päivän :)

Back to häröily O

[q]Joanna, 14.9.2005 16:22:
---
Peppi, 14.9.2005 16:19:
---
Jutu, 14.9.2005 16:15:
---
Peppi, 14.9.2005 16:12:
- Narnia tulee kohta leffateattereihin
---

---

---

Narnia <3
[/q]

Narniat on aikoinaan luettu moneen kertaan <3 Eli täytyy mennä katsomaan. Tulihan siitä se telkkarisarjakin joskus, mutta eiköhän leffa oo vähän eri juttu.

[q]mayah, 22.8.2007 14:26:
Se oli varmaan se sun parantava voimas :D Aamulla himoitsin jo lenkille, mut totesin, et jos huilais ku on viel toi antibioottikuuri päällä :D
[/q]

Märtha Louisekin ottas mut varmaan enkelikurssille

Tänään on ihan paras päivä Nii ja koska et voi mennä lenkille ni lähet mun ja Annan kaa skumpalle! :D

[q]Lyylikki, 26.10.2007 20:15:
Mä olin ihan että: "wouwouwouuuuuu..", kun muutin Vuosaareen ja siellä oli kylpyamme. Mä kävin siellä kylvyssä 1,5 vuoden aikana vajaa 10 kertaa. Ajatuksena siis ihan älyttömän luxus, mutta usein se toteutus vaan jää uupumaan.
[/q]

En mäkään siellä varmaan kävis ku korkeintaan kerran kuussa jos sitäkään. Mut tajusin tosiaan tuossa juuri, et hemmetti, en ole koskaan elämässäni kylpeny sillai oikein kliseisesti (enkä edes lähelle) kynttilöiden, viinin/ skumpan, musiikin jne kera.

En edes meinannu tässä millään muistaa milloin olisin ylipäätään ollu viimeks kylvyssä, mut kai mä sen nyt sit muistin. Ja siitäkin on muutama vuosi.

Noin niin kuin muilla tavoin normisuihku on kyllä ehdottomasti kivempi.

AH! Pöydässä mixeri joka ei rahise eikä puolla. Saa laitettua tota soundia vinyyliltä CDlle esim. autokuuntelua varten (paskamaista ajaa teknari pelkääjänpaikalla ja varoa, et neula ei pompi. Puhumattakaan nyt levyn vaihtamisesta). Eiköhän siinä sivussa saa nauhaakin duunattua..

Päivän :DD

Voitin lotossa 10,10 euroa ja jokerista tuli 10,80

[q]dominikh, 19.9.2005 10:32:
Sain just mahiksen lähtee Leville ennen joulua viikoksi, vielä pitäis päättää mihin aikaan sinne menisi

Ja kannettava JÄÄ kotiin
[/q]

Leviltähän sitä jäätä on ihan kätevä kotiin kantaa :)

Tänään tuntuu olevan huomattavasti parempi päivä kuin eilen.

[pieni]*puutakoputtel*[/pieni]

[q]milla, 9.9.2005 14:05:
bye bye suomi ens syksynä
[/q]

:(

[q]
hello u.k, germany or australia! olen isoo hymyyyyyyyyyyyyyyy lalalaaa
[/q]

Kustannat sit mut kyläilee. Siinä mielessä äänestän Australiaa.

Mutta pääasia, että voit hyvin ja hymyilet <3

[q]Annakins, 6.12.2007 18:45:
Vaikka viime viikot on olleet todella stressaavia ja ahdistavia duunissa, niin silti nyt kun istun tässä ja kirjotan muistiota asiasta X tajuan, kuinka paljon oikeastaan työstäni pidän. Ja että oon aika hyvä siinä. Kirjottaminen sujuu kuin tanssi [size=7](ihmiseltä joka osaa tanssia)[/size] kun tuntee asian hyvin.

[/q]

[q]mayah, 25.4.2005 13:55:
Jostain kummallisesta syystä asiat ei tunnukaan niin pahalta tällä hetkellä.
[/q]

Sama juttu mulla. Ihana olo kun pystyy keskittämään ajatukset niihin asioihin, jotka on hyvin, ja varsinki niihin jotka on todella hyvin =)

[q]mayah, 1.7.2005 08:19:
Vertsi tulee tänään kylään
[/q]

Ai mä vai?

