päivän :)

Back to häröily O

Jotenkin upean keveä ja valoisa olo Sain joitain juttuja selviteltyä viikonloppuna, ja oli muutenkin upea "vappuloma" Oltiin ulkona puistossa tai rannalla kolmena päivänä ja nähtiin paljon vanhoja ja uusia juttuja Ja vaikka mukana oli draamaakin niin se vain jotenkin korosti niitä Tärkeitä asioita.

[q]alphamagic, 5.5.2008 16:01:
---
alphamagic, 5.5.2008 07:23:
Pääsykokeet alkaa 1,5h päästä - saas nähdä miten menee :)

---

Osa 1 meni aika nappiin, harjotukset jatkuu huomenna :)
[/q]

Onnea matkaan =) Mä oon huomannu et pääsykokeissa auttaa omat musiikit keskittymisessä tosi paljon. Mut ihan varmasti pääset sinne kouluun!

Vois mennä osastoon "päivän :D" mut menkööt tänne.

Kuskasin vanhan hiukan höppänän oloisen ukkelin Myyrmanniin josta hänen piti hakea uusi visa kortti ja ajattelin että josko lähtisin avustamaan hänet perille kun olisi varmaan eksynyt sinne. Aulassa sitten etsin pankin siitä karttahässäkästä ja lähdettiin hissillä toiseen kerrokseen jossa sitten ukko hoiti omat asiansa ja iloisesti esitteli korttiaan.

Mietin sitten että kun se mies ei niin hirveän nopeasti liikkunut niin kävisin tilaamassa hissin jo valmiiksi ja sanoinkin sitten reippaaseen ääneen ukolle (hiukan heikko kuulo) että "Käyn tilaamassa tuon tissin valmiiksi, EIKU HISSIN" :D

Ja ihmisiä oli ympärillä, ei tosin kovin montaa mutta kuitenkin hiukan hymyilytti.

Niin että mitäs sitä miehellä vois liikkua mielessä. Elikkä tilataan parit tissit tähän suuntaan

[q]REivaaja, 6.5.2008 14:12:
---
Rubicon, 6.5.2008 14:03:
Wohoo, partsikausi auki<3
Sain vihdoin haettua kalusteet kellarista ja laitettua parvekkeen kesäkuntoon.
Ainoa :( on, etten mä taida tänä kesänä turhaan istuttaa sinne mitään kukkia,
kun en kuitenkaan oo näkemässä niiden kasvamista täällä.

---
Mihis olet matkalla?
[/q]

Mä muutan pois Meltsistä :(

Johan oli kolmekymppiset Ja olo sen mukainen.. olipas kyllä hauskaa, dramaattista, jännittävää ja kaikkea! Tylsää ei ollu kyl hetkeekään

Suuri kiitos kaikille lahjaani osallistuneille, vaikka päätin etten itke tulisi mikä lahja vain tai ei ollenkaan, niin tulihan se silti Lahja on todella mieluinen!

Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.

[q]Annakins, 7.5.2008 10:02:
Opetushallitus on suuressa viisaudessaan päättänyt, että tutkintoni on rinnastettavissa Suomessa suoritettuun ylempään korkeakoulututkintoon. Olen nyt puoliksi pätevä hoitamaan tehtäviäni
[/q]

Mahtavaa! Nyt sit se toinen homma viel ni kaikki on bueno!

Tänään alkaa [size=20]LOMA![/size]

Kohta junaan ja Joensuuhun, huomenna Ilosaarirock!*super*

3 vkoa autolla Suomi-Ruotsi-Tanska-Ruotsi-Suomi yhteensä n. 2471 km ja triljoona ehkä (heppa)kuvaa. Tanskassa ja Ruotsissa hienot maisemat ja loistavat tiet ajella. Tuli nähtyä vanhoja tuttuja ja tutustuttua uusiin tyyppeihin.
Kotiin palattuani tuntui siltä kuin olisin lähtenyt "just eilen."

Kirjanpitäjä. Senkun heittää sille kaikki ahdistavat veropaperit yms. ja laittaa muutamat nimmarit, niin johan on paperiasiat kunnossa. [size=8](Isosysteri lienee kauppatieteiden maisteri tjsp, joten multa vissiin puuttuu sitä tietoa käsittelevä osa aivoista. Ei kykene ei.)[/size]

Yhdet kisat jouduttiin perumaan (harmi juttu sinänsä), joten päässen esmes synttäri-Fiilistelemään Kouvolaan.

<3

Tästä tulee kiva päivä ja ilta, tiiän sen :)

Olipas hyvät 4h kiipeily- ja salireenit! *sydän*

Oli hyvä draivi päällä, ja nyt on olo mitä mainioin! Ihmettelen tosin, kuinka reenin päälle tuli syötyä täysin kasviperäistä sapuskaa, kun yleensä meikäläisen on pakko saada pihvettä. Oonkohan kippee.

Niin, ja vähän ehkä jo odottelen innolla torstain duunipäivää, kun silloin pääsee näillä näkymin lumikenkäilemään ja pulkkamäkeilemään.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27995302

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ei hitto mitä erotiikkaa!!!!

