päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- 1,315
- 1,316
- ...
- 2,345
- Seuraava »
oon täs illan mittaan siivonnut kämpän, tiskannut, vaihtanut lakanat ja nyt kävin vielä salilla:) harvinaisen tehokas juhannussunnuntai. ;D
Olipas kiva juhannus
Vielä viikko töitä ja sit kesäloma! *sydän*
[q]Optik, 22.6.2008 00:18:
Enää 21h 43min hälytyspäivystystä jäljellä jonka jälkeen voin aukaista ensimmäisen juhannusolusen
AY YES!
Tosin, aamulla taas töihin. 
[/q]
Päivystys päättyi 3 minuuttia sitten ja 0,5l Karhutölkki on jo avattu.. Ay YES!
Tosin tuo edellisen postauksen alin kohta pitää vielä kutinsa.. perkele. 
Noh, onhan kahden tunnin juhannus parempi kuin ei juhannusta ollenkaan..
enää 15 aamua ni aamujuna kääntyy kotia kohti
pitää yrittää olla positiivinen tälläsissäkin asioissa
Oli kyl mukava viikonloppu.
Nähtiin paljon kavereita, ehdittiiin olemaan ulkona pariinkin otteeseen, ja sain nollattua niin hyvin että en meinannut muistaa edes työkoneen salasanoja tänä aamuna... 
Mut koko viikonlopun paras puoli oli henkilö jonka kanssa sen vietin alusta loppuun. *sydän*
Todella onnistunu juhannusviikonloppu :)
Espanjan koe meni tosi hyvin 
Hablo español bastante bien y dentro de tres semanas muy bien, verdad?
Pero sobre todo quiero a Kimmo. Mucho. *sydän*
Sataa vettä ja mulla on eväänä näkkileipää jonka päällä juustoa*hihu*
Enää puuttuis lämmin kaakao.
Mun äippä. *sydän*
[q]Vampyrella, 23.6.2008 12:56:
- TUSKA ON ENS VIIKONLOPPUNA! 
[/q]
Perin mukavaa ja siitä alkaa myös loma!!!
Mahtava juhannus!
Kaverithan ne siitä taas sellasen teki*hihu*
Tää oli jo eilisen :) mut olin niin fanttoomien vallassa vielä eilen:
Yle Teemalta tuli Verdin Othello filmatisointi, Berliinin filharmonikot johtajanaan Herbert von Karajan
*sydän* Kolahti ihan kympillä, hienoa musiikkia, loistava tragedia, upeat laulajat. Nenäliinoja kului ainakin kilo 
Edit: tän päivän :) on ihana sadepäivä ja hyvät kirjat *sydän* ainoa mitä puuttuu on takkatuli...
Heräsin pirteenä :) Ja ulkonakin on ihan nätti ilma, eikä juhannukseks ookaan enää NIIN pahaa säätä näkyvissä
[q]Siren, 23.6.2008 10:47:
Espanjan koe meni tosi hyvin 
Hablo español bastante bien y dentro de tres semanas muy bien, verdad?
Pero sobre todo quiero a Kimmo. Mucho. *sydän*
[/q]
hyvähyvähyvähyvähyvähyvä 
Btw ymmärsin tosta tasan kuus sanaa :D
Kiva viikko edessä ja sit kotiin ja duuniin *sydän*
Ja Murmeli
kävin tänään hakemaan uutta kuukkaria kadonneen tilalle ja joku olikin löytänyt mun vanhan kuukkarin(toisaalta huono puoli on se, että en päässyt vaihtamaan kulunutta korttia uuteen*nauru*)
Enää viikko ja pääsee varmaan aurinkoon ja LÄMPÖÖN 
-M
Huhhuijjaa! Eipä oo ollu vähään aikaan kunnolla aikaa nukkumiseen työvuorojen välillä, saatika omaa aikaa muutenkaan. Sainpahan sentäs tänään siivottua koko kämpän, pestyä pyykkiä 2 koneellista ja laitettua joulukuusen koreaksi!
Niin, mun ei pitäny ostaa MUSTAA kuusta, eikä ainakaan PINKKEJÄ valoja, mut mut... mihkäs sitä gyntteri viiksistään pääsee. :D
Voisin vielä leipoa pipareita, kun muutoin tulee kiirus senkin kanssa. Itsekoristellut piparit on
ja *slurps*!
Mukavaista joulun odotusta immeisille! :)
UAAAH Pump!! 
Ei enää ikinä ~2 kuukauden taukoa lihastreenissä, ei enää ikinä.
Khähää, ei sais nuolasta ennenku tipahtaa, mutta näyttää sille, että mun apinaraivokohtaus tätä kurkkukipumörköä kohtaan kera poppaskontit auttoi taas! Kurkkukipu poissa ja olo taas hyvä! :P
Hähää, näyttäs sille, että huomenna pääsee taas urheilemaan!
Onneks jäin tänään suosiolla kotio lepäilemään ja parantelemaan, niin ehkis selviän taas näinkin vähällä.
(Jos en pääse ni ei voi midist, ei siihe muailma kaadu, vaikkakin vitutus on suuri jos mun ainut puuhailun mahdollistava loma - palkaton sellainen - menee sängyn pohjalla.
Onpahan kuitenkin tullut todettua, että jo useamman kerran tietynlainen psyykkinen armoton taistelutahto on vienyt voiton peruslenssusta, suosittelen sisäistä rähinöintiä itse kullekin! Kasa marinoituja valkosipulinkynsiä toimii kans! *hih*)
Kohta lisää valkosibulia napaan, kun kokkailen oikeen megavalkosibulista uunikanaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,312
- 1,313
- 1,314
- 1,315
- 1,316
- ...
- 2,345
- Seuraava »