päivän :)

Back to häröily O

fiilis & miiza

Pelkkää hyvää kuuluu tähän päivään vaikka on lekendaarinen perjantai 13. päivä. Pitää varmaan pysytellä loppupäivä sisätiloissa ja koputtaa puuta!

+olin lastenhoitaja koko päivän 1-vuotiaalle tytsälle, ja yksikään keksimistäni kauhuskenaarioista ei toteutunut*hih*
+koneisto...*iloinen*

Päivän :D;
joku oli vienyt kultin autosta sonyn cd-soittimen joka on ihan kakkana. Ei soita cd-levyjä kunnolla, radio pätkii ja hukkaa kanavia, etupaneelissa on mennyt kai kosteutta sisään kun se ei toimi mitenkään hyvin. Ja mitään skobet ei ollut kelvannut, ainoastaan cd-soitin (joita myydään käytettynä (ehijä) n.30e). Ja ainoastaan mitkä asiat harmittaa että Marilyn Mansonin levy meni mukana ja johdot oli vedetty hajalle. Ja varas saakoon pitää sen soittimen, se on ihan paska*muhaha*

Sainpas imuroitua koko kämpäm tänään. Saa loikoilla loppu päivän...

[q]MiSSy*:
Mun IHANA herkullinen mies tekee hyvää ruokaa meille... *sydän*
[/q]
toivottavasti maistui hyvälle *vink**sydän*

Olympialaisten kunniaksi tuli hankittua pari litraa Ouzoa

np: DJ Painkiller - The Painkilling sessions 1-2

”päivän :)” koska tämä herätti mut koko päivän kestäneestä horroksesta....uijuijuijui!!!*iloinen*

Koneisto *sydän*
Juuri palailin kotiin väsyneenä mutta onnellisena.
Oli pitkästä aikaa niin upea olo että välillä joutui ihan yrittämään pitää naamaa edes vähän peruslukemilla, eikä sellaista typertyneen onnelista hymyä koko ajan.... En muista milloin viimeksi on ollut niin kokonaisvaltaisen onnellinen olo. Vaikka jostain syystä tanssiminen ei lähtenyt luonnostaan käyntiin (ehkä liikaa intoa ja odotusta sen suhteen, niin meni hieman lukkoon), niin silti nautin joka sekunnista täysillä.

Mun IHANA herkullinen mies tekee hyvää ruokaa meille... *sydän*

*aplodit*Mamokin tutut ihmiset*aplodit*

[q]innae:
SM reikäpeli
[/q]

päivän :) on viime viikonloppu (joka alkoi siis torstaista) - ja eritysesti perjaintai-aamun ihanan pehmeä nukkumapaikka lattialla sohvatyynyjen päällä *sydän* ei ole koskaan ollut oikeasti niin sellainen olo että nukkuisi pilven päällä... tai pilvessä

edit: ai niin, ja Finding Nemo... ja se kuinka mä onnistuin spoilaamaan yhden jutun vaikka oli justiinsa sanottu kuinka ihmiset vihaa sitä sori...

[muokattu 16.8.2004 04:55]

Luin telkku.comista Nelosen ohjelmia ja SM reikäpeli osui silmiini (golf-turnaus)*muhaha**hahjust*

on vaan hyvä olla kun on elämässä kaikki jotakuinkin kohdallaan :)

Tämä on myös viime viikon :) (tai jopa :D)
Se on erittäin huvittavaa että saman firman muiden yksikköjen työntekij't ovat tulleet kysymään multa että kun he kuuli että mä olen irtisanonut itseni niin onko se totta? Huvittavinta tässä on se että jokin tärkeä info ei niin millään mene eteenpäin mutta sitten yhden ihmisen irtisanominen kyllä on tiedossa hyvin monellakin ihmisellä*muhaha*

Kävin hakemassa uuden ajokortin tänään *heiii**piis* (lupa tappaa *pahis*)

[q]innae:
Tämä on myös viime viikon :) (tai jopa :D)
Se on erittäin huvittavaa että saman firman muiden yksikköjen työntekij't ovat tulleet kysymään multa että kun he kuuli että mä olen irtisanonut itseni niin onko se totta? Huvittavinta tässä on se että jokin tärkeä info ei niin millään mene eteenpäin mutta sitten yhden ihmisen irtisanominen kyllä on tiedossa hyvin monellakin ihmisellä*muhaha*
[/q]

Kyllähän tommoset huhut tottakai lähtevät kiertoon alta aikayksikön. Itse muistan kun taannoin irtisanouduin entisestä työpaikastani niin puolen tunnin sisään sain onnittelutekstiviestin duunikaverilta, joka sillä hetkellä oli opiskeluvapaalla *nauru*..

2 viikkoa lomaa

[q]MaSari:

Mun tän päivän :) on se, että tajusin juuri että mun elämässä on tapahtumassa juuri näinä viikkoina niin ihania ja valtavia muutoksia että meinaan haljeta riemusta pääsin haluamaani kouluun, pääsin hyvään työpaikkaan ja kaikenlisäks saatiin uus kämppä Vantaan puolelta, sellanen iso,valoisa, nätti ja järkevästi suunniteltu missä on KAAPPITILAA ja se sijaitsee mitä loistavimmalla paikalla!!!!!! Voi tätä onnea *sydän*
[/q]

ihanaa.. onneksi olkoon..
Minnepäin vantaata meinaat muuttaa?

Mun päivän hymy on se että ihana vkl takana sapsun ja lintusen kanssa... kyllä me ollaan hyvä triio jäi tosi ihana fiilis ja tänään oon jaksanu sitten siivoilla ja hoitaa kaikkia erillaisia pikkuhommia kuntoon mitkä olin jättäny vähän takavasemalle...

Heräsin onnellisena... ihana kulta oli mielessä ensimmäisenä... uuteen päivään herääminen on kerranki miellyttävää! *sydän*

O