päivän :)

Back to häröily O

Oon töissä, mutta puolentoista tunnin päästä en ole. Kuuden tunnin päästä olen tuhansia kilometrejä töistä.

Aah mitä biisejä ja voi mikä fiilis!

Uusi Thrasher- Photo issue 2008 ja välissä tulleet tarrat.

Palkasta jääki käteen yli 300e enemmän kuin olin laskenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whopii + ens viikolla iskee lomarahat *pyyhkii satasilla persettä*

[q]Mark, 23.6.2008 21:11:
Enää viikko ja pääsee varmaan aurinkoon ja LÄMPÖÖN

-M
[/q]

ihan sama muuten

[q]Sallakat, 24.6.2008 15:59:
mussu tuli töistä kotiin, oli ostanut lounaalla huvin-vuoksi-lahjaksi ipod nanon aika mussu *sydän*
[/q]

Oijoi *kade*

Huvin vuoksi lahjat on juurikin parhaita!!!

25 celsiusta klo 19. :)

[q]crissy, 24.6.2008 15:25:
Palkasta jääki käteen yli 300e enemmän kuin olin laskenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whopii + ens viikolla iskee lomarahat
[/q]

kummallista. mulle jäi -300€

no öhöm, vieläkin hymyilyttää eiliset treffit
oon niiiiin onnellinen

[q]gnomex, 24.6.2008 17:20:
Enää 3 yötä
[/q]

Voisi melkein sanoa jo että kaksi

Sain periaatteessa hyviä uutisia työpaikasta, läpäisin vaiheen 1/n... joutuu tosin odottelemaan vielä kuukauden verrran, sitten voi olla taas :) tai :( tai o_O

Aamuinen maitokahvi *sydän*

Lomaliksaa tulee enemmän ku mitä oisin voinu ees toivoa :)

eilinen :) :
autoin ystävää, Anton Corbijn näyttely (siellä Frank Sinatran valokuva nostin kyyneleet silmiin, oli jotenkin niin koskettava) Hulk- elokuva ja sit yks tyyppi

ja tämän päivän :) :
aamukahvit torilla auringonpaisteessa

enää kolme päivää töitä ni alkaa keäsloma ja sit haetaan meille hauvavauva kotiin

palkkapäivä ja töiden jälkeen kiertelemään alennusmyyntejä!

Kyseltiin nuorisopsykiatrian puolelta että olenko kiinnostunu duunipaikasta : ) Vois ollakin mielenkiintoista tommohen homma, ainut vaan että työpaikka olis Helsingin ulkopuolella joten työmatkoihin menis aikaa ja rahaakin. Hmm, mut toisaalta se olis kolmivuorotyö ni sais vähän lisiäkin. Kantsii varmaan ainaki soitella sinne ja mennä tutustumaan...

Töitten jälkeen alennus-myynteihin tsekkailemaan!Rakastan vaatteita..*sydän*

Vihdoin ja viimein pitkän panttaamisen jälkeen selvis että mä tosiaan oon lähössä Espanjaan syksyllä kolmeksi pitkäksi kuukaudeksi

Päivät vaan pitää vielä tarkistaa ens viikolla, ei oo kiva jos menee joulu tuolla..

tämä hetki

O