päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 21.3.2007 20:52:
Höpö höpö, kävit Bodypumpissa. Ihan eri juttu :D
[/q]

No perkele :D Salissa se pidettiin!

...Vaihdan siis: Kävin tänää kuntoilees!

eilinen diablon keikka oli aivan loistava muutenkin ollu hyvä päivä, saanu aikaseks aika paljon kaikkee.

[q]Mar6, 2.4.2009 18:08:
Tos on vaan yks vaara millä hymy saattaa hyytyä.. Koht voi oikeasti kännykkä piipittää ja tulee tekstiviesti "Aja hiljaa isi"
[/q]

Älä nyt rupee manailee *släp*

Iha surkeesti nukkunu, mut ei sillä sen väliä, mä oon 12 tunnin päästä kotona ja lörpöttämässä Wimman kaa *sydän* Ihan superia päästä lataamaan akkuja ja nauttimaan perheen ja ystävien kanssa oleskelusta

Koti ja ystävät on ihania *sydän*

[q]Puistokemisti, 19.11.2005 20:45:
Jesh, uusi koti ja uudet kujeet.

Ei o keretty olla kuin 2 tuntia täällä ja eka asia mikä laitettiin pystyyn oli kone ja netti*nauru*

Nyt alkaa oleen jo muutenkin ihan kivasti paikkat kunnossa.
[/q]

ONNEE uuteen kotiin *piis**hihu*

Laulaminen!

Heh, tää on kyl eilisen :), mut mainitsenpa silti...
Mistä huomaa, että Suomessa on KESÄ ja on jopa paistanut aurinko pari päivää?? Vastaus: ihmiset muuttuu oudon sosiaalisiksi...

Olin pasilan Lidlissä eilen jääkaapintäydennysreissulla, ja maitohyllyllä alkoi tapahtua...

Ensin yksi mummeli tulee mun luo, että "Tunnetko sinä tätä kauppaa paremmin?, kun minä olen jo TUNNIN etsinyt lihalientä..."
Avuliaana etsin lihalientä mummolle ("...tässä on näitä kaupan omia kuutioita... ja olis täällä näköjään ihan Knorriakin...!" ja palasin sitten maitohyllylle.

Sitten kuuluu mun vierestä "Häv juu biin svimming tydei!?", sellasella intian-englannilla...
Mun vieressä seisoo joku intialaisen oloinen mies, joka tiiraa mun biksuja ja rantamekkoa ja tekee siitä siis johtopäätöksiä... Vaihdan siinä pari sanaa, otan purkin maitoa ja kun mies kysyy mun nimeä, painelen kovaa vauhtia kassalle.

No, menee varmaan 20 sekuntia, kun mun takaa kuuluu sama ääni:
"Ai riilli häv ty get märriid dis samer...!"

eli se sama intialainen on mun niskassa ja alkaa avautumaan, että sen olis PAKKO päästä naimisiin tänä kesänä, että se on jo rietastellut riittävän pitkään ja nyt olis aika vakiintua, että hän tapasi viime viikolla kivan tytön, mutta tämä polttaa, hän aikoo kyllä saada tämän tytön lopettamaan tupakoinnin, ja kun kysyin MITEN MUKA?, kun pahoista tavoista on joskus vaikea päästä eroon, niin mies sanoi vain "antavansa paljon rakkautta" tälle tytölle, ja kun edelleen epäilin, että lopettaakohan silti...?, niin mies sanoi painokkaasti "Oh yes she will quit that! I have THE TALENT..."

Sitten olikin jo mun vuoro maksaa *thank god!* -muut asiakkaat jonossa tuijotti mua oudosti ja mä purin poskea, etten ois ruvennu hihittämään ääneen...

me saatiin aamulla uus jääkaappi kotiin!!! mahtavaa. edellinen oli jostain 50-luvulta..

Sven Väth is dancing to Len Faki's Death By House @ Time Warp 2009

http://www.youtube.com/watch?v=S4c8lDEFe1A

Ollut taas tosi kiva viikonloppu parhaassa seurassa. Ei yhtään harmita edes alkava työviikko.

[q]gnomex, 27.7.2008 13:18:
Hyppäsin eilen bungeen

Pudotuksesta en tosin muista juuri mitään, kun pelko oli niin kova. Puristin tukikaidetta rystyset valkosina ennen kaatumista tyhjyyteen. Ehkä toisella kerralla muistaa sitten enemmän.
[/q]

Kyllä, kokemus vaan paranee jatkossa :) Ite muistan kans ekasta ainoastaan "kolme, kaksi, yksi" -laskennan enkä pudotusta lainkaan. Seuraavat neljä hyppyä onkin sit ollu aivan mahtavia.

