päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- 1,332
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 2.11.2009 22:28:
---
kinderi, 2.11.2009 18:12:
..tänään.. 2 vuotta sitten, kello 20.27 sain pienen prinsessani, ja 20.46 sain pienen prinssini

---
Aaaaw! <3 Onnea pikkusille!
Kyllä se sekasotku, minkä ne tuholaiset saa aikaan, tuntuu sit kuiteski varmaan aika pieneltä sen suuren rakkaudentunteen rinnalla - kunhan aina pahimmasta vitutusmomentista selviää. 
Mun päivän :) on se, että huomenna vapaapäivä ja pääsee tauon jälkeen taas kiipeilemään, ja samaan syssyyn varmaan myös pelaamaan sulkapalloa - mun uusi kiva tuttavuuslaji. 
Ja kokonaisvaltainen :)
>klipetiklapeti<
Vaikeat päätökset on usein hyviä päätöksiä, joten siksi positiivisin mielin mennään, vaikka itkuhan siinä tulee sitten, jos lähteä täytyy.
[/q]
No kyllä, vaikka kuinka välillä vituttaa ja tekee mieli juosta kirkuen pihalle, niin niitä hyviä puolia tässä "hommassa" on kyllä triljoona kertaa enemmän <3
..Mä tänään just mietinkin et täytynee sulta kysästä että ootko saanu selvyyttä niihin duunihommiin, ja toihan kuulostaa hienolta!
Toivottavasti alkaa elämä maistumaan paremmalta ja kroppakin oleen yhteistyökykyisempi :)
Audi-miehen kollega ja isännät :D
[q]Avernian, 23.5.2007 14:14:
Ihastuin tänään ainakin kuusi kertaa 
[/q]
Vaan?

---
Mä vastailin tänää puhelimeen, oli aika siistii. Hyvin hoidin asiat vaikka mä tietty sainkin kaikki idiootit jotka haukkui mut lyttyyn ja toi toine sai kaikki mukavat
Elämäni nopein kela reissu, kerrankin ei ollu yhtään jonoo. 
Normisti varaudun ainakin 30min jonotukseen. 
Muutenkin kivaa kun on satanu vettä niin luonto alkanu heti vihertää enemmän ja pöly on laskeutunu.
Tunnin päästä pois töistä ja sitten kentälle hakeen valokuvat kehityksestä :) Toivottavasti olis ees jotkut onnistuneet.
Tänään Ikeareissu, ja sitten vanhaa kotia pakkaamaan laatikoihin. Uusi koti *sydän* ja huomenna vihdoin muutto!
Lisäksi duunissa tuli yks uus projekti!!! joka on supersalainen. Piti sitten kirjoittaa salassapitopaperiin nimi alle, ja se on jotain jota ei oo joutunut koskaan aiemmin tekemään. Ja nyt on sitten kaikki työkaverit uteliaina, että mitä me oikein tehdään
Mutta enpä oikein itsekään vielä tiedä!
Pääsin kuin pääsinkin harjoitteluun POEM-säätiölle, ihanaa että vihdoin löytyi joku paikka joka oikeasti kiinnostaa*super**iloinen*
Vauhdikas päivä; aamulla ylös kahville, sitten salille, seuraavaksi koiran kanssa pitkälle lenkille, siitä kotiin ja suihkuun, sitten vieraat saapuikin. Kahvittelua ja höpöttelyä, jälleen koiran kanssa ulos, tämän jälkeen kauppaan ja vihdoin kotiin rentoutumaan läppärin ääreen. Kiva päivä <3
Illastakin taitaa tulla mukava.
Tämän ja eilisen päivän hyvät fiilikset herättää ihan parhaat ystävät ja erinomaiset työkaverit. ^_______^
& hyvälaatuinen krapula (plain vodka ftw!)
Uusi tukka ja muukin häpeämätön itseensä törsääminen
Nää iltapäivävuorot loppuviikosta kyl on vaa nii loistavia :D
Nauru raikaa lähes tyhjässä toimistossa.
Päivä oli vaan niin onnistunut :) Työpäivä meni nopeesti, kävin hesessä, sain ostettua kankaat ja näin 2 kaveria pitkästä aikaa :) Nyt kotona yksin kalsarikänneilen :D
Uus mukava tuttavuus ja tuleva Infectedin keikka :) Tai siis ne kaks yhdessä.
1. Tapaa kiva ja söpö tyttö
2. Oota innoissasi mitä tästä seuraakaan
3. Tyttö ilmoittaa saaneensa juuri tietää, että on raskaana
4. ????
5. Enpä ollut kerennyt harrastamaan seksiä, joten PROFIT!
http://laite.org/youre_not_the_father.gif
[q]T3k, 12.8.2009 23:34:
23.55 viimmeyönä syntynyt poikavauva!
3828 g ja 53 cm strategisina mittoina!
*sydän*
[/q]
Aaaaawww, onnea tuhannesti ja miljoonasti äidille sekä isälle!
Tuo mieletön lämpö ja valo ulkona *sydän*
[q]Individual, 13.5.2006 00:28:
Kannattaa. Hyvinhän nuo näyttävät sujuvan, vaikka ne tosipelit ovat vasta edessä. Mutta ainakin Niittymäki tuntuu olevan liekeissä. Kaksi nolla peliä jo tähän turneeseen ja illan USA- matsissa helvetin nätti rankkarin torjuminen, maailmanluokan seivi.
[/q]
Rankkari? Hitsi, mähän oon missannu hyvän pelin! Ehkä vähän fiilis laski tuosta olympikisojen häviöstä, mutta pikkuhiljaa taas alkaa tuo lätkä kiinnostamaan, ja joutuu varmaan kyhäileen vielä kisastudioitakin tulevaisuudessa
Jee!! Viikon lapin reissu joulun jälkeen leville tai rukalle! Ja vielä hyvän kaveriporukan kanssa
hyvin menneet koneen lämmittelysessiot
toissapäivänä sammuin pöytään
eilen neljästä malminkartanon baarista kolmeen en pääse sisälle ja ainoasta lennän ulos
tänään voi luottavaisin mielin lähteä apinalaumalla ottamaan kunnolla :)
Kesän ensimmäinen pyörälenkki aurinkorasvan kanssa :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- 1,332
- ...
- 2,345
- Seuraava »