päivän :)

Back to häröily O

Nyt-liitteestä;
-----
Rammstein Suomeen
Saksalaisyhtye Rammstein esiintyy Helsingin Hartwall Areenalla 24. marraskuuta. Yhtyeen uusi levy ”Reise Reise” ilmestyy kuitenkin jo sitä ennen, 20. syyskuuta. Ensimmäinen tiukka single ”Mein Teil” soi jo radioissa. Itäsaksalaista alkuperää oleva Rammstein on tunnettu hätkähdyttävistä esiintymisistään, joissa lieskat ja räjähtävät ilotulitteet ovat näyttävässä roolissa. Vankkaraamisen laulaja Till Lindemannin luotsaaman 6-miehisen yhtyeen melodramaattinen musiikki on raju sekoitus metallia ja teknoa. Pääosin saksankieliset sanoitukset ovat provosoivia. Tunnelmat vaihtelevat ironiasta goottikauhuun ja mustasta huumorista sadomasokistisiin fantasioihin. Liput Helsingin-keikalle tulevat myyntiin viikon kuluttua tiistaina Lippupalvelussa. Liput maksavat 41/44 euroa
--------
o/
Voisnpas mennä

Yks ainoo puhelu *sydän* Se on päivän
Ja varmaan koko ens viikonkin *huokaus*

[muokattu 11.8.2004 19:36]

[q]Jazmine:

[/q]
Meitsi oottaa vielä sitä puhelua *grr**hali**blush*

Aurinko paistaa ja Orkidea soittaa tänään Kiasman nurtsil!

Tein kullalle ruokaa ja kouluki alkaa tuntua jo ihan kivalta paikalta

[q]DominikH:
---
Jazmine:

---

Meitsi oottaa vielä sitä puhelua *grr**hali**blush*
[/q]

Kyl se sieltä viä tulee

Eilinen ilta

Heräsin oman kullan pusuun ja haliin ja onnentoivotukseen.
*Naurahdus* miltäköhän mä sit näytin, pölmistynyt ilme, hiukset hapsotti joka suuntaan ja vain toisen silmän sain auki. Ja silti toinen jaksoi sanoa mua kauniiksi. *sydän*

Päivä kyl alko ihanasti...

Loppu duunit tänään. 2½kk ollu duunissa josta en tykkää yhtään ja joka päivä vitutti lähteä sinne. Teinpä sitä vaan että saan vähän rahaa ja nyt se on loppu. Nyt alkaa sit 2 viikon kesäloma

lintsillä tänään hanin kanssa *sydän* tulireki on mun uus lempilaite!

[q]Lesz:

”Espanjan Kaupallinen Lähetystö kutsuu Teidät ANIEME -04 messuille madridiin lokakuun 27 - elokuun 2. ajaksi.”
[/q]

Lokakuun 27 - Elokuun 2. ajaksi? No kyllä munkin päivän :) olis jos sais kutsun lähes vuoden kestäville messuille..*muhaha*

Lauantaina duunipaidassani tulee lukemaan: Humpan tahti, polkan mahti....*muhaha* Meillä on kylläkin elonkorjuu-tanssit muttamusta tuo on vaan niin huvittavaa (tai sit oon sen verta väsky että tuokin naurattaa*muhaha*)*hih*

Äidin luona videolta katsomani *sydän*Maija Mehiläinen*sydän*

Tää päivä on kyllä ollu niin kaikin puolin hieno, mitä nyt käyn vähän ylikierroksilla väsymyksen takia Vielä kun menis tää loppuviikko nopeasti niin pääsis näkemään taas mun murua

bileeeeet

tästä päivästä tulee jännä... :)

loma

-mökillä oli ihanaa, yhden tosi ihanan söpöliinin kanssa
-huomenna pääsee haikkoon, sen saman kanssa *sydän*

Oon saanu huonettani jo huoneen näköiseksi.. Ja kissat tykkää uusista kämppiksistä.. *sydän*

”Espanjan Kaupallinen Lähetystö kutsuu Teidät ANIEME -04 messuille madridiin lokakuun 27 - marraskuu 2. ajaksi.”

Ah, ilmaiset lennot, ilmainen viiden tähden hotelli, ilmaiset messut, ilmainen matkavakuutus, ilmainen ruoka&juoma ja ilmaset kuljetukset.

Tämän kuukauden pelastus!

edit: sarkasmia jna:lle

[muokattu 13.8.2004 10:23]

synttärit!! tänään muutenkin kiva päivä, vasta 12 töihin.

O