päivän :)

Back to häröily O

[q]Verano, 7.5.2008 15:30:
---
Kon-tiki, 7.5.2008 15:28:
Ihanaa, ulkona sataa

Pitkästä aikaa saa Kallion nurtsit ja kukat vettä

---

Näinpä ^^
[/q]

Mä justiin eilen ihmettelin, kun jossain hs.fissä tai muussa mediassa oli säätietojuttu jotenkin sillain, että "Aurinkoista riittää sinne ja sinne ja sadetta saadaan vasta loppuviikosta."

Mitenkä niin saadaan. Kyllä saakeli viime talvena on satanut ihan tarpeeksi, että ei nyt tartteis juurikaan sataa. Onneksipa se taisi jo loppua.

Mut oma :) on se, että oon ihan osteluhuumassa. Ja kun osti halpaa ja hyvää, niin ei tule edes mitään ostokatumusta siitä sitten. Tekis mieli lähteä hippaamaan, kun on niin hyvä olo.

Eilisen :) on nokkospesto. Inasen liikaa valkosipulia, mutta muuten just bueno ja nyt kotiin nauttinmaan siitä!

Saas nähdä meneekö yöunet niin totaalisesti taas niinkuin ennen muuttoa nro 1. Olen niin into piukeena siitä, että vihdoin pääsen omaan kotiin, että kohta tulee jonkin sortin överiplur

Mä linnottaudun sinne kämppään enkä ikinä koskaan mee kellekään

[q]crissy, 8.5.2008 11:18:
viikonlopulle +23 luvattu. Siin alkaa olemaan jo kipuraja:D

saa nähä paljonko töissä on kassapisteellä lämpö.. ennätys on +36
[/q]

Joo, koita siinä sitte olla säädyllisen näkönen poolossa ja hiki vaan valuu

Ihanaa olla taas takas Suomen puolella, kun tuli seilattua Ruotsiin Eipä oo ikinä ennen ollut laivalla niin, että on kuullut ehkä vain 4 muun ihmisen puhuvan suomea. Kaikki loput oli ruotsia ja venäjää. Nyt oon saanut hetkeksi tarpeekseni ruotsista.

[q]hemuz, 8.5.2008 11:22:
---
crissy, 8.5.2008 11:18:
viikonlopulle +23 luvattu. Siin alkaa olemaan jo kipuraja:D

saa nähä paljonko töissä on kassapisteellä lämpö.. ennätys on +36

---

Joo, koita siinä sitte olla säädyllisen näkönen poolossa ja hiki vaan valuu
[/q]

meil on siin kassan takana pelkkää ikkunaa ja tietenki se aurinko paistaa täydeltä taivaalta justiinsa siihen.. ilmastointi on vituilla koko ajan ku trioo rempataan, välillä on tosi sumeeta, kiitos raksapölyn, on porausta, pauketta, raksaukkoja jne...

on meillä siihen niihin ikkunoihin hätäratkasu mut ei lopullinen.. vähän jännittää et miten kesä lähtee meneen...

ollaanki mietitty et helvetti pitääkö bikinit päällä olla duunis.. tosin mä en tällä ruholla

on semmonen kutina että juhannuksesta tulee erinomainen täällä kaupungissakin.

Tajusin että huomenna pääsee nauttimaan hyvästä musiikista 38 tuntia putkeen :D

Nukuin jopa hurjat 3 ja puoli tuntia jonka jälkeen heräsin yskiäkseni melkein keuhkoni pihalle enkä saanut enää unta.. ..olen siis tulossa kipeäksi vapaapäivänä ja ensi yö pitäis valvoa vähillä unilla.. ..muuten voisis sanoa että paska fiilis mutta tämä kyllä saa hyvälle mielelle... [q]mayah, 25.10.2006 08:14:
Miksi päivän :) ? Koska minähän en anna minkään lannistaa tänään, tänään on kiksupäivä
[/q]

..vaikkakaan illasta ei ehkä alkavan flunssan takia pääse 100% nauttimaan ellei olo päivän mittaan parane (ja sehän paranee, perkele sanon minä *hymy*)
Niin ja muutama tilaamani levy on tullu postiin!