[q]milla, 9.6.2005 22:48:
kypärä jäi mulle, joten eiköhä huomen uudestaa! [/q]

Pääsisköhän siivel mukaan.. edelliskerrast on jo pari vuotta. Niin kivaa tuo! Vaiks kyl ku exä ajo kahtasataa niin hiukka hirvitti et tästä ku päästäs kädet irti.

[q]milla, 9.6.2005 22:48:
ollu kaks päivää mökil saunoo ja grillaa
[/q]

oli niin ihanaa ja aurinko helli! Eikä me ees ihan hirveesti riidelty Pitää ottaa uudestaankin! Vitsi tyyppi on hyvä mölkys! Trivial onki sit eri juttu..

-mun uus pyörä
-AURINKO *sydän*
-Tallinnaan tänään
-vkl!

JES! Life is good

-M

[q]UnityF, 22.6.2005 13:18:
Elämäni ekaa kertaa tähän kirjoitan tän mut: Äiti [pieni](ihmeiden aika ei ole ohi)[/pieni]
[/q]

Mä sain tänään faijalta meilin, joka todellakin yllätti iloisesti. Se pyysi anteeks eilistä huonoa käytöstään ja raivoamistaan. Lähinnä muita kohtaan, mut sain sit toki osani, kun asiallisesti huomautin, etten jaksa katella sitä meininkiä.

[q]mayah, 30.6.2005 10:01:
Sovin tapaamisen pankkiin opintolainan takaisinmaksusuunnitelman tekoa varten. Tunnen itseni aikuiseksi
[/q]

Ei perhana, mä oon vaan lykänny tota, unohtanu aktiivisesti, mutta pakkohan se on kohta mennä. Ja mä en oo vielä ees valmistunu

iiih, enää ihan pieni hetki, ni pääsee viettää läksiäisii/synttäreit ihkujen kanssa

[q]mayah, 13.8.2005 02:54:
---
Verano, 12.8.2005 17:58:
Rapussa ei tosiaan ole hissiä, ja kämppä on viidennessä kerroksessa.
---
Mulla olikin tosiaan sillon muuttopäivänä jotain... ootas... öö, se oli jotain sellasta missä sai istua. Tai maata. Jotain tärkeetä kuitenki. Soitellaan!
[/q]

No niin, nyt joudut tulee muuttaa! Kuten kaikki muutkin, jotka on noihin rappusiin vedonneet. Wiper on ollut melkeinpä ainoa, joka on samantien lupautunut auttamaan ja ottamaan vielä kaveritkin mukaan =)

Eli päivän suuri :) on se et tää onnistuu:

[q]Verano, 12.8.2005 17:58:
Käyn kuitenkin juttelemassa maanantaina firman kanssa, joka on myös samassa rapussa vuokralaisena. Mun rapun vieressä kun menee hissi, eli olisi mahdollisuus viedä muuttokamat sillä hissillä ylös ja heidän tilojensa kautta omaan rappuun. Helpottaisi kummasti muuttourakkaa! [/q]

Viimenen kouluhomma tälle keväälle puristettu kokoon Enää yks työ esitettävänä ja se ois kesäloma Ei pänttäämistä, ryhmätöitä, kirjallisia töitä eikä muutamia ihmisiä ihan hetkeen

Ihanaa, nyt sitten varmistui et muuttopäivä on ens keskiviikko, saan duunista palkallisen vapaan.
Pari soittoa tuos tein -> haen yhen pakun sillon iltapäiväl, kultainen (ja voimakas ;) serkkuni tuo toisen plus yhden kantomiehen, kavereita on lupautunut auttamaan ja päästään käyttämään sitä hissiä!

[q]Individual, 18.8.2005 09:57:
Klubitiimille hauskuuspalkinto

-klips-
[/q]

Todella hieno juttu! Ansaitsevat kyllä kaiken tunnustuksen. Heidän baareissaan/ klubeillaan on kyllä ylivoimaisesti tullut eniten käytyä ja viihdyttyä parhaiten.

O