päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,267
- 1,268
- 1,269
- 1,270
- 1,271
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Asia ei sinänsä ole laisinkaan :) mutta saipahan ekaa kertaa elämässään vakuutusrahoilleen vastinetta. Kyllä se on ihan kivaa ettei iteltä lohjennu toi sata euroa.
[q]Verano, 8.9.2006 12:08:
Tänään piiiiitkästä aikaa golfaamaan
Saas nähä vaan onks taidot kuinka pahasti ruostuneet, omalla händärillä ei varmaan hirmusesti bogeypisteitä tipu
[/q]
Perjantaina kaatosateili sen verran, että menin pelaamaan vasta sunnuntaina. Sää olikin sitten mitä mainion. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja lämpötila kipusi yli kahdenkymmenen. Tuijoteltuani palanutta nurmea melkein koko kesän, väylien vihreys suorastaan häikäisi. Kolmenkymmenen kurjen aura kaarteli kentän yläpuolella.
Peli toki tökki välillä, olihan tää peräti ensimmäinen kierros tänä vuonna, eikä niitä viime vuonnakaan kertynyt paria enempää. Mutta sitten tulikin niitä aivan loistavia lyöntejä ja fiilis oli siellä jossain kurkien korkeudella. Parasta oli, että ne huonot lyönnit eivät saaneet mua ärtymään vaan koko ajan oli ihanan rento olo ^_____^
Tänään piiiiitkästä aikaa golfaamaan
Saas nähä vaan onks taidot kuinka pahasti ruostuneet, omalla händärillä ei varmaan hirmusesti bogeypisteitä tipu
Huomenna sitten mennään meidän ekoille pariskuntaillallisille
Tää duunipäivä sujui kyllä supermukavasti ja -nopeasti varsinkin verrattuna ma-ke. Tuli noita sairastuneita takaisin töihin, niin johan helpotti. Kohta pois täältä tuonne ihanaan auringonpaisteeseen ja sieltä sitten urheilemaan. Illalla saa "uuden" töllön edellisen tilalle, kuvaputki kun alkoi ryttyilemään. Ja tulee muutenkin kiva ilta :)
[q]Jone, 22.9.2006 00:11:
Voisin spoilaa ton yhden aamuhuvit ja sanoa et "se on muuten perjantai." 
[/q]
Sun tarttee vielä harjotella, sanoit ton ihan väärin :D
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat 
[q]Annakins, 21.9.2006 15:58:
Parempi mieli [CHECK]
[/q]
Ai että!! Taskussa lentoliput Intiaan kolmeksi viikoksi 
Ja vielä 365 euroa halvemmalla kuin Finskin halvin normilento -nämäkin siis Finskin.
Matkan mahdollistaa se, että sain tänään tuplaliksan *pökr* Koskapa vaihdoin tuntityöntekijästä takaisin kuukausipalkkalaiseksi sain sekä syyskuun tuntaripalkan että lokakuun kuukausipalkan tänään ^__^ (Tämä sitten "kostautuu" silloin joskus kun lopetan, eli saan vikan palkan siinä kuussa kun lopetan enkä enää seuraavassa.)
Kolmastoista päivä perjantai on uusi onnenpäivä ^______^
[q]Annakins, 11.12.2006 15:21:
Käyntikortit tuli 
[/q]
Varovasti sitten!
[q]cjet, 3.11.2006 09:51:
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
[/q]
Kuinkas sen puhelimen seikkailut päätty? Ilmeisesti onnellisesti, se on ihan ehjä ja naapurit ei olleet maailmanympärysmatkalla? Onni onnettomuudessa, että tipahti sinne kukkaruukkuun eikä betonille :)
Olipa mukavaa tulla vasta kympiksi töihin. Toki senkin takia, että ehti nukkua kunnon yöunet ja oli harvinaisen pirteä olo kun kelloradio raksahti soimaan. Parasta oli kuitenkin se, että herätessä ei ollutkaan pimeää, vaan aurinko paistoi täydeltä terältä. Ekaa kertaa tällä viikolla olin auringon kanssa samaan aikaan ulkona.
[q]mariq, 16.11.2006 11:15:
Katoin kelloa, joko tarvii nousta: 05.19; vielä voi nukkuu pari tuntii 
[/q]
Toi on ihan parasta <3 Herää yöllä tai aamulla, jännityksen vallassa kurottaa kohti kelloa/kännyä ja ah mikä autuus, saa vielä nukkua! Edellyttäen toki että saa unta, onneksi tätä nykyä yleensä saan :)
[q]Super-Kerttu, 5.12.2006 10:16:
Olet PARAS raskas..*sydän* 
[/q]
Onks tos s liikaa vai onko toi joku lemppari :D
[q]kriba, 20.11.2006 09:35:
Tuli viikonloppuna katsottuu leffoja 15h 35min. Suurimman osan ajasta kulutti Taru Sormusten Herrasta trilogian pidennetty versio. Päätä vähän särkee, mutta olihan se hienoo..
[/q]
Mulla olis takamus puutunut monta kertaa. Ja varsinkin jos ne oli taistelukohtaukset joita oli venytetty ni ois uni tullut.
_Vihdoinkin_ natsas eräs juttu ainakin ensi askeleen verran
[q]Annakins, 8.1.2007 10:22:
*Mirri*, 8.1.2007 10:00:
Viettelysten saariki. 
Vieläks ne jatkaa sitäki skeidaa?
[/q]
Hei tyyppi kattoo jotain Buffya! Jossa on vampyyreita :D
Eilen tippu kyllä niin iso kahle jalasta että huh
*pökr*
[q]mayah, 8.12.2006 10:33:
Toistaiseksi kaikki hyvin. Itse toimenpide meni sutjakkaasti ja nyt vain odotellaan puudutuksen haihtumista ja kivun iskemistä. Eka kasisatanen on otettu, illalla sitten kolmiolääkkeitä siihen kyytipojaksi :D JEI!
[/q]
Oliko ylhäältä vai alhaalta? Pitikö leikata vai lähtikö kiskomalla?
Multa on yks hammas ylhäältä vedetty irti, kesti minuutin tai kaksi, ei sattunut, ei turvotusta, ei mitään. Luuta jäi kyllä vähän ikävän terävästi törröttämään, soitin takaisin, sanoivat että tule huomenna vaan siihen käytävälle kipasemaan. Sisään ja naks raks, lääkäri murskasi vähän luuta pois. Meni se kaksi minuuttia ja no pain.
Lontoossa asuvat ystävät ovat käymässä Suomessa ja nään tänään ekaa kertaa heidän 2kk vanhan tyttövauvansa
[q]mayah, 26.12.2006 07:25:
No mä oon vähän tämmönen aamukukkuja. Eilenkin heräsin seitsemältä.
[/q]
Mä heräsinki tänään vartin yli neljä! In the afternoon
Tää tapahtu lauantaina, mut vihdoinki järjestyi
-paikka!
Nii ja enää kolme viikkoa ja pari päivää ennen matkaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,267
- 1,268
- 1,269
- 1,270
- 1,271
- ...
- 2,345
- Seuraava »