päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,768
- 1,769
- 1,770
- 1,771
- 1,772
- ...
- 2,345
- Seuraava »
söin just ehkä maailman parhaimman munkkirinkilän....*hih*
SAIN VAKKARITYÖPAIKAN!!!!!! *iloinen**plur* Jee! Mahdollisuudet saada toi duuni oli ehkä viidennes. Ai saakura et oon onnellinen ^__________^
[q]misi:
Viimeinen työpäivä ennen kesälomaa ja huomenna Itävaltaan katsomaan lunta..
[/q]
mä haluun myös!
Sain taas yhden koulukirjan luettua loppuun, opintorekisteriinkin oli taas merkitty yksi uusi suoritettu kurssi - olen taas 2ov lähempänä valmistumista
Sain oman kämpän vihdoinki siivottua ja tehtiin äsken kullan kanssa ruokaa...ja kohta pääsee syömään
Sain hyllynn ja pölynimurin :)
[muokattu 10.8.2004 20:55]
oli niin kivaa raksun kanssa *sydän*, aika vaan loppu kesken :(
sain myös nukuttua ihanasti... ja myöhemmin tänään luvassa kaikkea kivaa ohjelmaa kivojen ihmisten seurassa
[q]djmg:
Upee päivä,ja kaikki menee muutenki aiWan loistavasti!
[/q]
No todellakin
Aamu ja lahjat ja ilta....ihanat tytöt ja ihana kuva *sydän*
Keskiviikko vapaapäivä... Voisinpas menä kuuntelemaan Happoradiota vaikka Kappelin terdelle kun on tuttu huomenna ovella...
Ja Taina-beibs on hengissä Intiassa.
Näen rakkainta ystävääni tänään pitkästä aikaa
[q]Nancy:
---
keijukainen:
---
Nancy:
pääsin lääkelaskuista läpi...*plur* nyt mul on ihan virallinen lupa antaa nappeja potilaille, tosin valvovan silmän alla...*hymy*
---
Onneksi olkoon Se on niin pienestä kiinni...ite oon jo yhen kerran ne päässy läpi mut nyt sit joutuki uudestaa tekemää ja joudun uusimaa...ja yhden pienen virheen takia
---
kiitos...*kiitoskiitos* toi on kyl niin pienestä kiinni...ja kun mun matikkapääni on tyyliin et 1+1=5...*ding*
[/q]
Sama täällä... mulla ois ens viikolla uusinta. Toivottavasti tällä kertaa saisin kaikki oikein
huono huumori
Hukkasin kotiavaimet ja jouduin eilen n. klo 24 soittaa huoltoyhtiön avaamaan oven... ja 20 euroa kiitos Siitä asti hakannu päätä seinään; kuinka joku voi saatana olla näin TYHMÄ !?!?
Sitten soitti Enkeli joka kysyi että kuules, puuttuuko sulta avaimia, mun autossa on jotku ylimääräiset... -Luojan Lykky! MINUN avaimeni!
En vois olla onnellisempi nyt
[muokattu 11.8.2004 10:33]
se ihana nainen mun elämässä *sydän*
Dösään tuli kaksi dinosaurus-ikäistä mummua, jotka istuivat keskiovien jälkeisiin penkkeihin. Matka oli vissiin todella jännittävä, sillä molemmat puristivat rystyset valkoisina edessä olevaa, poikittaista tankoa. Molempien käpälät oli vielä sen verran lyhyet, että niiden piti nojata eteenpäin. Näyttivät siltä, kun tönöttäisivät vierekkäin vuoristoradassa.
Mihin nekin luulee siitä putoavansa? Varsinkin se ikkunanpuoleinen? Vai onko dösämatka tosiaan sen ikäisille vuoristorataan verrattavissa oleva, jännittävä kokemus?
Kalja.
Toinen päivän hymy on eräs uusi karvainen kämppis, joka aamulla herätessäni kurkotteli häkistään merkitsevästi *sydän* Reagointi ilmeisesti kesti liian kauan, koska tämän jälkeen lenteli ruokakuppi pitkin häkkiä ja pupu perässä hirveellä raivolla heh, nälkä?
Kuokki inssi läpi...Hyvillä kehuilla tietenkin
ja muutenki ilma vaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,768
- 1,769
- 1,770
- 1,771
- 1,772
- ...
- 2,345