päivän :)

Back to häröily O

Tänää pääsee jo kolmelta töistä, jee! Ehin viemää pyörän huoltoon, ja hyväs lykys saan sen huomenna sitten jo hakea :) Pääsee pyöräileen vihdoin, ihanaa!

[q]domi, 10.4.2007 19:25:
Soitin ekaa kertaa neuvolaan ja sain ajat varattua tytöille ^_^
[/q]

SOOT ISUKKI!

Mul kans hyvä miäli, eilen näin kamusta ja pääs merenrantaan käveleen ja raflaan syämään herkkunamnam broilerisalaattia. Kivaakivaa! *sydän*

[q]Zeratul, 24.5.2009 15:44:

Kiipeileen päästin puolilmaseks, ja mikäs sen parempaa ku on pitkän aikaa tehny mieli käydä kokeilee, oli kyl jopa yllättävän raskasta touhuu käsivoimien suhteen ja hikihän siinä lähti valumaan jo parin seinänmitan jälkeen. Tää oli kyl nii hieno laji et vois harkita tekevänsä useemminki moisen treenin.
[/q]

Ou jes! Join teh club! :)

Me oltiin tänään parin viikon tauon jälkeen vihdoin kiipeilemässä ja salilla, ja ah että mikä olo! Kiipeily on vaan niin paras laji.

edit: Ainiin, pakko päteä, kiipeilyssä pitäs oppia käyttämään enemmän jalkoja, ettei ottaisi käsiin niin paljoa. Usein aloittelijat kiipeää vain käsillään, vaikka siellä seinillä voi kikkailla vaikka mitä ja vaikka millä lihaksilla. Me ollaan kiivetty tosin 2,5 v ja rapiat ja edelleen kiipeän liikaa vain käsilläni. :P Onneksi sentäs joitain kikkoja on tarttunut matkan varrella.

http://www.weather.com.au/nsw/sydney

Sain tietää yhen nimen mitä olin miettiny tässä jo 7 kuukautta. Aika jännä, koska just illalla nukkuun mennessäni mietin sitä paljon ja et kuinka hyvä fiilis mulle tulis jos tietäsin sen. No, ny tiedän.

Hi.

Spinning teki hyvää *sydän* Sit saa kohta ajaa kawasaki ninja 250 R kuhan onnas toi inssi meneen läpi.

Forzaa ja Maija :D

[size=5]Mun käsiin sattuu mä pelkään et en saa niitä huomenna ylös :D[/size]

Miks mä en alottanu kuntoilua aiemmin? Se on nii kivaa

I feel so alive!

reenikausi lähti taas tällä vkolla käyntiin, nyt on kuntosaliohjelmat valmiina syksyksi.. vielä kun juhannuksena rikkomani jalka pysyttelisi mukana menossa

[q]KooKie, 16.4.2007 23:24:

Helvetti neiti, kun sä osaat mainostaa! MÄKIN HALUUN!!!1
[/q]

*kiipimishehkuttelmainostel*

Joooo suasittelen! *super**joo*

Vapaapäivä, sauna, kotitekoista pullaa ja kohta yöuinnille!:D

Sain just viestiä vanhalta kaverilta et ois tulossa tänne viikonlopuksi ihana kuulla Vaasajuttujakin pitkästä aikaa :)
Ja sain tänää paperikuvat, ja kun tein nii hyvän tilin niille ni sain 2 valokuvakansiota kaupan päälle

Siskontyttö nukkui sylissäni hyvin rennosti toinen käsi niskansa takana.*sydän**sydän*

Madal @ Kulmavuorenkatu ja Nepalilainen buffet. Ruoka oli hyvää ja palvelu parasta. :)

[q]pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!
[/q]

Jes, upea homma!

Oma päivän :) on se, että ei tässä auta muu kuin kääntää kaikki paska taas voitoksi ja nauraa päälle. :D

Kipeenä olo on inhaa, mut saanpahan levättyä, tehtyä lopputyötä ja kerättyä ajatuksia rauhassa saikulla. Bänditouhujen loppuminen on kanssa sinänsä haikea juttu, mutta helevetti mä mitään tallomista enää jaksa, ja voinpahan alkaa harrastamaan jotakin muuta. Vuokranantajat alko taas hyppimään seinille vuokran korotuksen kera, joka taitaa taas kerran olla täysin perusteeton ja vastoin vuokrasopparia - selvittelen asiaa ja jos näin on, ni helevetti tällä kertaa eivät pääse helpolla.

