21:10:
Lennot varattu ja torstaina Manchesteriin.

---

Niinpä!
[/q]

Teltta vaan mukaan ja johki puskaan bunkkaa :D

Uih, se ois boottiristeily tänään ja näkee ihania immeisiä! Oujeah! *hikoil**slurps**jiihaa**plur**känni*

Olipas suht päheet 3 päivää duunissa leiritätinä. :) Pienemmät ja isommatkin muksut elementissään, samoin tädit. Oon niin ylpee itestäni kun uskaltauduin donitsiajelulle aka uimarenkaaseen istumaan kun sitä kiskottiin tuhatta ja sataa pitkän köyden varassa moottoriveneellä. Oli ihan saakelin hullua touhua ja kiljuminen sen mukaista. Perse hellänä kun vesi piiskasi ja kyynärpäät verillä. :D

Puusaunailua, grillailua, korikiipeilyä (aka kasataan maitokoreja jalkojen alle niin monta kuin pystyy kaatumatta), jousiammuntaa, tikanheittoa, veneajelua... Suht cool. <3 Nää on näitä hetkiä kun funtsii, että en oo paskempaa alaa valinnu. :) Muksutkin osasi elellä suht ihmisiksi.

Ainut kääk-elämys oli se, että punkkipihtien käyttö tuli tutuksi. Aika inhoja pikku otuksia. Niistäkin selvittiin kuitenkin, toivoen ilman tauteja.

Sain patchin. Nyt näkee ekaa kertaa moneen vuoteen yli parin metrin. ^^
Siistiä kun näkee melkein seinien läpi.

Nomic *sydän* lasit.

Mutsin reaktio kun kerroin sille että mulle tulee sunnuntaina elämäni ensimmäinen lemmikki, käärme!

"SÄ OOT HULLU!"

Ja perään vielä vakuuttelut siitä että hän ei suostu ikimaailmassa olemaan sitten "lapsenvahtina".

Niin parasta ku pääs ihan tahallaan järkyttää toista.

ens kuulla Crystal Castlesin keikka!

Oon edelleen ihan puulla paahan lyotyna mita mun elamassa on (erityisesti tanaan) tapahtunut. :) Toivottavasti saisin postailla tahan topikkiin lisaa tilannetiedotuksia jatkossakin! :)

Niin ja veli lentaa torstaina tanne!!!!!!!!

Iskä ja Äiti *sydän* Miten mulla o käyny näin säkä ja saanu näin ihanat vanhemmat ja välit heidän kanssaan

[size=5]Ja on se Toniki ollu kultanen ja ymmrtäväinen[/size]

O