päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 6.6.2008 14:55:
---
Nitta, 6.6.2008 14:51:
Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona Olis paree olla satamatta!!
---

Mul on taas loistava luetun ymmärtäminen, mä luin että "Olis paree olla saamatta"
[/q]

Luetun ymmärtäminen kenties takkuilee, mutta mielikuvitus laukkaa kiitettävästi

Mökille!!*aplodit*
Mukavaa päästä ystävien kanssa luonnon helmaan..

[q]Cloudberry, 6.6.2008 14:36:
Ehdotuksemme seinämaalauksesta voitti taloyhtiön tarjouskilpailun
eli tiedossa on mielenkiintoista duunia yhdessä avomiehen kans, vähän rahaa (opiskelijoiden kesä, kaikki tulee tarpeeseen) ja arvokasta näyttöä työportfolioon/ ansioluetteloon. Jesh!
[/q]
Kuvii tännekin! :)

Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona

Olis paree olla satamatta!!

edit: tuli mieleeni ylläripylläri, jonka saatan toteuttaa ennen lintsiä
edit2: ja olis paree ettei jäis saamatta

Just ehti kotiin kaupasta ku rupes sataan :)

Ja niin joo, siivosin makkarin ja kylppärin - vielä eteinen keittiö ja olkkari jälellä, jotka varmaan myös itse siivoan.. No, tuleepahan ainaki sellasta jälkeä ku ite tahtoo.

[q]phear, 5.6.2008 22:00:
Poikani kusi tiskikoneeseen. Olen ylpeä, siitä tulee vielä suurmies.
[/q]

Tavallisesti noita hommia tehdään vasta teini-iässä ja sen jälkeen yli 2 promillen humalassa

Tiskikonehan _muistuttaa_ niin kovasti wc-istuinta, kuten myös liesi, jolle olen todistanut kyseistä toimintaa kohdistettavan myös *pökr*

Sun jälkikasvu on selvästi aikaansa edellä kun se osallistuu kansanedustaja/pressan vaaleihin niin mainosta tänne

[q]mayah, 14.6.2007 19:32:
Powerbody. Täyttä helvettiä. Niin parasta.
[/q]
"It was absolutely extremely horrible...

... And I loved it *pihkassa*"

Millon uusiks?

Päivän toinen :)

Yks tyttö ja ennenkaikkea erikoislaatuinen lämmin hymy
Mitähän kaikkea tästäkin lomasta tulee :>>

Suurin osa pääsykokeilusta nyt ohitse Ihanaa kun mulla on paljon kannustavia ystäviä ja sukulaisia =) Ja sunnuntaina sit kattoo millasta ois Rovaniemellä Mut eritoten: huomenna ihan vapaapäivä!

Ostin äsken Black Adderin DVD-boksin

Vika duunipäivä takana. Kivasti meni, ja hyvillä mielin voin siirtyä uuteen työpaikkaan. :)

Olin tehnyt kortit kaikille lapsille, ja lisäksi meiän tiimin työntekijöille omat ja koko työyhteisölle yhteisen kortin. Laitoin kortteihin oivalluksia onnesta ja elämästä. Ajattelin, että vaikka olen kohdannut negatiivista energiaa, haluan vastata siihen positiivisuudella. En myöskään halua kenestäkään ajatella, että joku olisi paha ihminen. Välillä jokainen meistä mogailee, ja kehittyä voi kun niin itse haluaa tehdä.

Tuli hyvä mieli, kun yllätyksekseni toinen tiimikavereistani antoi mulle kyyneleet silmissä kortin ja sanoi, että on tosi harmi kun lähden. En ole unohtanut syytä siihen, miksi työpaikkaa päätin vaihtaa, mutta on mukavaa kun voi hyvissä fiiliksissä lähteä edellisestä.

Niin, ja tänään tuli duunissa grillattua ulkoterassilla kesän ekat makkarat ja nautittua kesän eka terassibisse. Olin ihan että OMG kun kysyttiin, että ''Olvi vai Koff?'', luulin että ne on tunkenu tölkkeihin jotain mehua, mutta ihan ehtaa bisseä se oli. :D

Nyt oon suihkunraikas ja illalla bileisiin. Hyvä fiilis. *sydän*

"I'm a privileged girl,
It's great, I gotta tell ya.
Privileged girl,
My dad can buy and sell ya.
It really doesn't matter,
That you're on the list in front of me.
I'm gonna get your table,
'Cause I always tip the maitre d'.
And then I'll go to Yale,
Because I am a legacy,
I'm better than you."

