päivän :)

Back to häröily O

Parempi puolisko tulee tänään parin viikon visiitille. :)

Aamuruuhka hoidettu alta pois, toistaiseksi näyttäisi tulevan hiljainen päivä.

Edit: myöskin aiempien päivien selvittämättömät keikat saatu siivottua pois! Nyt on sama vaikka olis loppupäivä hirveetä häslinkiä, oikein rento olo.

Tänään Barceloonaan*iloinen*

New York, baby, New York! =)

uus töllö :)

42" riiitttää nyt hetkeksi :)

pisti naurattaa. ::DD http://s.naurunappula.com/0/139/262/319460.gif

Ei mennyt kevät ja alkukesä hukkaan :)

Pääsin Helsingin humanististen tieteiden laitokselle historian opiskelijaksi pisteillä 94.5/100. Vähän hymyilyttää ja enemmän naurattaa. Mä kuitenkin luin kokeen toiseen osioon kolme viikkoa silloin tällöin, kun en bilettämään irronnut ja toiseen vain viimeisen viikon. :DDD

Uus puhelin ^_^

[q]tiiplis, 16.7.2008 21:34:
Virkeämpi olo tänään
[/q]

Hyvä hyvä! *iloinen**iloinen**iloinen*

Ensimmäinen viikko takana, ja vieläkin aivan innoissani. :)

[q]KooKie, 17.7.2008 16:20:
Pääsin Helsingin humanististen tieteiden laitokselle historian opiskelijaksi pisteillä 94.5/100. Vähän hymyilyttää ja enemmän naurattaa. Mä kuitenkin luin kokeen toiseen osioon kolme viikkoa silloin tällöin, kun en bilettämään irronnut ja toiseen vain viimeisen viikon. :DDD
[/q]

I call shenanigans!

[size=5]Mutta silti: Onneksi olkoon.[/size]

uuet hiusset

Kissat oli riehunu mattojen kaa nii paljo, et ne ei ollu saanu vessan ovee auki. Eteisessä ne kiltisti venas mua ja tuijotti vessan ovelle päin, avasin oven ja molemmat meni tekeen tarpeensa oikeeseen paikkaan. Voi kuinka helmee! Ihan luksusta. On noi ihania epeleitä.

pitkä viikonloppu tulossa:)

septumin laajennus

Tää tyttö lähtee syömään ja shoppaileen joululahjoja hyvässä seurassa : )

Koirat:

- Nixu
- Kiti
- uusi tuttavuus Omppu joka tuli heti syliin kyllä koira koiran tuntee

Ja huominen rautaneito

Tämä! *jiihaa**plur* http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=863;pid=1146191#1146191

[q]tiiplis, 20.7.2008 16:14:

Oli kiva nähdä
[/q]

khyl

[q]tiiplis
ja sulla on aika ihQ murmeli
[/q]

totta

O