päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,248
- 1,249
- 1,250
- 1,251
- 1,252
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ihana pitkä viikonloppu tiedossa
Ollut oikeastaan tosi kiva viikko tiistaista alkaen =) Toivottavasti jatkuu yhtä mukavana. Tosin tällä fiiliksellä elää vielä useammankin viikon.
meidän leopardigekkotyttönen muni.
aikaisemmin on ollut vain hankalia valeraskauksia mutta jos kaikki menee hyvin niin saadaan vielä juhannukseksi liskovauva.*pihkassa*
Auringolle täältäkin yks bojo lisää! :)
Toinen juttu mikä saa hymyn huulille on terassin ja pihamaan laitto, ny se perunapenkki vihdoinkin ja
erillaisten kasvien istutusta tiedossa tänään! :)
+1

Meille ei kyllä perunamaata tule mutta terassi *sydän*
Kummasti jaksaa touhottaa tolla ilmalla pihalla.
Päätin etten sairastu enkä sairastunut.
Kuume alkoi nousta klo 15 ja klo 17 olin täydessä horkassa palelemassa peiton alla.
600mg ibuprofeenia, kylmä suihku, pari energiajuomaa ja jugurtti=täysi voitto klo 21.
Pitää tosin olla hieman varovasti rasituksen suhteen.
Ihana vuorokausi takana. 
Eilen teatterointia hyvassa kaveriporukassa, dinneria upeassa ravintolassa, jonka jalkeen uusi kuva jalkaan ja sen viela kruunasi muutama drinkki, jota olen himoinnut viime syyskuusta lahtien (koska niita saa vain ja ainoastaan yhdesta tietysta paikasta...!)
Yei! Ja Suomeen tuloon tanaan tasan kaksi kuukautta!!!
Illalla aka muutaman tunnin päästä näkee pitkästä aikaa monta ihanaa ystävää *sydän*
Ei hittolainen, mä oon tänään yhtä hymyä
Kaveri tuli fiksailemaan prätkän kuntoon ja rötväiltiin sen jälkeen mun kämpällä matsia katellen. Siinä sit iski himot ajelemaanki ja tehtiin pieni kierros Sipoon suunnalle. Eikä tullu ees kylmä, vaikka Vuosaaressa vähän pääs viima takin alle. Nyt ku vielä Suomi voittais ton lätkämatsin ni ois such a perfect day :D
Huomenna voi väsyttää ku tulee toinen yö putkeen n. 4,5h unilla, mut onneks se on vasta huomisen murhe... x)
Kaak! Ma oon matkalla lentokentalle ja sitten Saksan kautta Suomeen! Kaak!
Äitienpäivä 
Sukulaisten näkeminen pitkästä aikaa ja broidien kanssa vietetty aika. 
Eniten tänään on naurattanu Kian ujous mummolla muuttu täystuhoksi kotona. Olkkari on kuin pommin jäljiltä ja kun mummolassa oltiin hiljaa niin kotosalla on "laulettu" loppuilta hoilaten aina nukkumamenoon asti. (onneksi kulta siivoo äippäpäivän kunniaksi kaikki lelut niin voin vain nauraa sille et kannattaa varoo mitä lupaa.) 
Kyllä toi rinsessa osaa piristää mukavasti elämää kaiken surun jälkeen. *sydän*
Pienet asiat lämmittää kummasti. Taas tullut omasta työstä hyvää palautetta ja nyt alkaa jo muutenkin vähän tuntua siltä, että tän kaaoksen keskellä on joku punainen lanka! :)
:D
Nato-vetoinen harjoitus: vesi valtaa Helsingin
Ai mikä tekee tästä hauskan? No se Aurinkomatkojen surffausaiheinen mainos keskellä uutista.
muoks: No perkele, eipä se aina taida ollakaan surffiaiheinen se mainos. Mut aina sillon tällön se tulee :)
2pvää niin alkaa mun elämäni ensimmäinen virallinen kesäloma!!!!!!!!!!!!!
muoks. Hocico olis tulos hesaan ja treelle elokuun puolivälissä *jiihaa**jiihaa*
Lääkäriaika varattuna, sain onneks viiden jälkee toho alppikadulle ajan, eli iha jees.
Mä tykkään hirveesti kastanjoista...Niit on kiva kerätä näin syksyisin. Tuntuvat mukavilta kädessä, sellasia sileitä ja lämpimiä. Kauniin ruskea väri heijastaa aurinkoa ja siinä on sellanen elävä tuntu.
En tiennyt että pitäiskö tää laittaa tänne vai sinkkuluukkuun mutta laitoin kuitenkin tänne kun..
Mulle selvis tänään että mie olin NIIIIIIII-IN oikeessa erään päätöksen ja teon suhteen minkä tein erään tyttölapsen osalta pari viikkoa sitten. *aplodit**tanssittel**iloinen*
Kovasti lämmittää tällaisen vanhan tädin mieltä, kun mopopojat vihelteli perään S-marketin parkkihallissa :DDDD
[q]Freja
Sitä seuraaval viikol PMMPn keikalle
[/q]
Mäkin haluun tonne*jiihaa*!
- pölyt pyyhitty
- kämppä imuroitu, myös sohvan ja sängyn takaa
- lattiat pesty, myös sohvan ja sängyn takaa :D
- verhot pesty ja laitettu takas paikoilleen
- ikkunat pesty
- matot ja koristetyynyt tampattu
- kotiteatterisetti viritetty paikoilleen johtoineen, listaa vedetty ja
kuumaliimapistooli heilunu
- tiskit tiskattu
- pyykkiä pesty monta koneellista
- lopuksi kokkailin uusia pottuja ja pihvejä, jotka onnistuin maustamaan tosi
hyvin 
KEVÄTSIIVOUS ALKAIS OLEEN NIINKU PULKASSA, JA ENÄÄ 2 YÖVUOROA ENNEN LOMAN ALKUA! *JIIHAA*
Ihanaa aloittaa loma puhtaassa kodissa.
Tulipahan sit hilluttua bikineissä tuolla partsilla ikkunoita pestessä, eli se ois kesä!
Työbonus, mansikat 50c/l.
Ja taimia niin paljon kun jaksaa kantaa...
[q]mayah, 11.4.2007 20:38:
Tulipa taas hiki!
(Sori Riikka..)
[/q]
:D Mut hyvä että te saatte hikoilla ^^ Mä sitten joskus kun #¤%#¤:n käsi parantuu hikoilutan yläkroppaa kans.
Mun päivän :) on se, et yks sellanen maailman kiltein Maija kävi tiskaamassa, et arvaakaan kuinka paljon arvostan.
Ja se, että tänään on vähän parempi mieli, eilen teki vaan mieli paiskoa tavaroita ja sahata toi kirottu käsi irti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,248
- 1,249
- 1,250
- 1,251
- 1,252
- ...
- 2,345
- Seuraava »