Kesäloma alkoi nyt! *jiihaa** Plur*

Ainaisen töistä valittamisen vastapainoksi on todettava, et sit ku saa työt rullaamaan, ni ne rullaa tosi hyvin

Nimin. neuvottelumandaatti lähes valmis, apusuunnitelma lähdössä kommenteille ja muistio viimeistä silausta vaille.

[q]sapeli, 24.3.2006 22:00:
ja toinen on se kuinka ihmiset jotka ei osaa englantia jaksaa yrittää olla khuuleja ja käyttää sitä esim. kuvateksteissä
[/q]

Ite harrastan ns. galleriabongaamista, ja joskus jos on pahoja vihreitä niin huomautan asiasta. Tai itseasias se en oo mä vaan mun sormet, ne vaa liikkuu näppäimistölle ja kirjottaa selvennyksiä Mut on ne silti hauskoja

tänään Venetian Snaresin keikalle!

Pääsin haastatteluun, ens ma klo 11.40 Naantali here I come.
Tää on kyl toisaalta samalla myös päivän :(, mut enemmän :)))))

Ihanat ystävät *sydän*

Tänään on ollu paljon :) asioita...
-pomo kiitti kun menin takas vanhaan duuniin henkilökohtaisesti, ja myös siitä, että olin mukana hankkii ko. firmalle Joutsenmerkkii - patenttihallituksen naiset oli pitäny minuu kuulemma erittäin ammattitaitoisena työntekijänä :) plus ne on tarjonnu kahta uutta parempipalkkasta työtä saman firman sisällä kahden päivän aikana koulutuksineen :D wow.
-parveke kesäkunnossa, uudet istuinpehmusteet :)
-kaappi täynnä hyvää ruokaa :)
-ja huomenna perjantai

Kasvispiiras on jo jäähtymässä, jauheliha-puna- ja valkosipuli-mozzarella-aurajuustopitsa uunissa ja ysti kutsui jäätelölle keskustaan

Venaan pitsan ja lähden käväisemään kaupungilla tuutilla *sydän*

Ah tätä kesää :))

Enpä olis ikinä uskonut, että tästä päivästä tulee näin hyvä. Tunti sitten makasin ihan koomassa laivareissun jälkeen sängyssä kunnes ikkunaan koputettiin, katsoin taakseni ja siellä oli yksi parhaimmista ystävistä, joka on ollut puoli vuotta maailmalla. En osaa ajatella tällä hetkellä mitään parempaa kuin ystävän kasvojen näkemisen puolen vuoden jälkeen *sydän* Mulla on ollut niin kova ikävä sitä ihmistä.

Tosin oon vasta toinen ihminen kaveriporukasta, joka tietää tästä ja nyt mun täytyy pystyä pitämään suuni kiinni, jotta kaveri pystyy yllättämään kaikki muutkin.

Iiiihana kaatosade kun pääsin töistä!
Päätin jäädä bussista kesken matkaa pois kun alkoi paistaa aurinko ja tein kävelylenkin Vantaankoskelle kun huomasin että laukussa oli kamera mukana, oli kyllä nätin näköstä ja ihanan raikasta kävellä *sydän*

Löysin töistä aarteen. Avaamaton handsfree paketti.

http://img379.imageshack.us/img379/5306/handsfreeqt4.jpg

A Must for all Telephone Users

Free your hands forever with Tele-mate!

- easy to fit
- attaches to all telephones
- comfortable to use
- no slipping
- fits either shoulder comfortably
- a choice of popular colour
- excellent value
- a long lasting high quality product

Oon innostunu tekemään vihdoin salaatteja! Erilaisia salaatteja on aina ollut kiva syödä mutta niiden valmistaminen on tuntunut työläältä - mutta nyt huomaan että nopeammin saan tekaistua salaatin kuin jotain normimättöä, ja yhtä hyvin riittää ateriaksi asti.

Eilen oli raejuusto-omena-salaattia ja tänään kreikkalaista

O