päivän :)

Back to häröily O

[q]äm, 22.6.2006 09:46:
Ihan parasta olla keskellä päivää kotona, kun telkkarista tulee salkkariuusintoja, joissa on Ro--Ro--Ro--Roosa

"Mm-mmä haluun la-lappiin mu-mukaan! Mi-Miks mm-mmä en pääse?! Ai--ai ss-iks ku mm-ä oon oon vam-vammanen?!"

Edit: Nyt sen kaveri, Minna, tuli kylään
[/q]

Vähän maneeta

[q]äm, 22.6.2006 09:46:

[/q]

No hemmetti mitä kivaa päivän hymyy siinä sun poistamassa viestissä oli? Tahtoo hymyillä sulle.

Tää vois sinänsä mennä ärsytyksiin, mut mua lähinnä enää naurattaa. Se on kiva kun isot pomot keksii kivoja uudistuksia, jotka säästäs sit toooosi paljon aikaa ja rahaa. Vaikka me puurtajat, jotka sitä duunia käytännössä tehdään, yritetään sanoa, et tossa tulee mättämään se ja se ja se ja se ja se ja se homma niin eihän niitä oteta kuuleviin korviin.

Noh, nyt sitten nähdään ihan käytännössä kuinka uusi systeemi ei toimi. Ja tältä erää se tarkoittaa sitä, että mä teen ne duunit jotka olis pitänyt jo tehdä kauan sitten, mutta jotka tän uuden systeemin ansiosta on jääneet ihan huomiotta.

Ei siinä, etten mä niitä mielelläni tekisi, mutta olisin voinut tehdä ne jo kauan sitten, enkä nyt kun asiat ovat mutkistuneet ja kukaan ei oikein ole vastuussa mistään. Oikean systeemin mukaan jos nyt tehtäisiin, niin nämä duunit pitäs kaiken lisäks tehdä niin, et ensin mä teen ne, sitten siirrän ne muulle taholle, joka ei tajua hölkäsen pöläystä asiasta, mutta jonka pitäs ne silti hoitaa.

Uuden systeemin myötä käy myös niin, että meidän asiakkailla ei ole enää yhtä tiettyä kontaktihenkilöä, jonka kautta asiat hoidetaan, ja joka tietää kaiken tietämisen arvoisen tästä asiakkaasta ja heidän firmansa asioista. Ollessaan meihin yhteydessä he saavat vastaansa vain kasvottoman massan, jolle asiakas on ihan yhtä kasvotonta massaa ja hepreaa.

Aurinko!

[q]Annakins, 5.7.2006 15:12:
Elokuus eka Steve Lawler @ the End, sit TDK @ The Cross ja viel Notting HIll Carnival + mun pojat *sydän*
[/q]

Taasko sä meet eiku

Elämä on ihanaa ^__^

Plus1: Ilmastointi. Se toimii taas. Meillä on duunissa tänä kesänä ollut ihan hemmetin hyvä ilmastointi, välillä paleltaakin, mutta parempi niin. Eilen se sitten ei toiminut ja ilmaa olisi voinut leikata veitsellä.

Plus2: Kela. Pistin eilenkin omaa rahaa likoon yhdeksän euroa, Kela taas 455, 67.

Ja onhan näitä

[q]bubbelgum, 14.7.2006 12:28:
Mun radioherätys paukahti päälle kello kakstoista ja saman tien alko soimaan "Valvomon - Mikä kesä". Ai että tuli hyvä fiilis nousta ylös taas yhteen ihanaan kesäpäivään.
[/q]

En enää muista mikä biisi se oli, mutta joku hemmetin hyvä ja iloinen biisi pärähti joku varhainen duuniaamu soimaan. Minä, joka tarvitsen sen kelloradion ja kahden kännykän torkuttelun päästäkseni sängystä ylös, pomppasin samantien sängystä about kattoon asti ja laskeuduin lattialle fiiliksellä "missä on bileet?!?"

Se ei sinänsä ollut hymyn aihe, että mulla oli u-lukon avain täällä duunissa mukana, kun taas itse lukko koristi paremman puoliskoni pyörää mun luona. Mutta saipahan sitten äsken viettää ihanan ihanan hetkisen avaimenvaihdon yhteydessä <3 Niin hyvä mieli ^____^

Sinänsä ei ole niin kivaa, että aurinko laskee tähän aikaan kun itse joutuu vielä viiteen asti duunissa istumaan. Mutta onpa hurjan kaunis auringonlasku! Taivas on violetti ja oranssi, naapuritalon ikkunat samoissa väreissä ja kadun mukulakivet kiiltävät sinertävän violetteina <3

Ja huomenna onkin sitten jo talvipäivänseisaus, jota viikonloppuna juhlistamme kaikki.