OHI ON 270!

Tää jamppa lähtee reserviin!

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

[q]tiiplis, 25.1.2008 13:58:

Sietää ollakin. Onnea isolla kädellä
[/q]

Kiitokseja!

Nyt sitten voikin alkaa keskittymään urheilemiseen, kämpän etsimiseen ja uuden työpaikan bongailuun. :) Enpä ole tuolla työpaikassa ainut, joka sai paikasta suorastaan täydellisen kuvan työhaastattelussa, ja tipahti sitten korkealta maan tasalle. Nytpä ymmärrän, miksi tuohon työpaikkaan on oikein pitänyt laatia kirjallisesti työntekijöiden välinen vuorovaikutussopimus sellaisista asioista, joiden pitäisi mun mielestäni olla itsestäänselvyyksiä - aikuisia kun ollaan. Tuolla ei homma toimi. Hienoltahan se paperilla näyttää, kun sanotaan työpaikan arvoja olevan erilaisuuden arvostaminen, asioista kasvokkain ja ammatillisesti puhuminen ym. Toinen asia onkin sitten se, että ymmärtävätkö työpaikan vanhat konkarit, miten kannattaisi suhtautua uusiin työntekijöihin - työilmapiiri kun vaikuttaa koko työn laatuun ja asiakkaiden palvelemiseen.

Noh, mikäli mulle tarjotaan uutta työpaikkaa (mulle on kyllä soiteltu useista oman alan työpaikoista, ettei luulisi olevan ongelma), niin taidanpa suosiolla ottaa sen vastaan. Sitä ennen kyllä varaan keskusteluajan johtajan kanssa ja kerron avoimesti ja ammatillisesti kasvokkain, miksi en koe työpaikkaa ja sen ilmapiiriä ihan omakseni. ;)

oivoiii.. että oli taas mugavaa! paljon tuttuja ja uusia tuttavuuksia, hyvää musaa ja juomaa aivan loistavaa!! paras suomeen paluu ikinä

Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, keskusteltiin bändikamujen kanssa asiat läpi ja jäi hyvä fiilis. Muutama tippa kyllä vierähti silmästä. Elämä on vaikeita päätöksiä täynnä. Joka suuntaan ei vaan voi ratketa. Pitäisi ehkä käydä tsekkaamassa levynjulkkarikeikka. On varmaan aika hassu ja haikea fiilis katsella bändiä sieltä katsomon puolelta. Ovat nyt reenanneet ilman mua biisit soittokuntoon, niin mitäpä minä sinne enää menisin sotkemaan. :)

Noh, pääsinpähän tekemään noiden kanssa yhden levyn. Täytyypi seurata miten niiden ura siitä urkenee. Toivon heille kaikkea parasta. Hyviä muistoja on enemmän kuin huonoja, enkä jaksa kantaa minkäänlaista negatiivista taakkaa mistään.

Niin, ja yksi asia joka mua tällä hetkellä jaksaa piristyttää on se, että mä ehkä aion repästä. Aion luultavimmin lähteä extemporee Japaniin ton miehen mukaan, vaikka mulla ois duuni ja kaikki. Nyt vaan tuntuu just siltä, että tarviin repäsyä. Rahaahan siihen menee, ja ehkä joudun irtisanoutumaan duunista jo nyt (aikomuksena on kyllä tehdä moinen piakkoin eniweis ja etsiä itselle sopivampi työympäristö), mutta whattahell. Kerranhan tässä vaan eletään, carpe diem.

huonosti nukutusta yöstä ja kaikesta muusta huolimatta, oon aika pirtee. Se on myös päivän O_o - - - mut kerkeehän täs viel väsähtää.

ihanaa ku aurinko paistaa *sydän*

[q]mayah, 21.9.2007 07:18:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Se ois

Tulee ihana, rauhallinen viikonloppu. Pitkäst aikaa näin Helsingissä ollessa. Tekee ihan hyvää.

UIjui, uijui, Domin huomio: 4000. viesti! :D

O