päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,247
- 1,248
- 1,249
- 1,250
- 1,251
- ...
- 2,345
- Seuraava »
ekat aussifutisreenit *sydän* vähän maukasta rytinää!
[q]Miinapiina, 9.5.2008 08:58:
---
anis, 9.5.2008 08:38:
Olispa jo ilta... 
---
uih, samis 
[/q]
Ihana aurinko ja lämpö! Tämmösellä kelillä on niin ihana ajella autoa hyvän musiikin tahdissa kun avonaisesta ikkunasta porottaa aurinko ja tulee ihanan viileitä tuulahduksia. Melkeen vois lähteä tänään mökille makoilemaan laiturille ja uimaan
Tänään oli hyvä päivä töissä:
vein vanhan läppärin pois ja maanantaina siellä pitäisi odottaa ihan uusi.
Lisäksi sain tietää että saan pyytämäni palkankorotuksen (en tiedä vielä
tarkkaa summaa, mutta oletettavasti melko tuntuva korotus kuitenkin) ja
korotus maksetaan myös takautuvasti jo viime kuulta, kun silloin sitä pyysin.
Lisäksi kaikki hommat meni aika putkeen muutenkin ja pääsin lähtee kaksi
tuntia normaalia aiemmin kotiin.
Tänään oli kiva Helsingin reissu! Shoppailua, shoppailua ja shoppailua :)
Olen rakastunut
miehen hiace on huollossa ja tilalla on ihq pieni tulipunainen Toyota Aygo. Näppärä kuin pieni poni: kääntyy vaikka pennin päällä. Ja niin söpö *sydän* Jos mulla joskus on auto niin se on tollanen 
Edit: ai niin ja tänään juhlin sunnuntaista vanhenemista - maltilla tosin mut kuitenkin *känni*
[q]nomic, 9.5.2008 19:41:
Perjantai eikä edes tee mieli kaljaa. :)
Tänään saa valvoa pitkään, tehdä juttuja, mitkä on jäänyt kesken ja kaiken lisäksi: levätä. o/
[/q]
täysin samanlaiset fiilikset mullakin:)
Ah, elämä onpi
!
Menin tänään varovasti kyselemään pomolta, että onnaisko jos ottasin extemporee viikon loman Japanin matkaa varten. Pomo vaan totesi, että: ''Ai noin mukavasta asiasta onkin kyse, mä jo pelkäsin että haluat irtisanoutua. Tottakai sulle lomaa järkätään, matkailu avartaa! Lähtisin kyllä itsekin tuossa tilanteessa.'' Olin ihan että
ja
!
Nyt on sit liput buukattu! Yks mun suurista unelmista toteutuu!
Enkä ees joutunu irtisanoutumaan, joten mulla on rahantulo turvattu matkan jälkeenkin. Näin ollen ei ole niin suuri katastrofi, kun en pääse kypsyysnäytteeseen matkan vuoksi - valmistuminen luultavasti viivästyy. Mut nou hätä, ehin saaha paprut kuiteski tänhetkisen työsuhteen aikana. :)
Lisäksi laskin todella tarkasti elinkustannusindeksin nousun mun kämpän vuokraa varten, ja vuokranantaja taas pisti hanttiin kun en suostu mihin tahansa hatusta revittyihin vuokran korotuksiin, mutta sain sen puhumaan itsensä ihan pussiin.
Meiksii ei pomputella suatana! 
Sain hoidettua duunin jälkeen kaikki hommat, jotka pitikin. Nyt voi vaan relata ja nauttia siitä ajatuksesta, että kohta pääsee Tokioon. *sydän*
Niin, ja kohta uunituoreita rukiisia karjalanpiirakoita kananmunaviipaleiden kera, plus muita herkkuja ja sohvalla löhöilyä. Kyllä elämä on taas ihanaa. <3
Seminaari- sekä muut koulutyöt jotka ei meinaa koskaan valmistua 
Deadlineihin on onneksi vielä hyvä hajurako.
