päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 29.5.2009 22:04:

Mun mielestä, jos on varaa maksaa opintolaina pois (eli on konkreettisesti tarpeeksi euroja tilillä), on se aina hyvä idea maksaa pois. Muuten sieltä vaan vuotaa rahaa jatkuvasti pois täysin hyödyttä, ja varmasti stressaa takaraivossa koko ajan ja haittaa muihin asioihin säästämistä.

Mulla on nyt säästövaihe päällä kun kerään rahaa säästöön, kun tiedän että tän vuoden aikana tulee pankista maksuehdotus, ja ajattelin kanssa maksaa koko summan kerralla, tai ainakin niin suuren osan kuin vain pystyy. Sitten kun tuo on maksettu pois voi alkaa taas säästelemään lomareissua varten.
[/q]

Totta, näin minäkin ajattelen. Itse olen säästellyt suht pienestä liksastani vuoden ajan sen verran, että pystyin maksamaan sen reilut 6 tonnia kerralla veks. Onneksi ei ollut tuota enemmän opintolainaa nostettuna, ohan tuokin iso summa kun kertalaakista lähtee tililtä. Turhapa niitä lainoja siellä tilillä kuitenkaan huvikseen pitää ja maksella jatkuvasti korkeampia korkoja. On tosiaan nyt mukava fiilis kun tietää kaiken rahnan olevan omalla työnteolla hankittu, ja kaikki tulot jää säästöön lainan takaisinmakseluiden sijaan. :)

Tsemppiä sullekin säästöproggikseen! Kyllä kannattaa, kun tulee ihanan vapautunut olo.

[q]Taika, 1.7.2005 09:01:
Ensimmäistä kertaa tällä viikolla sain nukuttua hyvin*hymy*
Nyt jaksaa valvoa lauantaina.
[/q]

Sama homma plus että jaksaa sitten tänäänkin paremmin!

päivä alkoi huonosti migreenillä , mut kääntyi hyväksi kun sain tietää että sain duunia.

Niin loistava työpäivä, vaikka olikin 13h mittainen, ja välillä olin ainoana työntekijänä koko talossa, enkä päässyt vessaan kun ei voi hetkeksikään silmiään irrottaa vahdittavasta kohteesta. :D

Mutta siis, pitkän keskustelun päätteeksi sain puhuttua yhden nuoren lähtemään sellaiseen juttuun, joka on hänen (kasvunsa ja kehityksensä) kannalta tärkeää, vaikka hän ei alunperin halunnut lähteä kirveelläkään. Työvoitto ja mahtavan iloinen fiilis. :)

Huomenna saa nää suun tikit pois ja näkee porukoita ja systeriä pitkästä aikaa. Niin siistiä. *sydän*

Olipas hyvät kiipeilyreenit tänään!

Ja äitienpäiväsyömingit äipän luona.

Ostin sille kukkakaupasta pinkin kukan, koska äipällä on keittiössä paljon pinkkiä. Kukkakauppias sanoi, että sittenhän kukka sopii keittiön lisäksi myös mun hiuksiin. :P Vieressä seisova mies sanoi kukkakauppiaalle minun maksettuani, että ''Mäkin ostaisin jotakin hiuksiini sopivaa''. Käännyin katsomaan, niin siinä seisoi mies, jolla oli ihan lyhyt ruskeanharmaa siilitukka, ja kyseinen herra oli vieläpä Jussi Lampi. Hassu setä. :P

Nyt pakkailemaan, ja huomenna hoitamaan kaikenmaailman asioita heti aamusta ja siivoilemaan lisää uudelle asunnolle. :)

[q]Amma, 9.9.2009 12:27:

Tervetuloa joukkoon. Meitsin töissä välillä päiviä jotta esim. 8 tuntia ilman vessamahdollisuutta. ^^
---
Hyväsä!
[/q]

No tällä aineenvaihdunnalla neljäkin tuntia on jo aika mahdotonta, ravaan meinaan vessassa aika ahkeraan. :D Notta propsit vaan sulle jos selviit sen otsaan muodostuvan kuplan kanssa! :D

Ja kiitsat tsempeistä!

Huomenna onkin sitten edessä elämäni eka vanhempainilta, eikä oo oikeen mitään haisua mitä niissä tehrään, muuta kuin pönötetään ja esitellään ehkä itsensä. No, mä oon kyllä hyvä pönöttämisessä!

