päivän :)

Back to häröily O

Kävin äsken vajaan tunnin kävelylenkillä metsässä. Sai olla ihan yksin omien ajatustensa kanssa kun ei syystä tai toisesta ollu muita ihmisiä juuri liikenteessä. Tuli nähtyä päästäinenki. Sain hetken jopa seurailla sen puuhasteluita kun jäin paikoilleni seisoskelemaan :) Hassu kaveri, sen mielestä tais olla kivaa sukeltaa turpa edellä suoraan lumihankeen.

Oli ihan yyberkiva rellestysviikonloppu Tuskassa! En oo vuoteen rellestäny ja nyt kyä lähti. Pitkästä aikaa män alkomahooliakin kurkusta alas, kohtuudella tosin, eli ei mitään pahoja darroja ollu edelleenkään havaittavissa.

Tuli sit hommattua pärstänsä johonki hollantilaiseen, saksalaiseen ja irlantilaiseen lehteen, ja sit en oo oikeen varma mihkä ne kuvat menee joissa laitan banaania poskeen. HYVÄ SUOMI, EDUSTUS KUNNOSSA! Sit kans kukaan ei oo kyä koskaan ennen halunnu mun kans samaan kuvaan mun seurustelukunppanin vuoks, mut näinki kävi. Meriitit kunnossa niiqu. :D

Metkaa ol, Katatonia oli kiva ylläri ku en tienny et ne soittaa siel, ja Finntroll oli ihan paras! Tuli humpattua! Jengi oli kyä vähän liian kiimakänneissä ja alko ahistaa kolmannen päivän kohilla ku ite oli vaan banskulinjalla, mut ei se midist!

Koko viikendin oli tosin flunssa, ja nyt joutuu sit oleen saikulla, mut enhän mä voinu missata festareita ku sain lipunki onnekkaasti viime tingassa. Kuumetta pukkaa, mut ostin just porkkanoita, mansikoita ja hunajameloonia, kyä tää tästä!

Yks homma vaan, et ihan mielellään ottasin vastaan teleporttimatkan Ausseihin täl hetkel, mut elämä on.

Sain kantaa Myrskyn takasin kotiin *sydän*

Ja seuraavaks lähden Santerin kanssa metsään seikkailemaan :)

IHANAA OLLA KOTONA NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ SILMIEN ULOTTUMATTOMISSA!

En muista millon ois ahistanu yhtä paljon olla julkisella paikalla ku tänään. Minari, korkkarit, verkko stay-upit sukkanauhoilla, horomeikit ja otsa veressä ei ny ihan tuntunu perus sunnuntai-chillailulta. Kaikenmaailman kirveet, stiletit, pamput ja rikkinäiset pullot messissä. Oltiin suht helvetin karseen näkönen porukka, ku lopulla oli sit mustaa silmää, halkinaista huulta ja ties mitä ruhjeita. Suht kauhistuneita katseita oli jengillä, ja muistaakseni joku sano et ''Voi saatana miten rumaa jengiä taas liikenteessä.'' Syystäkin!

Perussettii! Mut tulee kyä mageet kuvat. Ihanaa ko huomen ei enää kaupankassa kysy hädissään et mihin oon lyäny pääni. :D

joutu näin sunnuntaina repee alen bannerille

Hmm.

Nukuin huonosti, mutta paremmin kuin minään yönä viimesen viikon sisään. Iha jees. Heräsin vaa siihe, ku sain turpaan Onneks ei ainakaa mustelmaa tullu, poski ny vaa vähä punottaa.

Mut en oo ainakaan väsyny tai tokkurassa töissä.
Ja tänään viel pitäs olla täällä puol neljään, ni saisin sen saldon koottua.

iha jees olla. Varsinki, ku on jo torstai. Si enää huomine ja si pois, ai että. :)

Hymyilyttää!
Alan pikkuhiljaa tajuamaan uuden tietsani sielunmaailmaa, tänään on perjantai, nukuin hyvin viime yön, ja tänään Lahteen! ^_____^
Plus et äippä ja iskä tulee sunnuntaina kylään ja saa hirvenlihaa

Helsinki - Frankfurt - Dubai - Abu Dhabi - Sydney - Bangkok - Kööpenhamina - Helsinki

Ja sit viel äiti ja isi *sydän*

Tanssimaan pitkästä aikaa *jiihaa**tanssittel*

Ikävä toi myös mieleen hyvät muistot. Voi apua mitä kaikkea koinkaan siellä. Englanti on *sydän* Toivottavasti pääsen joskus vielä siellä käymään *haaveilee*

Mä taidan nähdä valoa tunnelin päässä. Toivottavasti näkisin oikein.
Kyl tää tästä.

