päivän :)

Back to häröily O

lassi ja leevi saa aina hymyilemään..

linkki

[q]yuna:
lassi ja leevi saa aina hymyilemään..

linkki
[/q]
aamutyrskähdys

ilma on kivan viileä

Tänään illalla tulee kulta käymään ja se tarkoittaa jotain oikein kivaa.

[q]innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*
[/q]
Puistokemisti oli kans top 10:ssä, liekö sitten sama tyyppi.. tarttui silmään

[q]yuna:
vihoviimeinen työpäivä...sitte vaan lomalle..(joka kestää huiman viikon verran*hmph*)
[/q]

samma här

[q]Pygmi:
---
innae:
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*

---

[/q]

Puistokemisti oli siinä 7. tietämissä...

[q]Pygmi:
[/q]

Minikakara ja Puistokemisti ovat eri tyyppejä. Eniten listassa pisti hymyilyttämään kun sinne on päässyt/on pistetty eräs dj joka käyttää oikeaa nimeään.

Sain juuri tietää lukujärjestykseni

[q]innae:
[/q]

Mä olin sijalla 13. (Kivipuutarha),
mut pistää vähän katkeraks, koska
mulla on ollu paljon hauskempiakin
pseudonyymejä, esim. Ampumavälikohtaus
ja Murhatuomio

[q]S-T:
Hain lukukausitarran opiskelijakorttiin ja opinto-oppaan - suunnittelin itelleni 32ov opintoja ensi lukuvuodeksi (vielä kun saisin suoritettua ne kaikki...)
[/q]

Kyllä ne suoritettua saat*hymy*
Vaikkakin oli ”pelkkä” ammattikoulututkinto, 160ov 3 vuoteen sai itse tehdä että sai paperin käteen.

[q]Tres:
---
innae:

---

Mä olin sijalla 13. (Kivipuutarha),
mut pistää vähän katkeraks, koska
mulla on ollu paljon hauskempiakin
pseudonyymejä, esim. Ampumavälikohtaus
ja Murhatuomio
[/q]

Top10

[q]sapeli:
sain myös nukuttua ihanasti...
[/q]

Nukkuminen on pop*hymy*

[q]Pygmi:
OHO! En olis uskonut! Mä tarkoitin, että liekö sama häiskä kuin minkä nickinen löytyy klubbarista. Huono sanavalinta, myönnän.
[/q]

Juu, hemmot lyötyvät klubbarista samoilla nimillä. Ei kyllä ihan heti auennu et tarkotit tota

[q]Apo:
---
Pygmi:
---
Minikakara ja Puistokemisti ovat eri tyyppejä.
[/q]
OHO! En olis uskonut! Mä tarkoitin, että liekö sama häiskä kuin minkä nickinen löytyy klubbarista. Huono sanavalinta, myönnän.

[muokattu 11.8.2004 14:13]

Hain lukukausitarran opiskelijakorttiin ja opinto-oppaan - suunnittelin itelleni 32ov opintoja ensi lukuvuodeksi (vielä kun saisin suoritettua ne kaikki...)

Illalla pikkusiskon synttäriä viettämään nepalilaiseen ravintolaan *sydän*

Lisää nopeutta Welhoon

[muokattu 11.8.2004 19:13]

Oli eilen illal niin kivaa et heräsin tänää erittäin onnellisena

Koulussa oli mukavaa ja tänään kaikki o ollu vaa kivaa hyvä päivä pitkäst aikaa

O