päivän :)

Back to häröily O

Kaveri Vaasasta täällä, nähää illalla :) kivakivaa :)

[q]Miinapiina, 21.12.2007 12:53:

oij, toi kuulostaa kyl tosi hyvältä paikalta, toivottavasti natsaa
[/q]

Thäänks! No mie oon jo saanut sen paikan, johtaja ei ota muita haastatteluun enneku annan joulun jälkeen varmistuksen että otanko duunin vastaan (kun haluisi kuulemma minut sinne töihin, mikä oli tosi kiva kuulla ja lämmitti mieltä kovasti *hihu*). Kyllä mä oon aatellut ottaa tuon duunin. :) Haluan vaan rauhassa miettiä kaikki jutut itsekseni selviksi, ja kirjotan viel listan mitä haluan kysyä ennenku laitan nimen paperiin. Kaikkea ei aina tuu mieleen just haastattelutilanteessa.

Mutta loistopaikalta vaikuttaa kyllä, oman alan töitä sellasessa työyhteisössä, jossa hommat tuntuu rullaavan paremmin ku hyvin. :) Tosin sittenhän vasta asia konkretisoituu, kun on paikassa työskennellyt jonkin aikaa, mut enihau. Hyvältä vaikuttaa.

VIHDOINKI tää työpäivä on ohi!

Tänään on ollu niin paljon kaikkea kivaa.

+ Aamulla saatiin nukkua myöhään (en ees muista koska mulla olisi viimeksi ollut vapaapäivä ilman pakollista herätystä)
+ Isi ja äiti toi mun pyörän. Nyt voi alkaa pyöräillä töihin, tosin kypärä pitää vielä ostaa.
+ Oltiin murun kanssa kävelyllä Linnunlaulussa. Tultiin takas Lintsin läpi ja siellä oli ihana tunnelma.
+ Käytiin raflassa syömässä ja ruoka oli hyväääää.
+ Oon illan aikana saanu opinnäytetyötä tehtyä 7 sivua. Lisäksi olen kirjoittanut sekä cv:tä, ammatillisen kasvun esseetä että päätöksenteon tehtävää.

Huomisestakin näyttäis tulevan kiva päivä, vaikka illalla onkin töitä. Elämä on ihanaa

toinen selvä vkl kolmen viikon sisään!

Ollut kyllä niiiiiin mukava synttäriviikonloppu, että!*sydän* Vaikka nyt vähän väsyttääkin, ja Hesan ystejä oli ikävä ja kaipuu.... Mutta kaiken kaikkiaan*jiihaa*

Edit. Sain kullalta ihanan lahjan, Sex and the City- shoeboxin*plur*, ja myös Kansalainen Pahis. collectionin*hihu*

Ihana viikonloppu! Chillailua, grillailua, hyvää seuraa, saunomista uimista... *sydän* Eipä tullu himassa käytyä juuri muuta ku nukkumassa (jos sitäkään)

Tämän päivän pyöräilytreenit menivät tosi hyvin. Se oikea kesäkunto on vihdoin palaamassa. On kyllä vain todettava, että vaikka treenaisia jalkalihaksia kuin joku hullu koko talven läpi, niin ne oikein onnistuneet vedot tulevat aina vasta sen jälkeen, kun on vähän aikaa ehtinyt treenata nimenomaan polkimalla. Tai sitten meikäläisen talvitreeniohjelma on päin persettä. Niin ja se oikea polkimistekniikkakin on palaamassa. Nice! Huomisen passia jo odotellen.

Huomen käymään Räyskälässä

Kesä, terassit ja luonto *nauru**sydän*

paras ylläri ikinä<3

Nää munkkitippakarkit!

Ne itse munkkitipat o ollu mulle liian tujuja etten oo pystyny niitä käyttään, mut nää karkit on just jees

Mä niin oon terve huomenna.

Jeij, kohta viikonloppu! Ja huomenna Danceteria.*tanssittel*

[q]Timce, 22.12.2007 11:13:
Ai-van uskomaton kissa osui kohdille äsken jouluostoksilla. Syvään uurrettu paita pursuavine sisälmyksineen tarjos kyllä sellasen näköalan, etten muista koskaan nähneeni vastaavaa. Siinä se kassalla hymyili ja meitsi yritti peitellä veren pakkautumisesta johtuvaa "etukenoa".
Playmate of the year materiaalia kannasta kattoon. Ja mikä vielä innostavampaa, tämä kaikki ihanuus palvelee joka kerta siellä samassa pikkuliikkeessa Wanhassa Raumassa. Seuraavaks kamera mukaan.

Oih.. *sydän*

Nyt vaan harmittaa, ettei tullut tehtyä mitään peliliikkeitä. Tuolla sais kaverit aika kateelliseks. ;)

-Morkkis.
[/q]

Sorry, mut oli kyä pakko revetä :D

Niinhän se vaan on, et jotkut miehet on niiiin yksinkertaisia.

Ja siksihän sitä seukkailemaan aletaan, että frendit tulisi kateellisiksi hotista kumppanista (ainakin yläasteella) :D

Mut ei shiin midist, joulurauhaa! :D

Uus työpiste sisältää esteettömän järvinäköalan.

[q]_RixU_, 17.2.2007 18:25:
Woe jummi! ekaa kertaa seinäkiibeileen tudei ja oli ihan miäääälettömän kivaa! hhiii!
[/q]

Jeejeee!

Määhän sanoin et se on ihan megakiwaa, pian päästään leikkii hämppäreitä yhressä JEEE!

[q]crissy, 13.7.2008 21:32:
---
Wolverine, 13.7.2008 21:22:
<3

---

[/q]

haha :D rantarock oli kyl parhautta <3

Rahaa paloi viikonlopun aikana vähemmän mitä odotin.

[q]kimono, 9.6.2008 11:11:
otin loparit!
[/q]

was!!!!!???! mitäs ny sitte?:D

Viikonlopusta jäi tosi hyvä mieli. Vaikka perjantain bileet olikin vähän mitä oli ja lauantain terdeilta loppuikin vähän kesken, oli kokonaisuus tosi kiva. Kiitos kaikille, joiden seurassa vietin aikaa *sydän*

O