päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,327
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tilinauha tuli :D Lupailee hyvää.
Keskiviikon :) =tilipäivä+vapaa
[q]ezzy, 17.7.2005 00:10:
---
Specimen, 16.7.2005 22:22:
Katoin just uudet stargate-jaksot. Ja olivat loistavia :D
---
olet ihan vitun sekaisin jos sg-1-jakso oli susta hyvä 
[/q]
No uupu siintä O'neillin repäsevät kommentit, mut andersson on jo pitkään tehny lähtöä sarjasta, ni kyl toi uus heebo on ihan kohtalainen korvaaja. Eikä toi nyt muutenkaan huono ollut jäi vaan perkule kesken. Ehkä mä sit oon vitun sekasin :D Niin mulle kyllä jatkuvasti sanotaankin
Oon nyt vuodenvaihteen jälkeen menny duunissa joka päivä yli tavotteiden oikeen urakalla! Ois ihan kiva jatkaakin samaan malliin.
5 min ni pois töistä ja sit Suomen kansallismuseoon :)
Katoin just uudet stargate-jaksot. Ja olivat loistavia :D
[q]mirah, 26.8.2005 19:06:
Kulta tuli hakemaan mut töistä kotiin, ja se oli ostanu mulle kimpun auringonkukkia. *sydän*
[/q]
Ootko huomannut mitään epäilyttävää, esim. joku lempi maljakkosi on hajonnut tms.
Tänään soitettiin jo toisesta työpaikasta, josta luvattiin kesätöitä. Jouduin kyllä kieltäytymään, kun yhden sopimuksen olen ehtinyt jo allekirjoittaa, mut onpahan ainakin kiva tuntea itsensä halutuksi.
Sain kämpän, mistä halusinkin. Huomiseksi on töitä varamiespalvelun kautta ja muutenkin hyvä fiilis.
[q]Siren, 16.7.2008 13:56:
Enää 3 kertaa lehtien jakoa edessä, mikä tarkottaa että:
-Enää kolme kertaa mun pitää raahata noi lehdet tänne mun kämppään lajiteltavaks
-Enää 3 kertaa mun pitää lajitella ne
-Enää 3 kertaa mun pitää kantaa ne takasi alas että voin jakaa ne (*ding* *igor*)
-Enää 3 kertaa mun pitää pelätä, että yks koira syö mun sormet
-Enää maksimissaan 3 kertana mulla on mahollisuus jättää sormet postiluukkujen väliin, mikä sattuu ihan perhanasti
-Enää 3 kertaa mä teen itsestäni naurunalaisen joidenki mielissä
-Toisaalta enää 3 kertaa mä saan ite itestäni hyvät naurut noitten kärryjen takia 
-Enää maksimissaan 3 kertana mulle on mahollista avautua siitä että soittelen summereita vaikka mulla ei muuta konstia muutamiin taloihin ole päästä
-Enää 2 keskiviikkoa ja 1 lauantai, joka sekin toivottavasti on perjantai
-Kolmannen jaon jälkeen voi olla ylpeä itestään, sillä näin huonosti palkattuihin hanttihommiin ei kuka tahansa suostuis...
Ja sen kolmannen jaon jälkeen on enää kaks työvuoroo muksassa duunissa ja sitten alkaa LOMALOMALOMA

[/q]
VIHDOIN koitti se hetki että lehtihommelit on OHI
Avaisin sidun jos ei tarttis toiseen duuniin lähtä reilun tunnin päästä
Mut perjantaina saa sit korkata viinipullon kullan kans kun molemmilla alkaa loma
*sydän*
kohta juhannuksen viettoon ja vasta keskiviikkona takasin töihin
Taina soitti.
Oliko ihanaa vai oliko ihanaa? *sydän*
[q]anniharha, 8.10.2007 14:35:
Savonlinnassa
jollain keramiikkakurssilla, en tiedä onks amk:n vai kansalaisopiston vai minkä.
Parasta tossa oli se, että idea oli lähtöisin suoraan tekijältä, en siis ollut itse edes pyytänyt sellaista. Ei kuulemma ollut vaikea keksiä mitä mulle vois tehdä, oon niin helppo *iloinen**sydän*
[/q]
No mä oon kyllä ihan yhtä helppo.
Kuulostaa mahtavuudelta!
Meikä joutuu sit varmaan tyytymään ihan normiin vuokaan, mut pääasia et saa joskus lasagnea. 
Harmi vaan kun mun astetta terveellisemmästä broilerinjauheliha-raejuusto-pinaatti-lasagnesta ei oikeen innostuttu... Nooh, mää väännän itelleni sitä sitten joku päevä, ja muutoin sitä normilasagnea. :)
No, tässä kipeenä olemisessa hyvää on se, et kerrankin tein etukäteen hyvän päätöksen ku päätin olla juhlimatta synttäreitäni :D Ois mahtanu tänää vituttaa jos ois pitäny viel juhlia.
Chase & Status MySpace:
Apr 4 2009 Voimala Helsinki, Finland
:))))
Aika tiukka päivä oli eilen, tuli ekaa kertaa kokeiltuu kartingia, seinäkiipeilyy ja vielä shuffleboardia (ikäänku pitkällä pöydällä pelattava versio curlingista :D). Ei oikeen kilpailuvietti riittäny kartingradalla ku n. puolet osallistujista oli jonki sortin rallin, kiihdytysajon tai muuten vaan tuningin ystävä, mut olihan hauskaa. Kiipeileen päästin puolilmaseks, ja mikäs sen parempaa ku on pitkän aikaa tehny mieli käydä kokeilee, oli kyl jopa yllättävän raskasta touhuu käsivoimien suhteen ja hikihän siinä lähti valumaan jo parin seinänmitan jälkeen. Tää oli kyl nii hieno laji et vois harkita tekevänsä useemminki moisen treenin. 
Alkuillasta viel grillailut ja saunomiset muun hölmöilyn joukossa, eli kaikin puolin melko onnisunu päivä. :) (Mitä nyt loppuillasta sit oli useempiki porukassamme ottamassa yhteen ku meininki oli se et ekat bisset korkattiin kybältä aamulla ja jengi oli baarin päästäessä jo ihan feissit. :P)
Ensimmäinen työpäivä uudessa duunissa ^^ Ja hyvin meni! :)
Daze - Tamagotchi
E-rotic - Fred come to bed
E-type - Angels crying
Scooter - How much is the fish
Ai että nää sai mut nauramaan kyyneleet silmissä ja lujaa
Koskikara, alaskanmalamuutti, varpuspöllö(taas), itsetehty pizza, rahallinen apu, hyvä keskustelu pedofiliasta systerin kanssa, lumi...
[q]Jinkso, 14.2.2009 17:25:
Chase & Status MySpace:
Apr 4 2009 Voimala Helsinki, Finland
:))))
[/q]
Mielenkiintoista. Täytyneepä pitää mielessä.
vaikka ensin ärsyttikin, kun pumppituntikin oli peruttu, oon silti ihan ilonen millasen hikitreenin vetäsin. Ainaki paha mieli tuli hikoiltua pois :)
Uittu mikä viikonloppu
..plus kilometrejä kertyi 484 edestakasin mutta näppärän kikkailun ansiosta matkakustannukset oli 0
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,327
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- ...
- 2,345
- Seuraava »