päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,234
- 1,235
- 1,236
- 1,237
- 1,238
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]pirpeli, 8.7.2008 22:27:
Sauna ja sen päälle pullo Hoegaardenia sekä pari Huilun tuhtia.
http://www.beerguide.co.za/Images/hoegaarden.jpg
http://www.kivikylan.fi/kuvapankki/pienet/huiluntuhti.jpg
[/q]
uh hooegarden <3
Sateen jälkeen paistaa aina aurinko, jopa kuumasti. Huomattiin kun tehtiin reipas pitkä koirulenkki :)
http://www.verkkouutiset.fi:
"Humalassa kotiin nukkumaan - keittiöveitsi selässä
Venäläinen sähkömies vietti yönsä kymmentuumainen keittiöveitsi selässään. Hän ymmärsi asian vasta vaimonsa nähtyään veitsen puolisonsa selässä.
Yuri Laylinin, 53, ryyppykaveri tökkäsi hänelle veitsen selkään miesten pelattua humalahuuruissa omaa muunnelmaansa venäläisestä ruletista Vologdan kaupungissa.
Pelissä silmät sidottuna olleelle kaverille annettiin veitsi, jolla hänen tuli tehdä satunnaisia puukotusliikkeitä samalla kun hänen ystävänsä tanssivat ympärillä - tietysti suuren määrän vodkaa nauttineina."
Aika velikultia:D
parin tunnin pyöräily kyllä teki terää... vois ottaa vahingossakin huomenna... piristi jokseenkin mielen ja kehonkin tässä samalla
oon ollut niin otettu siitä, miten työkaverit on olleet niiiin iloisia ja onnellisia meidän puolesta. en tajuu *täh* ollut ihan hurjaa nähdä näitä reaktioita...
ja jee pesutupaan pääsee taas!!
eipä tuota pyykkiä olekaan kuin öööö... neljä koneellista.
[q]pirpeli, 8.7.2008 11:25:
Mä sain äitiyslomalle jäävän työparini paikan, eli työt jatkuu ainakin vuoteen 2010 saakka. Jei!
[/q]
Oi kuinka hienoa!
Onnittelut
[q]serotonot:
---
mitä vittua :D
ei x-itis voi reivaa. ei tosin voi möljässäkää mut hei :D
[/q]
Kyllä voi jos ei välitä siitä että heiluuko sitä välillä siellä lattialla ihan itsekseen.....*hymy*
ja kyllä siellä Möljässäkin voi ainakin lauantaisi tampata kun käyn siellä ihan vapaaehtosesti ilman palkkaa soittamassa aina alkuillasta kiksutrancee...
oon nääs muutama vuos sitten tehny noit dj-hommia ja pidän siten vain taitoa yllä....*hymy* ...että jos Lohjalaisia kiinnostaa niin lauantaisin heti ysin jälkeen Möljässä kiksutellaan...
I *sydän* Amsterdam
Vapaailta/yö!*jiihaa* Kohtapuoliin kaverin luokse istumaan alkuillax, sit tyttöystävää hakemaan Pasilaan 23.20 ja kun sieltä kerkee takas Lohjalle ni sit baariin tanssilattialle antamaan vähän kyytiä kropalleen...
Oikeastaan jo muutaman päivän takainen, mutta...
sain leikkiä kuuluisan Steve McCurryn mallia 
[size=4]Epäilen kuvien onnistumista vahvasti...[/size]
Loppui viikon viimeinen työvuoro 06.30, kerrankin on vapaapäivä ja nätti keli yhtäaikaa (yleensä näin ei ole), eihän tässä nyt voi yövuoron jälkeen mitään nukkumaan ruveta... ...ja seuraavan kerran töihin vasta tiistai-iltana....
Olipa eilen todella mukava päivä+ilta Kuopiossa, tuli kierrettyä melkein kaikki baarit ja näki tosi paljon vanhoja juttuja.. ..ei vaan bilettämisestä meinannut tulla oikein mitään kun n.100m:n välein jäin suustaan kiinni kun piti vaihtaa vanhojen kavereiden kanssa kuulumisia.
-Tiskattu
-Tehny ruokaa
(Nuo sellaisia joita ei ihan joka päivä tapahdu *hymy*)
-Pyykätty
-Vaihdettu autoon polttoaineensuodatin
-Hommattu uudet polttimot auton rekisterikilven valoihin (vaihto huomenna)
Vielä jäin pari asiaa tekemättä mutta ne voi tehdä huomennakin ja olen silti tyytyväinen tähän päivään, voi siis hyvillä mielin lähteä myöhemmin tanssilattialle hikoilemaan...
sain tupakkaaaaaaaa*iloinen**pepsodent**aplodit**jiihaa**tanssittel**joo**hihu**hymy**vink**hih**nauru*
[q]hemuz, 20.4.2008 13:05:
---
anniharha, 20.4.2008 13:00:
---
Miinapiina, 20.4.2008 10:53:
---
---
[/q]
muoks: paras sunnuntai hetkeen
Lippu hoidettu Colorssin bileisiin *hymy**hymy**hymy**hymy*
[q]H3li, 8.7.2008 09:46:
meilläkii jimi palautuu tänään. on se ihme, miten siin ajas ehtii rentoutua ja samalla toivoa, että tulisi jo takaisin. enemmän kyllä ehkä rentoutua 
kivaa!! *sydän*
[/q]
missäs jimi oli reissaas?
joo, ihana rentoutuu kyl, ja samal kauhia ikävä....
meil paluu arkeen on sujunut hienosti, ees uus päiväkoti ei saanut lapsia tolaltaan
*sydän*
Pelattiin Munchkinia rannalla niin pitkään, että taisin palaa :) Kelit siis aika kohdallaan siiderin imuroimista ajatellen...
Olin tuolla eräässä paikallisessa baarissa illalla ja joku tyyppi oli käyny kysymässä mun kaverilta (eilisen illan soittamassa ollut dj) että olisiko kiinnostusta joskus lähteä Hesaan soittamaan housea/kiksua aamubileisiin yms. Kaveri oli antanu mun ja oman puh.numban.
Niin ja niillekkin ketkä sattuu järkkäilemään bileitä yms. ja sattuu nyt lukemaan tätä niin kiinnostusta löytyy kyllä vaikkakaan levystöä ei vielä tässä vaiheessa juurikaan ja taidotkin on nyt tietysti näin "alkuun" mitä on mutta kai se siitä..*hihu* ...niin, itselläni tietämys painottuu enemmän juuri tuonne trancen suuntaan..
Frisky radio ALL DAY LONG
*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,234
- 1,235
- 1,236
- 1,237
- 1,238
- ...
- 2,345