päivän :)

Back to häröily O

600. postaus klubbariin!

[q]kimono, 25.3.2008 09:12:
arki! <3

mä sit vihaan tollasia pääsiäisen kaltaisia pitkiä
ja kuolettavan tylsiä juhlapyhiä!
[/q]

Komppaan täysin!

arki! <3

mä sit vihaan tollasia pääsiäisen kaltaisia pitkiä
ja kuolettavan tylsiä juhlapyhiä!

eka työpäivä uudessa duunipaikassa, kohta pitäisi sinne lähteä. jee

Vaasa <3

Tunnin päästä lähetää kaahaileen kentälle systeriä vastaan

Toi yks, joka potkii persuksille :)

Kyl tää tästä lähtee, vaikka varmaa helvettii onki eessä.

tänään päättyy 1½ viikon loma ja mua ei edes pahemmin v*tuta o_O yleensä tässä vaiheessa tavarat lentelee pitkin kämppää, ja tämä on vielä pisin lomani tähän asti

muutenkin tänään sai kivasti siviiliasioita vekslattua kuntoon siviilin palaamista varten. on duunivuorot odottamassa ja kaikkee. vielä kun ehdin nopsasti saada uuden duunin ensi kuun alusta, niin kiva kiva :o

maria kiusaa..
ja chasse on kännissä

Tän ku kattoo tulee pakosti hyvälle tuulelle :)
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=63924&c=11

Mä pääsen jouluksi kotiin *sydän**hymy**sydän**sydän*

muthan kutsuttiin pääsykokeisiin.
ja eilen sain duunia. :)

Dokumenttiprojekti: Katastrofin ainekset
Hyvä, hyvin tehty dokumentti ja John Websterin vaimon Anun pitkäpinnaisuus ja reagointitavat pisti hymyilyttämään. Saa siinä olla aika paljon huumorintajua, että jaksaa miehensä aivoituksia öljyttömästä elämästä tossa mittakaavassa.

Kävin tänään Messilässä ja oli rinteet kyllä niin karseessa kunnossa ettei mtn rajaa. Hirveetä perunapeltoa ensin pehmeenä sohjona ja sitten se alko jäätyä. Ei oikein sukset kääntynyt ja pikkasen oli tärisevää menoa. :D

KESÄNOPEUSRAJOTUKSET!

[size=6]Pakko sitä on jstn repiä huumoria, ku vähän stressiä pukkaa...[/size]

Saan tänään kynttilöitä kotiinkuljetuksena :)
Palkankorotuskin vihdoin selvillä, ja korkeempi liksa tulee perjantaina :)

Se ois si nokka kohti Pohjoista :)

Oulu - Kemi - Inari, iha jees :)

Paras olla ruska-aika siellä.

(Hämeenlinnassa muuten upea ja kaunis sumu. <3)

Melkein sain tänään asiakkaalta tippiä jonku 3700 euroa mut onneks huomattiin pilkkuvirhe :D (Tosin vuororaportissa lukee "extra - 37xx,xx"

Sit sain vihdoinki vedettyä autoon virtapiuhan vahvistinta varten. Enää läpivienti ja kytkeminen ja sit voipi alkaa taas kuuntelemaan musiikkia

perjantai
näyttötyö melkein valmis
nään koht yhen kivan

[q]Freja, 4.3.2009 20:52:
Tänään ollut jälleen kiva päivä!
Rahan tuhlausta ja ystävä. Oujes *sydän*
[/q]

Miulkii ol kiva päivä! Hyvät reenit psytrancen tahtiin, sit sain hoidettua ton suksifiaskon loppuun (tosin nyt mulla on monot mutta ei suksia, vähän aikaa sitten oli toistepäin :D), sit namnam ruakaa ja hyvää seuraa! ;)

Oujes indeed! *sydän*

Illalla Suomeen pyhien ajaksi :)

Törmäsin Tikkurilan juna-asemalla vanhaan opiskelukaveriin jota en ole nähnyt varmaan 12 vuoteen. Mentiin vielä samalla junalla eli hölötettiin koko matka. Oli kerrassaan hieno kohtaaminen, usein tollasten íhmisten kanssa tapaamiset menee siihen että ei ole mitään muuta sanottavaa toiselle kuin "muistatko silloin kun..." ja tulee vaivautunut olo mut nyt ei tullut. Tuli niin hyvä mieli

[q]Vampyrella, 24.2.2007 18:55:
Joko tää oli huumorii tai sit ei, mut ihan vaan tieroksi että sinne ei siis saa mennä kiipeilemään tyypit, jotka ei ole käyneet kiipeilykurssia, ja joilla ei ole todistusta siitä. Mut ymmärtääkseni oot siis käynyt kurssin eli noup hätä. Kantsis hommata semmoi 4 hlön porukka (tai siis parillinen lukumäärä ainaskin), muutoin on liikaa odottelua. :) Ja täytyy toki Rixun kans jutella et ollaanko valmiita luapuun meijjän terapeuttisista sessioista: höpistään samalla tyttöjen juttuja ko juostaan ja tehään masu ym. lihaksii ennen ja jälkee kiipeilyn.
[/q]

No itseasiassa en ole käyny mitään kurssia mutta muutaman kerran kiipeilemässä kyllä, ja ihan hyvin se on sujunu ilmankin kun on ollut hyvä opastaja :)

Mutta tällähetkellä ei kyllä ole varaa yhteenkään kurssiin joten taitanee jäädä sit :(

O