päivän :)

Back to häröily O

[q]milla, 5.1.2007 18:45:
oli tosi hauska aamu kotona ja rakastuin omaan mieheen uudestaan *sydän* etsintä on päättynyt, jos on olemassa se oikee, ni tää on se.
[/q]

Onnellinen koska te ootte

[q]Annakins, 8.1.2007 10:35:
---
Verano, 8.1.2007 10:34:
---
Annakins, 8.1.2007 10:22:
--
*Mirri*, 8.1.2007 10:00:

Viettelysten saariki.
--
Vieläks ne jatkaa sitäki skeidaa?
---
Hei tyyppi kattoo jotain Buffya! Jossa on vampyyreita :D
---
No niin katonki! Ei siin mitään, ohan toi hupaisa, mut musta se on ehkä väsynein noista tosi-tv -jutuista ergo mielestäni skeidaa :D
[/q]

Mä en kyl sinänsä tiedä, sitä ekaa kautta jonkun kerran katoin, siitä taitaa ollaki reippaasti vuosia kun se tuli.

Mut oon kyl aika pettynyt et katot Buffya :/

[size=8]Tunnustan et katoin Paradise Hotelin about kaikki jaksot *pepsodent*[/size]

Ekat suklaaöverit taitaa tulla vedettyä tänään. Asiakkaaltamme -makeisfirmalta- tuli tuollainen iiiso kori suklaata.

[q]Anselmi, 4.4.2007 13:23:
Lapsuudenystävä on Selmun hallituksessa. Haluuks osoitteen?
[/q]

Ei kai se ole jalkahikinen :D

[q]Annakins, 4.4.2007 12:45:
No todellakin!
[/q]

Kuulla ja nähdä _Tori Amos_ livenä, ei ees pysty käsittää :O Mä haluan suudella kaikkien niiden ihmisten jalkoja, jotka on saaneet sen Suomeen!

Osa hymyn aiheista tänään: reilun yhdentoista kilsan kävelylenkki mm. Keskuspuistossa, kaksi käpytikkaa, kukkivat tuomet ja koristeomenapuut sekä syreeneissä jo muutamia auenneita kukkia <3

[q]mayah, 14.5.2007 20:29:

Oma päivän :) on ehdottomasti pumppi
[/q]

[q]Freja, 14.5.2007 20:43:
Pump, veny, Maija :)
[/q]

Hei tarviiks aina tulla mainostaa kun on harrastanut liikuntaa!

[size=8]Oon vaan tenniskyynärpäinen kade[/size]

[q]mayah, 14.5.2007 20:53:

[/q]

[q]Freja, 14.5.2007 21:04:

[/q]

Mä en enää lue tätä topikkia :/

No ei, vituttaa vaan niin käsittämättömän paljon tää mun jama.

[q]Freja, 14.5.2007 21:11:

[/q]

Sit joskus valoisassa tulevaisuudessa kun toi on kunnossa (en pysty edes ajattelemaan niitä ei niin valoisia tulevaisuuksia) tuun forzailee teidän kans

[q]Annakins, 19.5.2007 18:47:
Kävin ostamassa pyöräilykypärän ja sit poljin eka Itiksesta Herttoniemeen äidille ja sit sieltä kotiin. Mulla ei oo ollu pyörää 9 vuoteen (tai on, mut se on Englannissa *JUSTJOO*) enkä muistanut kuinka hauskaa (ja rankkaa, näköjään) pyöräily on
[/q]

Onneks Miika 'opetti' mut viime kesänä pyöräilee taas, sen verran hauskaa ja kätevää hommaa se on

[q]daffy, 4.6.2007 12:37:
---
Annakins, 4.6.2007 11:18:
---
^Petunia, 4.6.2007 10:42:
Typerä virne naamalla ja iho kirkkaan punainen..
Kesä Parhaimmillaan!!

---
Mul palo selkä siel puistos :D

---

Mul selkä, olkapäät, rintakehä, vatsa, käsivarret Mut oli kivaa!
[/q]

Joonas voitti :D Oltiin sit lopulta ysiin asti, ja vaiks kahdesta eteenpäin siel olin ni en oo palanut yhtään :) Olipa lystiä kerrakseen, kesä on aika jees ^_^

[q]mayah, 6.6.2007 12:10:
Elokuussa Barcelonaan
[/q]

Matkalaukku varattu! Olin eka!1

Uhhuh, kesä ja viikonloppu *sydän*

Kesähäät ihanassa Viikin Lammassaaressa = ihastuttava kesäsaari luonnonsuojelualueella pitkospuiden päässä, kuitenkin keskellä Helsinkiä. Kesäterasseja kesäyössä kattojen yläpuolella mahtavin näköaloin. Loistavat kaksi kemutusiltaa hyvässä seurassa, paljon ystäviä ja tuttuja.

