päivän :)

Back to häröily O

Upea synttäriviikonloppu! Ehdin viettämään aikaa monen kivan kanssa ja sain oikein hienoja lahjojakin! Ja kiitoksia kaikille onnitteiljoille!

Ja onneksi oltiin otettu maanantai vapaaksi niin on kestettävänä vain neljän päivän työviikko...

[q]crissy, 9.6.2008 11:13:
---
kimono, 9.6.2008 11:11:
otin loparit!

---

was!!!!!???! mitäs ny sitte?:D
[/q]

äh, en ottanutkaan sit :D ne lupas siirtää mut toiseen
tiimiin... kerranki valittaminen auttoi, jee!

Selvisinpä työpäivästä pahemmitta kommelluksitta!

Sai hyvillä mielin nauttia loppupäivästä ystien kanssa, kiitokset *sydän*

[q]crissy, 9.6.2008 11:26:
Se mille Johnny Depp näytti MTV movie awardseissa!!

oh gosh!

bäk ty teh ysärihottis! kyllä hyväksyn!
[/q]

siis kaveri on täysin saman näköinen kuin about 20 -vuotta sitten! *pökr*

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=20438

[q]La Petite, 9.6.2008 12:59:
---
crissy, 9.6.2008 11:26:
Se mille Johnny Depp näytti MTV movie awardseissa!!

oh gosh!

bäk ty teh ysärihottis! kyllä hyväksyn!

---

siis kaveri on täysin saman näköinen kuin about 20 -vuotta sitten! *pökr*
[/q]

no äläh!! *ding**whaat**hih**slurps**kuolaa**sydän*

Aaaw, yli-ihana viesti

[q]mayah, 13.6.2007 07:20:
kumiveneilemään.
[/q]

What!? :O

Kuulostaa aika extremeltä. Mä aion vaa mennä hakee kukkia partsille tänää

Näyttäis lupaavasti siltä että juoksun aikanen polvivaiva vois korjaantua uusilla kengillä Saatan myös jopa saaha alas mun mansikkapalkkarin, vaik ei tää vieläkää hyvää oo

Mä taidan lähteä syksyllä Espanjaan vuodeksi...ei siis talvea täällä piemässä ja kylmässä...voisko olla ihanampaa.

Päätin lopettaa loma-ajankohdan arpomisen ja ostin menolipun Wieniin 30.6.

[size=7]Sieltä eteenpäin reitti ja aikataulu on vielä avoin, arpominen jatkukoon :p[/size]

Vaikka eilen vituttikin pakata ja tanaan vitutti istua Luftwaffen koneessa, ni on silti ihan kiva taas olla Jerusalemissa, vaikka tasta helvetillinen viikko tuleekin.

Tasan kuukausi Suomen visiittiin!!!

Tanaan alkoi "lahtolaskenta."

[q]mikke, 13.7.2008 23:30:
---
provision, 13.7.2008 23:17:
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=20438

---

:D
[/q]

Täsmälleen mun reaktio :D

Sain laitettua työhakemuksia :) ny voiski si lähtee käppäileen ulos, ku päivän hyvät työt on tehty. Illalla taas lisää hakemuksia meneen :)

[q]Timce, 22.12.2007 12:36:

Ja kuule ihan samat terveiset sinne suuntaan.

Ja sä luulet, että mä ihan tosissani olin tuon kommentin kanssa? Pitäiskö sitä miettiä vielä vähän aikaa, ennenkö avaudut asiasta, koska sulla ei näköjään ole hoksottimet ihan parhaassa terässä.

Ei midist. Ota se sitruuna pois perseestä ja ota internet vielä vähän enempi tosissaan. Sulla on pokkaa sanoa ihmisiä yksinkertaiseksi tuntematta tapausta lainkaan? OK

Höllennä sitä pantaa ja ota iisisti. Hyvää joulua.
[/q]

Heiii, en mäkään ny ihan tosissaan täälä aina kirjottele! Ota iisisti vaan, ei tarvi loukkaantua! :D

Aattelinkin, että kirjotit ton vähän kieli poskessa, ja oletin ettet näin ollen ota nokkiisi jos vähän vien läpändeeriä etiäpäin. Jos et ollu tosissas, ni eihän siun tarvi loukkaantua, vai? :)

Ei mulla oo sitruunaa persiissä, ei tarvihe siitä huolehtia. Tosta vaan tuli niin mieleen vanhat kunnon yläasteajat, että oli pakko kommentoida.

Mut tollasia miehiä ja naisia oikeestikin löytyy, jonka vinkkelistä viestisi kirjoitit, niin miksipä en olisi asiaa kommentoinut. Sä kuitenkin tunnet parhaiten itsesi, ja kun mun sepostukset ei kuvaillut sua, niin eihän sinun tarvi siitä hernettä nenuun ottaa. :)

Tänä iltana: Vain minä ja House. 1. tuotantokausi. Ihanaa.

[q]KooKie, 23.2.2007 20:54:
---
Vampyrella, 23.2.2007 19:59:
Oltiin seinäkiipeileens

---

Missäs tällaista harrastitte? :)
[/q]

No myö näin alottelijoina tyydytään ainaski aluksi käymään Liikuntamyllyssä.

Alle viikko ja Oz alkaa taas telkussa

Kimi Räikkönen tienaa enemmän, kuin Britney

O