*sydän*

Oon aina inhonnut mun luonnonkiharia hiuksia, ja äsken saunan jälkeen pitkästä pitkästä aikaa en tehnytkään hiuksille mitään, kuivattanut tms. Ja wau, nehän on ihan mahtavat! Upeat kiharat! Pitää valjastaa tää ominaisuus käyttöön. Kiitos iskä sittenkin geeneistä! Soittaisin isälle jos kehtaisin, mut kello on jo niin paljon. Miettisi, että mitähän tuo tyttö on oikein vetänyt.

Tänään SAMBAKARNEVAALIT puolen vuoden pukujen ompelu päättyy ja vuoden parhaat bileet alkavat kaikki tänään katsomaan ja kuolaamaan kauniita neitokaisia

tuli melkein puolet enemmän palkkaa ku olin laskenu :O

[q]Mar6, 6.6.2008 09:13:
Toisaalta en kyl tiedä kehtaisinko kertoa tollasta päivän :) :ssä.
[/q]

No kato siitähän tässä just onkin kyse. Mä kehtaan mitä vaan ja se näemmä vielä enemmän.

Kung Fu Panda :)

"It is said that his enemies would go blind from over-exposure to pure awesomeness!"

- Helsinkiin iltapäivällä, ja mikä parasta, kultakin on matkassa mukana! Ihan pian näkee ystävät.
- Vapaapäivä
- Päätä ei enää särje
- Keli ulkona on ihana!
- Yleisesti: Oooooh*plur*

aikasta kaunis sormus tulossa*plur* ja muutenkin tosi kiva ilta ja sauna*sydän*

Kivasti meni päivä katusählyn parissa. Parhautta. :)
(tosin nyt on kyl harvinaisen piesty olo. :D)
Ois varmaa aika peliliike skipata tän illan rilluttelut ja vetää vaan peitto niskaan.

Huuuuuh! Eilen laitoin hakemuksen yhteen duunipaikkaan, ja samana päivänä soittivat sieltä ja sovin haastattelun tälle päivälle.

Kävinpä siellä aamulla, ja silmät oli pudota päästä: En oo ikinä nähny yhtä upeita tiloja lapsille! Ja kun johtaja esitteli heidän toimintasuunnitelmaansa ja arvojaan, mulla tuli niiiiin hyvä fiilis ko. paikasta. Heillä on oikeasti tehty ihan kirjallinen diili kaikkien työntekijöiden kesken, että mitään ei jauheta selän takana, vaan kaikki asiat selvitetään ammatillisesti kasvokkain asianosaisten kanssa. Jos joku tulee puhumaan toisesta työntekijästä selän takana juttuja, niin työntekijöillä on velvollisuus katkaista kierre ja ohjata puhumaan suoraan asianosaiselle ihmiselle asiasta. Niiiin huijppua! Mä oon nähnyt kaikenmoisia työyhteisöjä, ja joissain paikoissa toi selän takana puhuminen nakertaa todella pahasti työyhteisön toimivuutta. Avoimuus on *sydän* !

Tossa paikassa johtajan sanojen mukaan erilaisuutta arvostetaan, ja sekä nuoria että vanhempia työntekijöitä ja erilaista osaamista tarvitaan. Työntekijät saavat kukin vuorollaan vetää kokouksia ja osallistua muutoinkin täysipainoisesti useimpien asioiden päättämiseen.

Ja mikä parasta, johtaja sanoi myös, että hän voi jo nyt sanoa palkkaavansa minut mielellään työhön, ja että hänellä on tunne et istuisin todella hyvin työyhteisöön.

Tuli niiiiin älyttömän hyvä mieli! Otin kuiteskin miettimisaikaa, jotta saan mielenrauhan, mut enköhän mä ton duunin 99% varmuudella ota. Kuulemma kesällä on mahdollisuus pitää lomaakin, joten pääsisi halutessa reissaamaankin. :)

Mega olo!

O