Tänään koko päivän näyttämässä Helsingin parhaita puolia ruotsalaisille tutuille, aivan mahtavaa päästä taas puhumaan kunnon ruotsia! Sitä vaan näkee kaupungin aina niin eri tavalla kun sitä esittelee ulkomaan eläville. Lämmittää mieltä kun he ovat ihastuksissaan Helsingistä ja siitä että näkevät sen ihan eri tavalla kuin jos turisteeraisivat perinteisesti.

Tänäänkin olisi erittäin mielenkiintoinen ilta edessä, pakko ottaa ainakin torkut, jos aikoo jaksaa koko yön läpeensä.. Nii ja mitä ne oikein ennusti, et koko viikonlopun on harmaata ja sateista!

Seat 61

[q]Verano, 26.7.2007 13:20:
Tänään on parempi kuin eilen ^^

[size=8]*puutakoputtel*[/size]
[/q]

Ja tänään vielä parempi kuin eilen

[size=8]*ihannytvaanvarmuudenvuoksivieläpuutakoputtel*[/size]

[q]mayah, 20.7.2007 14:09:
Toi yks tuli tänne ja nyt se tuhisee tossa sängyllä viltin alla
[/q]

Onneks vaan tuhisin söpösti enkä kuorsannut Tulin yhden aikaan tänne töistä, pistin käden kylmäkääreeseen ja menin lepuuttaa. Heräsin jossain välis ja esitin toiveen kahvista ja viinirypäleistä ja herneistä. Kun seuraavan kerran heräsin niin Maija oli käynyt kaupassa ja tuonut kaiken mitä toivoin ^^ Harmi vaan et se oli tuonut myös pelkkää esanssisiideriä. Noh nyt kahvin voimalla jaksan varmaan ulos hetkeks, saan happee ja herään kunnolla. Samalla vois hakee pari siiderii.

Huomisesta alkaa mun _oikea_ (eikä kädetön) loma!
Huomenna lähdetään Hankoon, lauantaina pitkä päivä merellä. Parin kaverin kanssa makoillaan kannella, sillä aikaa kun muut sukeltavat hylyille. Sukeltaminen ois kyllä erittäin pop, mutta kun en ole koskaan kurssia käynyt, niin olemme lupautuneet avaamaan kylmiä juomia merestä nouseville. Käymme myös Bengtskärin majakalla. Oikein kivaa keliäkin on luvattu ^^ Jäädään vielä toiseksi yöksi Hankoon syömään ja juomaan hyvin ja viettämään mukavaa iltaa hyvässä seurassa.

Siitä sitten sunnuntaina aamupäivällä Turkuun ja Katin&co kanssa UMFiin päiväksi ja illaksi! Maanantaina sitten jatketaan taas saaristoon mökkeilemään :)

Liput Roisin Murphyn keikalle - check!

[q]Annakins, 22.8.2007 12:26:
---
mayah, 22.8.2007 12:22:
[iso]JEEEEEEEEEEE!!!![/iso]

Riikka on kohta älykäs!!

---
No todellakin! :)
[/q]

JEEE niin oonki! :D

Minä *sydän* uusi tutkintojärjestelmä
Minä *sydän* yksi opintoviikko = kaksi opintopistettä

Saan HuKin ulos niin ettei tartte enää muuta kuin käydä vastaamassa yhteen esseekysymykseen kypsyysnäytteessä, ja sit jää vielä roppakaupalla opintopisteitä jäljelle, jos joskus sattusin sen maisterinki suorittamaan. Parasta on et suorittamani syventävät jää talteen, ettei tartte maisteria varten niitä alkaa korvailee taikka sit _nyt_ tekemään useempaa tenttiä/ kurssia. Ja kieliopintosysteemiki on uudessa tutkintojärjestelmässä semmonen, et mun kieliopinnot onki nyt sit jo suoritettu. Vanhan systeemin mukaan oisin joutunut suorittaa lisää. Toi ikivanha prosemmakin hyväksytään ihan sellasenaan, niin ei tartte ees alkaa sitä päivitellä :D Saatikka tekemään alusta.

Eihän siinä kauaa menny ja HuK on vaan HuK mut saapahan nyt jonku paperin käteen!

[q]Freja, 19.8.2007 20:52:
Mullakin, ja oikeestaan mitä mainion elokuu! Oon nauranu enemmän ku aikoihin, ja muutenkin elämänilo palannut ja jatkuva masistelu siirtynyt taka-alalle.

Ihana elämä
[/q]

Eli taannoinen ratkaisu oli hyvä

O