päivän :)

Back to häröily O

Tänään kullan kanssa lelukauppaan*hih*
http://www.toysrus.fi/

[q]ezzy, 4.11.2005 14:16:
luulin alunperin et ne oli vaan yhden biisin läppäbändi ja nyt ne on sit maisemissa näemmä pysyvästi...arrrrgh...no, onneks niitä ei tarvi kuulla missään pakolla :)
[/q]

Juuh, jos kuvittelet, että niitten musiikki on samanlaista kuin Rusketusraidat, niin erehdyt pahan kerran :) Todellakin niiden lavaenergia on loistoa, sanat koskettavia ja kekseliäitä, monesti räävittömiä. Itse musiikki on joko kaunista tai sitten rankempaa.

Kuuntelepa tosta http://www.pmmp.fi/kovemmat_kadet.php pari näytettä, vaikkapa Kovemmat kädet ja Päiväkoti

Ed, alkoipa taas soimaan päässä tuo Kovemmat kädet

[q]Avernian, 18.11.2005 11:49:
---
Verano, 18.11.2005 11:49:
Jee, mä en ookaan vanhus!!!

---

En usko että kukaan asiasta erehtyisikään
[/q]

No ei kukaan itseasiassa erehdykään, kun oon viimeset kymmenen vuotta ilmeisestikin näyttänyt 22-24 -vuotiaalta. Paitsi että kesällä yksi tyttö oli luullut mua kahdeksantoistavuotiaaksi

Toim. huom. Olimme siis viettäneet useamman tunnin tämän naishenkilön kanssa samassa seurassa ja myös jutelleet keskenämme, joten arvio ei ollut pelkästään ulkonäöstä kiinni. Puolustukseksi täytyy sanoa, että kyseessä oli Sun-sunnuntai ja olin aika hulvattomalla tuulella. Tai no, eihän sekään ole puolustus, kyllä hulvattomuus on sallittua vanhuksillekin!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46214;sivu=1

[q]Annakins, 1.12.2005 09:41:
*iloinen**plur**jiihaa**aplodit**pepsodent**nauru**lmao**tirsk**hih**vink**hymy**hihu**joo**känni**sydän**nuotti**nuotti**nuotti*

*lentokonehymiö* *Kaliforniahymiö* :D
[/q]

Oma asiani aiheuttaa yleensä ihan muuta kuin hymyä, mutta nyt tää on jo niin typerää ja ärsyttävää että alkaa olla pientä repeilyä havaittavissa.

Meille soittelee duuniin/ eri firmoihin kaikenmaailman kaupustelijoita ja kyselijöitä. Samat tyypit ja samojen firmojen tyypit soittelee tietty useisiin eri mestoihin, joten samoja ritirimpsuja saa kuulla monta kertaa. Soittavatpa ne samasta firmasta samalla asialla, mutta eri ihmisen voimin samaan mestaan ja sitten niille saa sanoa, että teiltä kyllä soitettiin juuri.

Nää tyypit kyselee kaikkea hauskaa, kuten kuka teillä on lukenut tänään Talous-Sanomat tai kuka teillä matkustaa vähintään kaksi kertaa viikossa, kuka vastaa ensiapupakkausten päivityksistä ja äsken loistava tyyppi kaupusteli _VIP-kirjapakettia_, joka käsittelee Suomen taiteen kulta-aikaa. Että oikein VIP

Sitten pakko mainita kun äskenkin ihan basic-asiakas soitti firmaan, joka tuo maahan veneitä. Kysyi, että kukas meillä tietäisi jotain veneistä, eikä tainnut edes vittuilla. Hauskoja ovat myös asiakkaat, jotka soittavat firmaan, joka tekee erilaisia puhelinluetteloita. Heiltä kun kysyy, mitä luetteloa asia koskee niin vastaus on puhelinluetteloa. Parasta onkin kysyä, mitä puhelinluetteloa asia koskee, niin ei tule turhia epäselvyyksiä.

Kaverini ihanat *sydän* sekä hyvä musiikki ja porukoille tänään

[q]mayah, 21.9.2005 13:10:
Aika menee kuin siivillä! Vähänkö töissä on kivaa
[/q]

Niin täälki menee, mut mehän ollaanki samas puljussa

Tumnus, Orieus, Peter surffitukkana ja varsinkin Edmund vanhempana. Käy!

Ja Georgie Henley oli kyl tooosi suloinen ja muutenkin erittäin sopiva Lucyn rooliin

Ed, eiku vaihdetaas et varsinkin Surffitukka-Peter *pökr* *pökr* *pökr* *pökr*

http://www.imdb.com/gallery/hh/0403168/HH/0403168/iid_989334.jpg?path=pgallery&path_key=Huntley

[q]sikanatsibännääjä, 13.4.2006 23:22:
Sanomalaatikko on hassu paikka.
[/q]

Älä nyt höpsöjä puhu.

Huom, vangitsin sun torstai-olemukses.