AH, 2 tuntia sulkista oli vaan niiiin mahtavuutta! En muistanutkaan kuinka kivaa (ja tehokasta) se on. Kiitos Jenni!

Tiskasinpa VIHDOIN ton valtavan tiskivuorenkin, ja sit kokkasin hyvän treenin ja loman kunniaksi oikeen meganamnam sapuskaa: Pinaatilla ja fetalla täytettyä kampelaa, itämaista kasvispannua (jossa mm. perunaa, tomaattia, pinaattia, kikherneitä, cashew-pähkinöitä, valkosipulia ja curry-kastiketta), lisukkeena yrtti-chilikastikkeessa marinoituja valkosipulinkynsiä sekä kurkkua ja paprikaa.

PMMP:n levy kuulostaa niiiiiin hyvälle ja fiilistelen jo tulevaa laivareissua! Hyvä fiilis! Kohta vielä kämpän siivous ja vaatepiirrosten väkerrys. :)

edit: Niinkin tärkeä korjaus kuin marinoitujen valkosipulinkynsien kastike, joka on siis yrtti-CHILI :D:D

Hypnotoad :'DDD

Enää 3 kertaa lehtien jakoa edessä, mikä tarkottaa että:

-Enää kolme kertaa mun pitää raahata noi lehdet tänne mun kämppään lajiteltavaks
-Enää 3 kertaa mun pitää lajitella ne
-Enää 3 kertaa mun pitää kantaa ne takasi alas että voin jakaa ne (*ding* *igor*)
-Enää 3 kertaa mun pitää pelätä, että yks koira syö mun sormet
-Enää maksimissaan 3 kertana mulla on mahollisuus jättää sormet postiluukkujen väliin, mikä sattuu ihan perhanasti
-Enää 3 kertaa mä teen itsestäni naurunalaisen joidenki mielissä
-Toisaalta enää 3 kertaa mä saan ite itestäni hyvät naurut noitten kärryjen takia
-Enää maksimissaan 3 kertana mulle on mahollista avautua siitä että soittelen summereita vaikka mulla ei muuta konstia muutamiin taloihin ole päästä
-Enää 2 keskiviikkoa ja 1 lauantai, joka sekin toivottavasti on perjantai
-Kolmannen jaon jälkeen voi olla ylpeä itestään, sillä näin huonosti palkattuihin hanttihommiin ei kuka tahansa suostuis...

Ja sen kolmannen jaon jälkeen on enää kaks työvuoroo muksassa duunissa ja sitten alkaa LOMALOMALOMA

Elämä

[q]Tropico, 3.9.2005 13:24:
---
jeesboks, 3.9.2005 11:02:
kaverin tuparit

---

Sama *känni*
[/q]

tuparit kans, muttei samat. tupari tu pari tupa ri *känni*

tänään tuli koulusta postia joka tarkoitti että saan rauhassa suorittaa opintoni loppuun. Pari vuotta meni biletyksen piikkiin joten aika loppui kesken. mut nyt jatkosoppari mallia 4+1

[q]tiiplis, 1.12.2008 10:03:
Uskalsin tehdä hyviä päätöksiä.
[/q]

Jei!

On vaan hyvä päivä

Mä oon saanu itestäni sen verran irti et olen menny juoksemaan. Ja vaikka kuinka perseeltä tää tuntuu et keuhkot vinkuu ja rohisee, veri maistuu suussa, jalat hajoo kädet irtoo, pää räjähtää yms...*igor* Aion silti jatkaa.

Yövieras <3 piristi kyl oloa ^__^

helmikuulla New Yorkiin <3
siellä muutama viikko lomailua ja sieltä matka jatkuu... jonneki :)

käytiin korkeesaaressa kaverin kanssa
oli ihan mukava reissu. tuli sitte kierreltyy stadissa vielä muutenkin. menihän tossa joku 11h koko reissussa vissiinkin

Pienet asiat saa aikaan ison hymyn.

Elämä.

Koska koiraa ei meinannut löytyä, päädyin Gizmolle toisenlaiseen pikkuveljeen.

Pikku kissaherra, rotu tuttu Don Sphynx, Candyman of Pearl Lagoon saapuu kotiin vkoloppuna Candyman on sininen kissapoika.

Olen niin innoissani, että kohta tulee pissat housuun!!! Meille tulee kissavauva!!!!

Gizmon kummitädit ja kummisedät, varautukaa, tulee Gizmo kakkonen *tirks* Saas nähdä, millaista riehumista ja ravia on koko asunto täynnä kohta. Heh!

O