päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,261
- 1,262
- 1,263
- 1,264
- 1,265
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 31.8.2005 17:46:
Mä en onneks oo, koska murehtiminen on loppujenlopuksi tosi tylsää ja yksinäistä puuhaa. Mielummin nautin olostani :)
[/q]
Senpä vuoksi olen myös voittanut riemuitsemispäivä-lotossa.
Meidän pitäisi muuten taas nauttia olostamme yhdessä joku kerta
Raskas bujinkanpainotteinen viikonloppu tulossa <3
Ja perjantain kruunaa sellanen pieni krapulakohmelo eiliseltä
Ihnqplutr.
[q]mayah, 31.8.2005 16:53:
No tietty! Kolme päivää murehtimista on aivan liikaa, siinä meni sitäpaitsi ens kuukaudenkin murehtimissaldo. Onneks oli yks päivä viime kuulta käyttämättä 
Miksi olla onneton, kun voi olla onnellinenkin? 
[/q]
Mäkin ajattelin säästää tän murehtimispäivän myöhempää käyttöä varten
[q]mayah, 31.8.2005 17:39:
Onneks on luottoa murehtimispäivä-kaupassa, kun en käy siellä liian usein enkä höylää tiliäni yli...
[/q]
Mä oon onneks voittanut murehtimispäivä-lotossa niin ei tartte laskeskella joka murhetta.
[q]mayah, 31.8.2005 17:53:
Miten olisi lauantaina, koska näköjään olet aika hyvä lottoamaan ja voisit valita puolestani rivin siihen perinteiseen lottoon?
[/q]
Mä oonkin ollut vähän ulkona kaikesta niin ehkä olisi aika taas jalkautua ihmisten pariin.
Niin joo kerran olen voittanut nelkyt euroa, jos teen sen taas niin tarjoan kierroksen, viime kerralla menikin ne tarjoamiset vähän poskelleen :DDD
[q]mayah, 5.9.2005 07:02:
Oon hengissä :)
Siitä on hyvä alottaa tää viikko 
[/q]
Niin on.
Lisäisin vielä, että uusi asunto alkaa pikkuhiljaa näyttää mun kodilta =)
[q]mayah, 21.9.2005 13:15:
No ei ihan, mut tavallaan
(vai ooks tääl käymässä?)
[/q]
No ei samassa toimipisteessä, mutta mehän ollaan yhtä suurta ******.
Pitäis kyl tulla (työaikana) katsastaa teidän taloa =)
Sinänsä aika harvinaista, että meillä on kivaa töissä, ku ollaan niin kuitenki sellasii yrmeitä asiakaspalvelijoita molemmat
[q]mayah, 26.9.2005 14:44:
Asteikolla yhdestä kymmeneen, takana ehkä parhaimpia viikonloppuja EVER!
vaan kaikille!
[/q]
Niin se alkoi siitä kun mä tarjosin sulle siideriä 
Mut joo oon vähän samaa mieltä
[q]mayah, 23.9.2005 11:42:
[pieni]jos musta ei kuulu mitään lauantaihin mennessä, se tyyppi on todennäköisesti kaapannut mut, eli jos viitsisit tehdä jotain, ni ois jees.[/pieni]
[/q]
Mut jos se on kaapannut sut sillee positiivisessa mielessä 
[pieni]Ja jos on, ja jos sillä vielä sit sattus olee jotain tosi kivoi kavereit, ni sano sille et sulla ois sellanen tosi kiva kaveri, jonka joku sen tosi kivoista kavereista vois kaapata. [/pieni]
[q]mayah, 23.9.2005 11:59:
[pieni]Tää on just tyypillistä, et kerrankin kun mulla ois ihan aikuisten treffit (tavallaan) niin sä oot vonkaamassa itselles sen ystäviä. Sä oot just tollanen. Tollanen paras <3[/pieni]
[/q]
[pieni]No kun mulla itellä ei oo ikinä mitään oikeita treffejä, niin täytyy vongata sun kautta <3 En ees oikein muista milloin ois viimeks ollu, tosin pari viikkoo sit kaverien häissä mulla oli vähän niinku tavallaan sokkotreffit. Kaverit oli sanoneet mulle et tapaan siellä mun tulevan miehen ja sille miehelle et se tapaa siellä sen tulevan vaimon. Meil oli kyllä tosi mukavaa ja se vaikutti ihan mielenkiintoselta, mut sit loppuillasta/ alkuaamusta en prkl sillee kauheesti muista, niin en tiiä mikä fiilis kummallekin jäi sit lopulta. Kun nää yhet kotiutuu häämatkalta niin täytyy niiltä kysellä, et mitä sen mun tuleva mies oli mieltä tulevasta vaimostaan. [/pieni]
[q]La Petite, 30.6.2005 10:44:
Löysin aamulla maasta kympin 
...pienet on minunkin ilot
[/q]
Löysin viime to backtobassistä kympin lattialta. Sillä sai jo 10 tuoppia *känni* <- kuvitelkaa tohon tuoppi.