Toistaseks aamu alkanu ihan hyvin. Sain vihdoin laitettuu nettiin Inarin-kuvatkin ja mailattua siitä systerille ja äipälle. Oon valmis lähtemään Pasilaan. Toivottavasti sieltä messuilta tarttuis jotain kivaa mukaan :)

Hemmetin iloinen siitä, kuinka upeasti äitin ja iskän lomareissu menny toisella puolen maapalloa. Ovat saaneet hemmetisti elämyksiä ja uusia kokemuksia, eikä vastaoinkäymisistä tietoakaan. iskäkin jaksanut hyvin ja voinut oikein hyvin. :)
Kaiken lisäks itelläkin pian loma eessä ^______^ viikon verran pois kaikesta paskasta, jeeeee

lyhyesti ja ytimekkäästi: :))

On tää kyllä jännää, miten erilaisia kissat voivat olla, vaikka ovat samoista vanhemmista. Tämä uusi tulokas, Móses on kaikinpuolin täysin päinvastainen mitä Gizmo on. Gizmo on korkeajalkainen, ylväs, erittäin hoikka, se nukka mitä on iholla on ihan silkkistä ja Gizmo on nopeaälyinen ja todella nopeatoiminen, energinen, suorastaan riehakas ja naama rodulle tyypillisesti aika ruttuinen. Gizmo on myös hyvin nirso, eikä koskaan kerjää mitään ruokaa.

Móseksessa kaikki on sit päinvastoin lihava kun mikä, kun sen ottaa syliin ei kaverilla ole mitään ryhtiä, on ihan kun pitelisi löysää p****aa käsissään, tosin aika kivan tuntuista sellaista. Naamassa ei ole rutun ruttua, se siis näyttää tavalliselle kissalle, vaikka pitäis olla sfinksimäisen ylväs ja patsasmainen. Karvaakin on ihan liikaa ja se karva mitä siinä on, on sellaista teräslankamaista ja karkeaa. Pää on liian pieni vartaloon nähden, jalat on lyhyet ja paksut ja vatsa on niin iso, että viistää maata. Gizmo oppi nimensä päivässä, Móses ei vielä viikonkaan jälkeen reagoi nimeensä mitenkään. Ei ehkä laatikon terävin veitsi Mósekseen saa kunnon liikettä ruoalla, se rakastaa kaikkea ruokaa.. lajilla ei niin väliä, ruoka kun ruoka.

Mutta voi että Móses on herttainen *sydän* Maailman kiltein ja herttaisin 'pikku' poika. Oikea äidin löllykkä.

Mun pojat *sydän* ja se ykskin mukaanlukien, joka ei oo kissa.. *sydän*

Hitto, mä OON hullu kissanainen

Ei vittu! Suomi voitti Brasilian lentopallossa 3-2. Suomi, Suomi!

[q]kindertin, 25.9.2009 12:11:
---
Peppermint, 25.9.2009 11:40:
Jotenkin tuli ihan klubbari mieleen

---

Mmmh, onneks tää ei ole ollut päivittäin ässäboxissa viimisen viikon ajan.. *nalkuttel*
[/q]
Niin! Ettekö te ihmiset seuraa sitä tärkeintä uutiskanavaa? Shame on you.

Tuolla ulkona on kyl nyt niiiiin kaunista! Melkein epätodellisen näköistä kun on puut valkoisina ja taivaskin on melkein vitivalkoinen.

Vaihdoin autoon talvirenkaat, niin ei pääse liukkaat kelit yllättämään. Eilen sain käytettyä sen katsastuksessa ja läpi meni! Ensi viikolla kun vielä käy näyttämässä huoltosedälle, niin saisi autohommat kokonaan kuntoon

Ihanaa olla taas Suomessa. Kotona

O