[q]lostgone, 11.9.2006 19:10:
---
nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas

---
Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*
[/q]

Saattaa olla yksi tai kaksi jaksoa, joita mä en oo nähnyt, jotkut olen nähnyt kerran, suurimman osan kaksi kertaa ja loput kolme

Yks parhaista sarjoista ever *sydän*

[q]Annakins, 23.1.2006 15:02:
Oikeesti tää on vähintään päivän mutta pitänee tyytyä tähän osioon: jos Supon turvalisuusselvityksessä ei käy ilmi mitään erityistä, niin UM:n Lähi-idän osasto kutsuu työharjottelun merkeissä
[/q]

Tää on vaan yhtä peukkua, ettei käy ilmi sun Al-Qaeda -yhteydet.

Nii ja

[q]lostgone, 7.9.2006 23:20:
---
zasga, 7.9.2006 23:03:
---
Saanko kysyä monta päivää kesti hakemuksen jättämisestä päätökseen? Itsekkin tässä jännitän, että mikä tulee oleen lopullinen tuomio.*täh*

---

Kela on vastaanottanut hakemukseni 9.8.
[/q]

Sattumalta juuri sinä vuonna -kauan kauan sitten- jona aloitin yliopisto-opintoni, Kelalla sattui olemaan vähän ruuhkaa hakemusten käsittelyssä. Syyskuussa (heti kun Ruotsista palattuani olin löytänyt kämpän eli saisin myös asumislisän) pistin hakemuksen ja opintoraha ropsahtikin sitten tilille niinkin nopeasti kuin tammikuussa.

[q]mayah, 3.11.2006 06:29:
Ja mikä parasta, tämä on se perjantai, kun pankki veloittaa viimeisen erän opintolainasta ja tästä hetkestä eteenpäin olen virallisesti velaton Ja tietty peeaa seuraavat kolme viikkoa, mut silti Voi vitsi et oon oottanu tätä
[/q]

Onnittelut! :)

Mä olen vasta ton tien alussa, kaks erää lainanlyhennystä maksettu x/ Mutta eiköhän se siitä.

[q]mayah, 22.10.2006 15:46:
Sain vaatekaapin siivottua!
[/q]

Voit tulla sit mun luo jatkaa!

Nimim. kolmisen viikkoa sitten ostettu lipasto tyhjillään, mutta tuolit ja sohva hyötykäytössä

Nii joo ja lattia!

Sitä on vaan niin hyvällä tuulella että ^____^

Enpä muista millon olis ollut näin ihana joulufiilis viimeks, ja jo näin aikaseen. Eilen oli oikein mukavaa käydä joululahjahankinnoilla, tulee lämmin olo kun löytää jotain jonka ajattelee olevan tosi mieluista lahjan saajalle. Parasta on, että oma kulta tulee mukaan meidän vanhemmille joulunviettoon. Saa viettää joulun äidin, isän, siskon, siskon miehen ja oman kullan kanssa. Eka kerta kun meillä on siipat mukana :) Tätikin vielä tulee mukaan ja ihanana yllätyksenä meidän rakas lapinkoira Jenna, joka on viime vuodet asustellut muualla.

*Sydän*

Kylläpä olikin mukava viikonloppu ^___^

Elämä on melkoisen kivaa! 'Ainoa' miinus ja pitkä sellainen on tuo käsi, mutta senkin suhteen alkais näyttää valoisammalta *puutakoputtel* Hain tänään tilaamani irrallisen numeronäppäimistön (töihin mulle on hankittu samanlainen), jotta voin vastaisuudessa käyttää numeroita, nuolia ja enteriä vasurilla. Siitä pitäis olla ratkaiseva apu Tässä jo sitä ihan vain hetken verran testattuani olen ihmeissäni, sillä tuohan on kymmenen kertaa helpompaa kuin oli kuvitellut! Lisäksi työfysioterapeuttimme on ihan huippu. Ottanut asiakseen saada tämän käden kuntoon, siitä suurkiitos hänelle.

Olipa taas mukava viikonloppukin ^^ Erityisen onnellinen olen pitkäaikaisen ja rakkaan ystäväni puolesta, hän kun on löytänyt elämäänsä ihanan miehen. Ystävä on kauemman aikaa ollut sinkku, eikä onnea ole muutenkaan rakkaudessa niin kovin ollut. Nyt sitten tämä mies on aivan mahtava, mikä tuli todettua viimeistään kun häntä viikonloppuna enemmän tapasin. Oli niin mukavaa katsella heitä yhdessä :)

Elämä on <3

[q]Steven Hoaks, 5.7.2006 16:22:
Alena sanoi "Tahdon" Pariisissa
[/q]

*pökr* <--- siis kosinnalle

Onnittelut molemmille

En ole mistään niin iloinen, kun että tänään on perjantai eikä tartte tulla töihin kokonaiseen kahteen päivään.

[q]mayah, 23.9.2005 09:54:
- Pääsen vihdoin katselemaan "Maa ilmasta" -näyttelyä illalla
[/q]

Lycka till

O