päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,215
- 1,216
- 1,217
- 1,218
- 1,219
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tuntu siltä, että koko päivä menee ihan hukkaan, mut sit postissa tuli kirjat mitä tilasin ja sai vedettyä oikeen kunnon hikitreenin vielä tohon päivän päätteeks. Ai että nyt on hyvä olo *sydän*
joku(??!!) oli liittyny travianiin mun linkin kautta ja saanu
kylään >75 asukasta joten minä sain KULTAA!!!
Se ois toinen päivä uudessa duunissa edessä :) Vähän kyl jänskättää ku tän jälkee pitäis pystyä olee yksin hommissa
Mut tällanen duuni on kyl erittäin jees missä voi reenaa ilmatteeks ja reenaa työajalla
UPS:n lähetti toi uudet skinit suksiin.
...ja tuleva viikonloppu!
Oon tässä ihan intopinkeenä lukenu yhtä noista eilen tulleista kirjoista ja tässä on jo lyhyessä ajassa tullu meikäläiselle niin paljon uutta faktaa etten ois uskonutkaan :)
Parhaita otteita koko kirjasta: "...pelkkä ihon koskettelu saa hypotalamuksen erittämään rauhoittavaa hormonia. Käy siis hierojalla, halaa kaveria tai koskettele vaikka itseäsi... " . Viimeiset kolme pistettä edellisen lauseen perässä sai aikaan lievän repskops -reaktion
Mut selvispähän samalla miks ihmisten hiplaaminen on niin julmetun kivaa *sydän*
Ihan helvetin hektinen ja uuvuttava työpäivä loppusuoralla, mutta onneksi kodissa odottaa rakas jota saa rutistaa ja rakastaa :)
Peppu kärähti eilen solkussa ja nyt ku istuu nii tuntuu että ois penkinlämmitin ihan omasta takaa:D Vähän poltteleepi
... I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
it's Friday I'm in love *sydän* 
Ja tilipäivä
- Perjantai 
- Mulla alkaa 10 päivän LOMA! Siis LOMA! *ökkö* 
- Huomenna mennään Carmaan syömään 
- Ja sitten ehkä vähän hippaamaan.. 
- Ens viikolla tulee äiti kylään.. *sydän*
Ja muutenkin kaikki on ihanaa! Kasper etenkin! *sydän*
Aamulenkki :)
47 :)
Talviloma alkaa tänään,
ihan just kohta nyt
Ihana ilta
tältä keväältä tentit ohi ja kesäsuunnitelmat selvillä töiden suhteen
ja tietty viikonloppu, joka on peräti vapaa <3
[q]Vampyrella, 14.3.2008 16:18:
---paljonkivaa---
[/q]
Mahtava juttu, onnea pejpe *hali**jiihaa*
En menny kouluun, vaan lähin Helsinkiin shoppailee kenkii ja laukkuja.
Hih, kun vaihdoin vuokrafirmalta eteenpäin siihen firmaan missä olen ollut töissä 6kk niin palkankorotuksen lisäksi tuolta rapsahti lomakorvausta mitä en osannut ollenkaan odottaa! Todella outoa kun tilillä on rahaa... 
... tämä merkitsee nettishoppailua!
tänään lähtee neljäs päivä putkeen *känni* ihanaa olla lomalla maailmasta :)
Mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies on sitten aika epeli
Kiusaa kaverin kissoja minkä kerkeää, jahtaa niitä takaa eikä anna hetken rauhaa. Minä tietysti ylpeänä äitinä en estä sitä mitenkään ja nauraa hörötän kun vanhemmat kissat juoksee hippulat vinkuen karkuun tota vajaa kolmikiloista 'paholaista'
Tortilloja! 
meaning : dieetille.fi
Tänään Astral Projectionia kuuntelemaan *tanssittel*. Onneks huomenna on vapaapäivä vielä niin saa rillutella oikein olan takaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,215
- 1,216
- 1,217
- 1,218
- 1,219
- ...
- 2,345
- Seuraava »