päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,244
- 1,245
- 1,246
- 1,247
- 1,248
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mukava bileyö takana päin.
Kiitos siitä kyl kuuluu RainChildille, joka lainasi puuttuvat eurot, että pääsin Illuihin. Oli kyl tosi hyvää, tiukkaa psykesettiä Poliisilta nois bileis. Mukava yleensäkin oli päästä tanssimaan taas jotain rankemman puoleista soundia.
On väsyny, mutta onnellinen olo. Nyt tuntuu ihan hullulta, että meinasin tosissaan jättää bileet välistä kun oli niin koomainen olo. Kyl nytki väsyttää ku jääny 2 yön unet pariin tuntiin, mut ei haittaa, koska on ihan vaan niin hyvä olo noista bileistä. Kyllä tuo musiikki on yks parhaita ellei paras mielialalääke! *sydän*
Kipu lieventyny kivasti. Jossai vaihees oli jo sellane olo etten pysty lähtee mihkää liikkuun mut ny kaikki onki jo ihan okei.
Viimein olen saanut ratkaisua ihmissuhdeongelmiini, ja selvisin selkeästi voittajana, vaikka ikäviä asioita ilmenikin. Nyt on sikäli hyvä olo, että tajuan, kuinka onnellinen olen osatessani välittää, ottaa toisia huomioon, keskustella asioista, näyttää kaikenlaiset tunteeni ja olla tarpeen tullen mukautuvainen. Onhan mullakin parantamista monissa asioissa varmasti, mutta mukava huomata, että perusasiat on kunnossa. Olen tarpeeksi vahva sanomaan vastaan, jos tarvii, mutta valmis myös myöntämään omat virheeni ja yrittämään korjata niitä. Enkä pelkää näyttää heikkouksiani, koska tosiasiat ja rehellisyys on varsin hyvä - ellei paras - tuki ja suojakilpi. Vastakohtani kautta nämä asiat tajusin, ja se toi mulle hyvän olon, vaikka tuntuukin pahalta, että joillain ihmisillä ei ole noita kykyjä oikein ollenkaan.
Tiivistettynä siis: Olen tyytyväinen, että osaan ja uskallan osoittaa välittämiseni ja muutkin tunteeni.
400 tulee palautuksia :DDD
Mä joudun yleensä aina maksaa mätkyjä, enimmillään oli 4 000 markkaa joskus. Viime vuos tais olla ekoja jolloin sain takas.
Hih, löysin yhen pillerilevyn, jossa oli vielä 5 tablettia jäljellä. Olivat tarttuneet purkalla kiinni mun reppuun.
Samaiseen taskuun oli vielä vuotanu suihkugeeliä, mutta aattelin kyllä käyttää ne pillerit, ku en nyt reseptin ollessa hukassa uusiakaan saa.
Isompi ilo on tuo täälläkin pikkuhiljaa etenevä kevät. Kaunis ilma! Ku pääsis vielä joskus liikkeelle tästä. Vielä on nimittäin yökkärit päällä.
Aurinko *sydän*
+1
Tuo kaunis ilma ja se, että olo on hyvä eilisten bileidenki jälkeen. Erityisesti vielä se, että olo on suhteellisen hyvä, vaikka olen tullut petetyksi. Tärkeintä mulle on, että totuus on mun puolella tässä asiassa ollu koko ajan, enkä ite oo tehny muuta ku tilanteeseen nähden hyväksyttäviä ja sopivia ratkaisuja.
Mukava olo on myös eilisten bileiden takia - oli hyvä meininki koko illan ja yön, ja sain täytettyäni tavoitteeni illalla: Unohdin kusipäiset ihmiset ja muut murheenaiheet, vaikka samalla tavallaan ikäänku käsittelin niitä. Nyt on siis jonkin sortin mielenrauha noiden hankalien asioiden kannalta.
---
Aurinko *sydän*
---
+1![]()
Lisätään siihen vielä reipas kävelylenkki aamulla ja raikas, viileä merituuli. On sitä ollut paskempaakin. :))
Sain ostettua kesäks uudet stereot, joilla kuunnella musiikkia rannalla tai puistossa tms. *jiihaa**nuotti**jiihaa* Oon NIIN tyytyväinen ku sain ne ostettua eikä menny rahat mihinkää turhaan Kunnon poppivehkeet pitää olla tälleki kesälle. Meni puolet palkasta, mut toivon enää vaan, että nuo kestää sit kans. Muuten oon melko varma, että nuo stereot maksaa hintansa takas hyvinki, sit ku niitä pääsee käyttämään!