[q]mayah, 23.9.2005 12:30:
---
Verano, 23.9.2005 12:29:
[pieni]Mä luulen vähän et se mun tuleva mies on pistänyt jo eropaperit vetämään. [/pieni]
---
[pieni]No silleen ku sut tuntee, ni en yhtään ihmettele.[/pieni]
[/q]
[pieni] :(
En oo enää sun sun kaveri.[/pieni]
[q]mayah, 23.9.2005 12:19:
[pieni]Mut joo, mä koitan vähän kysellä, et jos sillä ois jotain kivaa kaveria sulle ja jos se on ihan tyhmä, niin kyselen jotain toista sen kaveria itsellenikin.[/pieni]
[/q]
[pieni]Toi kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta! Mä luulen vähän et se mun tuleva mies on pistänyt jo eropaperit vetämään. [/pieni]
[q]mayah, 25.9.2005 16:57:
---
toma, 25.9.2005 16:10:
Olipas pirun nasta viikonloppu ^_^
---
Tiedän, että panokseni tämän asian suhteen on ollut merkittävä.
[/q]
Niin olikin
Joo kyllä säkin, Mayah, annoit siihen oman panoksesi :D
Ja vaikka mun kone meni lauantaina ihan tyhmäks niin onneksi taitava korjaaja tuli hätiin
[q]toma, 26.9.2005 09:08:
---
Verano, 26.9.2005 07:43:
Ja vaikka mun kone meni lauantaina ihan tyhmäks niin onneksi taitava korjaaja tuli hätiin 
---
Joo, tyhmäksi menevää tietotekniikkaa ei voi kyllä hyväksyä! :)
[/q]
No ei todellakaan! =P
Mä olen rakastunut. Mä olen NIIN rakastunut.
Olavi Uusivirta <3
Mikä karisma, mikä säteily ja minkälaista musiikkia *pökr*
Lamppua en vielä ostanut vaikka muutaman ehdokkaan löysinkin. Mutta mukaan tarttui naulakko ja bambuverho keittiön ja olkkarin väliseen oveen :) Pitäis vaan päättää kummalle puolelle sen ripustaa, pitäis olla joku pitelemässä sitä niin voisin katsella vähän kauempaa että kummoselta näyttää.
Kaikkein ihaninta se, että olin pari tuntia erään rakkaan ystävän luona ja juttelimme pitkästä aikaa vähän "syvällisempiä". Tuli taas molemmille niin hyvä olo ja itsekin sai omia ajatuksiaan selkeytettyä. Jaa, mulla taitaa olla jotkut keskusteluviikot meneillään =P
Kaikki tällä hetkellä....!!!
mahtava fiiwis!
ja kaikkee...=)
Tää on eilinen, mutta toisaalta ainakin näinä viikkoina melkein jokapäiväinen.
Niin ihanaa kävellä tuolla ulkona ja hengittää tuota uskomatonta syksyn kauneutta. Imeä sitä itseensä vielä loskapäivienkin varalle.
Miten tuo Linnunlaulukin on aina vaan niin upea, vaikka siitä on tallustellut satoja kertoja. Tietenkin se on aina erinäköinen riippuen vuodenajoista, mutta aina sitä vaan ihastelee.
Tekisi niin mieli sukellella lehtikasoihin
jee, mun kone on taas sikanopee 
(ei niin hirveen mut kuiteski huomattavasti parempi ku aikasemmin ja tervetuloa takaisin firefox *sydän* )
edit: ai niin, kiitos opa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,261
- 1,262
- 1,263
- 1,264
- 1,265
- ...
- 2,345
- Seuraava »