Omat kivat jutut:
- Kävin pesemässä matot tänään porukoilla. Oli upee sää ja kiva jutella äidin kanssa pitkään. Ja meri <3 Lisäks poimittiin pihalta mustat ja punaset viinimarjat, punaset ja keltaset vadelmat ja mustikat.
- Se olis nyt sitte viiden viikon loma
- Matkakuume alkaa nousta, saatiin varmistettua aivan ihana (tai ainaki aivan ihanan kuulonen *hih*) asuinpaikkakin reissuun

Asiat on vaan kaikin puolin nyt niin hyvin, ei voi ku olla kiitollinen. Niin paljon kaikkea kivaa vielä edessä ennen syksyä.

[q]pirpeli, 3.4.2009 09:14:
- Keli ulkona on ihana!

[/q]

Mä luin ton lauseen noin kolme kertaa: "kieli ulkona on ihana!" Vihdoin sit tajusin mistä oli kyse =D

[q]Anata, 1.8.2007 13:34:

Sinunlaisia ihmisiä pitäis olla enemmän asiakaspalvelutyössä. Ja sinulla taitaa olla hyvät vuorovaikutustaidot.*hymy*
[/q]

Noh, ainahan sitä on kehittymisen varaa, ja välillä tulee varmasti kämmejä itse kullekin, mut kyl mä silti sanosin vuorovaikutus- ja keskustelutaitojen sekä tunneälyn olevan mun vahvuuksia (joissa niissäkin tietysti on kehittymisen varaa). Enpä mä muutoin intensiivisesti ihmisten parissa työskenteliskään, tai ainakaan tykkäisi siitä. Tasapainoksi oon ihan helvetin paska esim. matematiikassa yms. jutuissa, kaikki kaavat saa mun pään sauhuamaan ja tuskanhien ohtalle.

Mä en ainaskaan jaksa tehä mitään hommaa kyrpä otassa, enkä saa mitään kiksejä siitä et oon tympeä tahi veemäinen - mielummin sitä jättää immeisille hyvän mielen (kunhan aihetta on). Hirmu ilonen oon aina ku joku sanoo et olipas täydellistä asiakaspalvelua tms. :) Jostain se ilo on revittävä tässäkin duunissa.

Mut joo, tän päivän :) on se, et reeneis oli kivaa ja saatiin väsättyä kaksi uutta biisiä aika hyvään malliin!

Oli aivan ihana vkl.

Näin tänää entisen kivan kantiksen! Oli niiiiin ihana nähdä! Vaikka se olikin ihan hassu kun oli lähes selvinpäin eikä juonu ees villee vaa kiltisti keskiolutta
Henkka *sydän*

*plur*oikeesti hyvä olla pitkästä aikaa.. omituista. taikuri yllättyi itsekkin...

[q]Super-Kerttu, 29.7.2008 11:29:
---
Syce, 29.7.2008 11:27:
vaikka oli eilisen uutinen niin sai jälleen hymyn kasvoille http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27998241

---

aaargh..kanadanhanhia!! Mun puolesta toi autoilija ois saanut ajaa muutaman puistojen täyteen paskantajan yli..

Vaikka eläinrakas oonkin, niin kanadanhanhia kohtaan alkaa ymmärrys ja rakkaus loppumaan..*nauru*
[/q]

Joo.. olen kuullut et nostaa monelta niskavillat pystyyn kyseiset vaakkujat*nauru* Mulla taas lokit tekee vastaavan reaktion... (naapuri kerrostalon katolla iso pesua rääkymässä)

Eräs teinipoika *lmao**nauru**tirsk*

Kipukohtausten syy ehkä selvitetty: sappikivet.

[size=6]Ekan kerran lekurissa 2 kk sitten, sen jälkeen labratesteissä. Labratulosten jälkeen piti varata puhelinaika lääkärille (jonka sain noin kahden viikon päähän testeistä) jotta sai kuulla, ettei mitään löytynyt. Kuukausi sitten varattu aika ultraäänitutkimukseen täksi päiväksi ja syy ehkä löytyi. Ensi viikoksi saatu ajanvarausaika arvauskeskuksen omalääkärille, jolloin kai aletaan arpoa missä, milloin ja miten kiville voitaisiin tehdä jotain. Edessä saattaa olla elämäni ensimmäinen leikkaus. O'ou.
Jännittävää nähdä, kuinka kauan koko homma tulee kestämään. Onneks neljässä kuukaudessa on vähän jo oppinu, miten kipukohtauksia voi vältellä.[/size]

"...Joka kolmannella 75-vuotiaalla naisella on sappikivet..."
Lähde: http://www.poliklinikka.fi/?page=2652164&id=7169101

Äskönen aamuspinning meni ihan kohtuullisesti :)

O