Kyl mä tykkään opiskella yömyöhäänkin :)
[q]plink, 9.5.2008 20:40:
---
nomic, 9.5.2008 19:41:
Perjantai eikä edes tee mieli kaljaa. :)
Tänään saa valvoa pitkään, tehdä juttuja, mitkä on jäänyt kesken ja kaiken lisäksi: levätä. o/
---
täysin samanlaiset fiilikset mullakin:)
[/q]
Komppaan :)
[q]anis, 9.5.2008 14:25:
[/q]
uuh, kyl on kivaa 
muoks: mites siellä?
[q]anis, 10.5.2008 13:39:
Alppipuistoon chillailee : )
[/q]
väärä mesta, musat on kaivaris.
[q]ezzy, 10.5.2008 15:36:
---
anis, 10.5.2008 13:39:
Alppipuistoon chillailee : )
---
väärä mesta, musat on kaivaris.
[/q]
Nooh mut kavereita on Alpparis.. Tosin mun frendi on niin paskana et se tuskin jaksaa lähtä :/
Tanaan ja huomenna tulee oleen loistavaa:)
Pitaa vaan toivoa etta maanantaina olis hyva keli et paasis Jyrin pyoran kyytiin:)
Ens talven suunnitelmat alkavat muodustumaan, jos ei muuta niin snorklausoppaaksi tai toimistoirmaksi:) Ei tarvitsis varpaiden enaa palella:)
Mä sain tänää sellasen viestin aamulla että on pakko todeta että nyt on kevät :D
Ja äskeinen spinningikin oli aika jees, ja vatsalihakset :)
Ja vitsit, töissäkin oli kivaa :D
Kaikki johtuu varmaan vaan siitä viestistä
[q]merqus, 9.5.2008 23:46:
Mulla on niin ihania kavereita ku voi vaan olla *sydän*
[/q]
Komppaan. I love you people *sydän* [size=6]känniplur mut silti niin totta[/size]
[q]Ana-5000, 11.5.2008 01:43:
Elämä, ihmiset...
Suojatien merkki syrjii naisia koska housuissa kulkeva hahmo tulkitaan mieheksi, joten ruotsissa puuhataan naisten kuvia suojatiemerkkeihin, samalla kun suomessa raivotaan siitä, miten tummaihoisen henkilön karikatyyrinen kuvaaminen makeisrasiassa tai -patukassa on rasismia.. Ja samalla suomalaismiehen sikana kuvaava Viivi ja Wagner lämmittää sydämiä ympäri suomea?
Vähemmästäkin ymmyrkäistyy, hämmentyy ja alkaa itkemään.
http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Suojatien+kulkijasta+tulee+Ruotsissa+nainen/1135236036103
Mitä saatanan helvetin vittua oikeasti...
Tässä maailmassa on nyt jotain pahasti pielessä.
[/q]
Lollers. Rähinäfeministit taas uhkuu hyvää itsetuntoa. Samaa settiä kun tää Suomessa nyt riehuva "tasa-arvokeskustelu" palomiehistä ja jokamiehenoikeudesta.
One giant leap for womankind.
Jee, liityin äsken WWF:n sademetsäkummiks
Yhen pvän safkarahat menee kuussa sinne, mut big deal. Se on vaa yks päivä, tuli hyvä mieli 
-M
Jouduin lähtemään duunista kesken työpäivän pois, kun tuli niin heikko olo. Tällä kertaa en tainnutkaan kokonaan nujertaa flunssaa, vaan pitkittää sitä. :/ Positiivista on kuitenkin se, että mulla oli MAHDOLLISUUS lähteä kotio huilimaan, aina ei meinaan yksinkertasesti voi lähteä. Tää ja huominen saikkua, ja sitten onkin 4 vapaata. :) Saapahan lepäillä. Ehdinpähän tänään myös ekaa kertaa tällä viikolla ruokakauppaan, on ollu niin pitkiä päiviä etten ole sinnekään ehtinyt. Nyt on jääkaappi taas tankattuna. 
Niin, ja mun suunnittelema poliisiasu tuli tänään, on muutes just pähee!
Ainoo vaan, ettei sillä parane pyllistellä, tai hanuri ja toosa vilkkuu suht tehokkaasti.
kylmää siideriä, ihana kesäilta ja hyvää musiikkia..
on tosi leppoisa olo ja joudun duuniin vasta keskiviikkona.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,247
- 1,248
- 1,249
- 1,250
- 1,251
- ...
- 2,345
- Seuraava »