päivän :)

Back to häröily O

Pikareissu Stadiin, Lauttasaari-gogo.
Sellon Wrong Noodle Bar ja vuohenjuustonuudelit kanalla.
Robert´s latte jälkkäriks ja kullan kans ajelu kotio auringonlaskussa<3

Sain rahat takas siltä kampaajalta joka pilas mun tukan ja saisin vielä ilmaisen leikkauksenkin toiselta työntekijältä siellä kampaamossa, mutta en tiedä menenkö. Tää vaan lyhenis sit lisää.

t: Huivipää

Perjantai. Kohta pääsee taas lepäilee.

tänään pitkästä aikaa diskoilemaan!

[q]MissKoo, 18.7.2008 07:13:
Sain rahat takas siltä kampaajalta joka pilas mun tukan ja saisin vielä ilmaisen leikkauksenkin toiselta työntekijältä siellä kampaamossa, mutta en tiedä menenkö. Tää vaan lyhenis sit lisää.

t: Huivipää
[/q]

En tiedä mikä siinä on - ehkä joku Suomalainen ujous - mutta mä en kehtaisi mennä sinne takaisin pyytämään eri kampaajalta uutta kampausta, jotenkin tuntuisi että se olisi niin noloa sille aiemmalle kampaajalle jos se on paikalla. Mutta kyllä minä senkin tietenkin ymmärrän että totta kai tuollaisesta on vähintään saatava rahat takaisin ja onhan se inhottavaa, muutenkin aina kesti kauan totutella uuteen hiustyyliin kun sen on joku muu valinnut.

Toisaalta jos sua ei siellä käynti haittaa niin voisithan sä käydä kysymässä sieltä second opinionin että mitä heillä olisi "korjausleikkauksen" suhteen mielessä!

Mun uus hiton hieno kämmentietsikka

[q]MissKoo, 18.7.2008 08:24:
Ja ei tälle tiedätkö voi mitään tehdä, paitsi leikata ihan tosi lyhyeksi ja sitä en halua. Tukasta piti tulla tämmönen: [admin: removed]

MUTTA, tästä tuli siis ihan täysin päinvastainen. Edestä lyhyt ja takatukka pidempi. Nyt ei ihan natsannut.. ja mähän kasvatan nyt ainakin vuoden, että saan noi etuheitulat takasin.[/q]

Tyttörassu varmaan kuulee 20 kertaa päivässä että "pitkä takaa, lyhyt eestä", eikä oikein kiinnittänyt enää huomiota kun sä sanoit "pitkä eesta, lyhyt takaa"... No, turha sitä selitellä, aika emämunaus kyllä ihmiseltä joka tuota ammatikseen tekee.

Tänään ol palkkapäivä :)

[q]DagO, 18.7.2008 09:20:
Puhelimen herätyskello on kyl loistava(N93), herätys olis klo 9 ja sit se vaan vilkkuu ilman ääntä ja luulee et mä herään siihen. Ihme ja kumma joka aamu kyl heränny ihan oikeeseen aikaan.
[/q]

Se lähettää jotain yliäänisiä tai telepaattisia hälytysääniä varmaan

Puhelimen herätyskello on kyl loistava(N93), herätys olis klo 9 ja sit se vaan vilkkuu ilman ääntä ja luulee et mä herään siihen. Ihme ja kumma joka aamu kyl heränny ihan oikeeseen aikaan.

Eilen otettu superihana lävistys, jota oon himoinnu jo muutamia vuosia. Nukkuminen ei ees sattunu vaikka vähän pelkäsin sitä. Toivottavasti parantuu helposti ja nopeesti.

Illalla kaverin luona bileet, jonne tulee paljon tuttuja, joita näkee liian harvoin.

La-su vanhempien kanssa veneilemään pitkästä aikaa. Hankoon näytetään aurinkoa.

perjantai

alkaa jo taas vähäks aikaa riittään tää touhu, jotku ihmiset vaan osaa olla niin rastei ja huomenna lahteen murmelin ja pesueen kera, uleutta

Oli kiva nähdä muksaa ihmistä pitkästä aikaa

Wienin matka ohi ja iha hyvä ettei oo mitää emäntää, tuli käytyy yhes tosi isossa koruliikkeessä et alta pois, yks aurinko koru pisti silmää oikee huolella. Reissun saldo - reilu tusina uuttaa kaveria, useita bileitä, jopa jazz baarissa tuli käytyä ja hyvää seki oli, syötyä tuli todella hyvin, joka päivä jossai ravintolassa, tai jonku sukulaisen luona, ja upeita ravintoloita/terasseja olikin. Nähtävyyksiä tuli kierreltyä, sekä tutankhamonin näyttelyssä tuli käytyä. Matka alko yhellä repulla joka oli melkei tyhjä, mut takas tultaes oliki jo toinen kassi eksyny matkaa sekä vaatteita, mässyä + kaikkee muuta roinaa. Sinne pitää lahteä uudestaa viel joku päivä. Koko reissun menot melkein 2k€

Tänään vaan on niin hyvä päivä

huomasin että olin voittanut eräässä kisassa.. en oo ikinä voittanut mitään tätä ennen

paketti t-paitoja ja vinyyleitä tulleepi.. jee!!!!!!

Työsoppari allekirjoitettuna ja huomenna alkaa normaalin ihmisen työ :) Turvallinen olo pitkästä aikaa. Palautuksiakin tulee ihanan kivasti :)
Ja vitsi ku kämppäkin on nii puhdas

Eiliset bileet sahassa. Herranen aika, kun jalat ovat kipeinä. Pitkästä aikaa sai vain tanssia. Kylläpäs tuli housea dj:n levyvalikoimasta.

Moon ihan fiiliksissä, kun ilmoittauduin Eva Wahlströmin ohjaamaan nyrkkeilytapahtumaan. :) Aion aloittaa uuden harrastuksen, ja tää on loistava alkusysäys!

Lisäksi huomenna lyhyt kokouspäivä, pääsen töistä jo aikaisin ja lähden vetämään hyvässä seurassa aka itseni kanssa tehoreenit: boulderointii, juoksuu, salii - can't wait! *sydän*

Eilen oli kyllä aivan ihana päivä. Ihanin aikoihin.

O