Hihuu, sainpas itteni vihroin sängystä ylös. :D Yövuorot takana siis, ja huomenna vapaa. :)

Oon vieläkin ihan fiiliksissä edellisestä vapaapäivästäni, eli keskiviikosta. Tein hyvää ruokaa, siivosin, vetästiin taas 4h urheilureenit ja sit illalla vielä Red Onioniin. :D Oli niiiin huippuva! Ja rakas ystäväiseni tarjos herkkuaamiaiset ja kaikki. *sydän*

Ainut miinus oli sit se, etten saanut oikeen nukutuksi kun oon tottunut pimentäviin verhoihin, ja sit olin ihan älyttömän töttöröö ekassa yövuorossa. Mut ei she midist! Vaik kroppa oli aika väsy, niin mieli oli hyvä, ja on edelleen!

Nyt voiski vähän aikaa valvoskella ja sit taas nukkua, pääsin nukkumaan vasta n. klo. 11 aamulla tänään kun sähläsin bussien kanssa (hyvä mä *grr*) ja kun oli taas semmoi 14h vuoro, uskon että uni tulee kohta uudestaan. :)

Sitä ennen vähän herkkui ja töllöö, harvinaista herkkuva!

Musiikki kuulostaa aivan mahtavalta koko ikävästä olosta huolimatta. Se on myös mukava, ettei lunta oo enää juuri yhtään.

Eilisen päivän LOL:

Olin Tarjoustalossa ostelemassa vanupuikkoja ym. vihreän ostoskorin kanssa, ja iso lauma intialaisia (?) miehiä ryntää yhtäkkiä paikalle ja kyselee, että voisinko poseerata jokaisen heidän kanssa erikseen, kun he ottavat toisistaan kuvia kun pönöttävät siinä mun vieressä. Snadisti repeilin jälkeenpäin, ja tossa tilanteessa koitin vaan pidellä pokkaa.

Eilen menin laittaa toiset korvisreijjät korviin itiksessä, ja sit törmäsin sattumalta äippään siellä. Mentiin carrolssiin mansikkapirtelölle ja juteltiin monta tuntia kaikesta mahdollisesta. Itkettiin ja naurettiin. Oli parhautta. *sydän*

Tänään käytiin akan kans unicafeessa syämässä ja sain ton paistetun kananmunan jee, sit kävin laittaa viä kolmannetki reiät korviin ja sit mentiin urheileen, oli parhautta! Ainiin, ja käytiin kattoon yhtä just markkinoille tullutta maailman mageinta synaa, siis huh huh! Sillä pystyy kikkailemaan niin hulluja juttuja, ja soundit oli ihan uskomattomat, mutta hintakin oli sitten lähemmäs 3000 egeä ja se vempain painoi ihan sikana -> eipä siis meikäläiselle uutta keikkasynaa siitä vempaimesta. Pitiki nähdä ja kokea tuommonen ihanuus. Noh, mut luultavimmin sit valitsen Yamaha M06 venpaimen.

Enihau, olo on mitä mainioin! *sydän*

Nousin jo ysiltä! Aikamoista.
Tänään pitkästä aikaa uimaan. Iih!

Ulkona sataa. Ai miksikö se hymyilyttää? Mä kävin eilen fiksusti ostamassa uuden hienon vaaleanvihreän sateenvarjon! Oli vanha mennyt rikki niin ajattelin että paras ostaa uusi nyt kun on aikaa niin saa varmasti sellaisen mistä pitää, ja nyt pääsen jo koe-ajamaan tuon vihreän hienouden!

Sataa, sataa ropisee... something, something... DARK SIDE

[q]Kon-tiki, 7.5.2008 15:28:
Ihanaa, ulkona sataa

Pitkästä aikaa saa Kallion nurtsit ja kukat vettä
[/q]

Näinpä ^^

[q]Lyylikki, 7.5.2008 16:01:
Kyllä saakeli viime talvena on satanut ihan tarpeeksi, että ei nyt tartteis juurikaan sataa. Onneksipa se taisi jo loppua.
[/q]

Ei ne talven sateet ihan riitä pitämään luontoa vihreänä ja virkeenä :P Ei sitä toissa kesän kuivuutta ja palanutta nurtsia haluis kyllä tälle kesälle. Sopivasti sadetta, vaikka sitten pääosin arkiösin tms, niin hyvä juttu.

Eihän tässä viime päivinä ole sen kummemmin edes sadellu. Sadetta tänään ja viikonlopulle sit aurinkoa ja isoja lehtiä puihin

[q]anis, 5.3.2009 16:47:
Ihanaa Pacifique lähestyy *tanssittel*. Varattiin kaverin kanssa ajat suihkurusketukseenkin =P
[/q]

Petturi! Mitään rusketusta tueta, kalkkilaivan kaput seilaa syvimmillä vesillä! YARRR!

Niin, ja itse tänään venyttelin päivääni aika rutkasti, kun lääkärireissu yhen lapsen kanssa kestikin 5 tuntia. Enpä päässyt taaskaan veskiin sinä aikana, oli yhtä juhlaa. :D Tää äskönen ei nyt sinänsä ollut minkään suuren huraa-huudon aihe, mutta tuolla reissulla tapasin aivan ihanan vanhan naisihmisen, jonka kanssa oli tosi kiva jutella. :) Tuli kiva fiilis!

Oon tosi väsynyt, mutta oma koti tuntuu juuri siksi niiin ihanalta tänään. <3

Niin, ja huomenna Pacifique!

O