Tutustuin työkaveriini, joka vaikuttaakin olevan tosi mukava ja rento tyyppi. Eilen piti vielä työpäivän jälkeen käydä oluella kun juttua riitti vaikka kuinka, kun käviki ilmi, että meillä on paljon yhteisiä kavereitaki. Mukava mennä taas huomenna töihin ku siellä on ainaki yks työkaveri, jonka kanssa voi jauhaa vaikka ja mitä, kun riittää noita yhteisiä juttuja. Työ kevenee kummasti. On meillä kyllä muutenkin suht. hyvä työporukka siellä, minkä takia tuota nykyistä urakkaa tekee oikeastaan ihan mielellään.
Hihii. Toiset jäi juhannuksesta miinukselle, ja viettävät nyt krapulapäivää. Mä jäin sen sijaan plussalle. Pitää huomenissa viedä kauppaan pullot, jotka keräsin eilisillan aikana. Oli ihan mukava juhannus. Isosiskon kaa vaan kierrettiin Nallikarissa. Susanna myi bändinsä demoa ja mä keräsin pulloja.
Tänään ei oo kiire minnekään, joten mikäs tässä on ollessa. Vois ehkä myöhemmin tänään lähtä taas pullomummoileen, pitää kattoo.
Kaikesta stressistä huolimatta elää toivo, että kaikki vielä kääntyy paremmaksi. En tiedä, mistä moinen tunne johtuu voimakkaan masennuksen keskellä. 
"En saa hampait pestyy, tukka rasvas, en jaksa leikkaa niin kasvatan. Mä en tee mitään mut silti mul on raskasta, laskut pitäis maksaa ja muuta vastaavaa" Skandaali - Ei pysty
http://www.hs.fi/viivijawagner/
Nämä kuvastaa monelta osin mun ja poikaystäväni parisuhdetta.
[q]Janisa, 7.5.2008 19:38:
Naa miehet on kylla mun ilonaihe tanaan. :)
http://www.iltasanomat.fi/videot/urheilu/1528434
[/q]
:DD
Juhannus!
Satoi tai paistoi -Juhannus
[q]Super-Kerttu, 3.5.2008 20:23:
Ihana ensimmäinen kunnon kesäpäivä. Bikinit päällä terkeni jo mukavasti olemaan!
Grillikausikin tuli avattua!
Ja Marjo ja Dankku saapui suomeen! *sydän*
[/q]
Ihanaa oli nähdä teidät tänään! *sydän*
[q]alphamagic, 5.5.2008 07:23:
Pääsykokeet alkaa 1,5h päästä - saas nähdä miten menee :)
[/q]
Tsemii! =D itellä alkaa 4,5 tunnin kuluttua uusinta josta riippuu saanko paprut ulos kuun lopussa :S eiku :) [size=8]täytyy kyl myöntää että alahuuli väpättää tentin jälkeen jos ei tullut riittävästi asioita mieleen. En vaan oo parhaimmillani esseevastauksissa...[/size]
Tuli hiukan perehdyttyä politiikkaan. Sairaslomalla ei oikein jaksa yleensä niin raskasta aihetta. Kiinnostus heräsi ja taidan mennä taas katselemaan eri puolueiden sivuja.
[q]alphamagic, 5.5.2008 07:23:
Pääsykokeet alkaa 1,5h päästä - saas nähdä miten menee :)
[/q]
Osa 1 meni aika nappiin, harjotukset jatkuu huomenna :)
Joo ja löysin kirppikseltä 2 paitaa ja housut hintaan 70 senttii :) Iki-ihana Hyvinkää...
[q]kimono, 5.5.2008 09:21:
koko viikonloppu! <3
bestis tuli kylään, jauhettiin paskaa ja diskoiltiin kahtena
iltana. kaikki rahat kyllä nyt loppu, mut murehdin sitä sit!
[/q]
Joo nuo viikonloput bestiksen kaa on ihan parhautta <3
Ens kuuta odotellessa...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,244
- 1,245
- 1,246
- 1,247
- 1,248
- ...