Ens liksaan saan reilusti isoimman kannustepalkkion ever Onneksi nykyään arvioidaan tiimin tulosten lisäksi myös jokaisen omaa työskentelyä niin rahaakin tulee enemmän

Eilen illalla laukesi onnellisesti yksi jännityksen aihe. Tänä aamuna sitten kuului hyviä uutisia eräästä samaan asiaan liittyvästä jutusta, joka on tässä rassannut koko ajan enemmän ja enemmän. Ihanaa, että siihen löytyi vihdoinkin ratkaisu, huoh! Toivotaan vielä, että ratkaisu on myös toimiva.

Aurinko paistaa niin että häikäisee Ikkunankin läpi tullessaan saa suupielet korviin ja mielen keveäksi.

Viime perjantaina ei tuntunut jostain syystä oikein perjantailta, mutta nyt sitäki enemmän. Illalla näkee monta ihanaa ystävää *sydän*

Voitin lotossa! *pökr*

[size=6]12,80 euroo[/size]

[q]mayah, 22.8.2006 07:32:
---
Verano, 21.8.2006 17:31:
Voitin lotossa! *pökr*

[size=6]12,80 euroo[/size]

---

Mitä kivaa ostat mulle, nyt ku sulla on käteistä visa electronin sijaan?
[/q]

Jäätelöä! Pikarissa tai vohvelilla, saat itse valita

Väsyttää ja kurkku on kipeä, mutta aamulla pääsi ylös kun ajatteli, että enää tämä plus kaksi aamua ennen lomaa ^_________________^

Ja vaikka tulis sit just - ylläripylläri - loman alkaessa kipeäks, ni onhan se silti lomaa. (Kuhan nyt ei sit kauheen kipeeks tulis kuitenkaan...)

[q]KooKie, 29.8.2006 08:13:
---
Super-Kerttu, 29.8.2006 07:34:
---
inneah, 29.8.2006 07:32:
Noi Dressmannin kalsari mainokset kaduilla
---
Ne on kyllä aikas jees..*kuolaa* Kerrankin naisille jotain silmänruokaa..
---
Mä taas pidän valtavasti enemmän Dressmanin televisiomainoksista. Ne charmikkaat vanhemmat herrat...
[/q]

Tuo uusi alusvaatekampanja sekä telkkarissa että kaduilla on kyllä aika jees. Kulta huomas ne ekana, ja pyysi innoissaan muakin katsomaan

[q]Annakins, 5.9.2006 19:34:
Yksi hyvä ystäväni Englannista tulee mun synttäribileitä varten tänne
[/q]

Kenet me saadaan tavata?

[q]pirpeli, 6.9.2006 08:19:
Joustoluottoa olikin jäljellä kolmen tonnin sijaan viitisen sataa euroa. Kohtahan se on maksettu!*jiihaa*
[/q]

Miten sä olit onnistunut luulemaan viittä sataa kolmeksi tonniksi Mutta hjyyyvä näin

[q]Ronie, 1.9.2006 11:18:
---
pirpeli, 1.9.2006 08:53:
Tästä tulee mukava viikonloppu.

---
True, true
[/q]

Yhdyn edellisiin ^____^

[q]pirpeli, 6.9.2006 08:25:
Sitä ennen tosin soitto työterveyteen, päivän :( ei nukuttu yö, kurkku ihan hirveen kipee ja keuhkoista nousee sellasta paskanmakusta limaa. Yäk.
[/q]

No voi :/ Pikaista paranemista!

[q]Hyzenthlay, 8.9.2006 07:23:
---
Verano, 7.9.2006 23:26:
Sattumalta juuri sinä vuonna -kauan kauan sitten- jona aloitin yliopisto-opintoni, Kelalla sattui olemaan vähän ruuhkaa hakemusten käsittelyssä. Syyskuussa (heti kun Ruotsista palattuani olin löytänyt kämpän eli saisin myös asumislisän) pistin hakemuksen ja opintoraha ropsahtikin sitten tilille niinkin nopeasti kuin tammikuussa.

---

Kiva Mulla meni sellanen 3 viikkoa - kuukausi, eli ajoissa tuli...
[/q]

Juuh, tuo oli kuten sanoin kauan kauan sitten eli -97. Silloin Kela oli tosiaan ihan ruuhkautunut. Ja kun oikein muistelen niin opintotukipäätös tuli vielä ihan tammikuun lopulla. Ainoan kerran elämässäni käännyin sossun puoleen, josko sieltä olisi vuokrarahoja herunut. Yritin ehdotella myös, josko olisin voinut saada rahat ja maksanut ne takaisin, kun opintotuki tulee takautuvasti. Mutta toki olisi pitänyt lähetellä lomakkeita jne, eli asiassa olisi kestänyt vaikka kuinka kauan. Virkailija ehdotti, että olisin pyytänyt vuokraan lykkäystä.. niin olinhan mä siinä vaiheessa asunut kämpässä jo kaksi viikkoa.

O