päivän :)

Back to häröily O

[q]flaikku:
Just tuli puhelu et oon saanu peruutuspaikan, ja pääsen alottaa
opiskelut ens maanantaina !! *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

piis,
.m
[/q]

Hieno homma Flaikku, ONNEKS OLKOON!!! *aplodit**hali* Mihinkä opinahjoon oot menossa?

Mun tän päivän :) on se, että tajusin juuri että mun elämässä on tapahtumassa juuri näinä viikkoina niin ihania ja valtavia muutoksia että meinaan haljeta riemusta pääsin haluamaani kouluun, pääsin hyvään työpaikkaan ja kaikenlisäks saatiin uus kämppä Vantaan puolelta, sellanen iso,valoisa, nätti ja järkevästi suunniteltu missä on KAAPPITILAA ja se sijaitsee mitä loistavimmalla paikalla!!!!!! Voi tätä onnea *sydän*

*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*

[q]sapeli:

päivän :) on viime viikonloppu (joka alkoi siis torstaista) - ja eritysesti perjaintai-aamun ihanan pehmeä nukkumapaikka lattialla sohvatyynyjen päällä *sydän* ei ole koskaan ollut oikeasti niin sellainen olo että nukkuisi pilven päällä... tai pilvessä
[/q]

Noniih, nyt en enää ihmettele, miksi mies hymyili niin maireasti unissaan, kun pompin sun ruhon yli tiuhaan tahtiin. On se upea näky kun iso mies nukkuu, rutistaa sohvatyynyä ja hymyilee kuin olisi juuri saanut tietää voittaneensa lotossa.

nähdä jone sanattomana hietsussa oli

Uusi duunipaikka on aivan yliveto, saa tehdä aidosti merkittäviä hommia kehitysyhteistyö- ja ympäristöhankkeiden parissa ja työkaveritkin vaikuttavat ehdasti omituisilta positiivisella tavalla, vaikka ovatkin aikuisia.

Ja sitten on vielä se yksi ilolintuhuuhkaja...

On se elämä makoisaa, maistuupi hattaralle ja vesimelonille.

hymyilyttää :)
ihana päivä *sydän*

Nytten olo todella hywä...
alkaa taas olla voimia...

Kävin vaavin kanssa koirapuistossa ja siellä oli 2 tosi kivaa koiraa. Sai mamman hauveli juosta puhtinsa pois. Harmi vain ettei ole ketään koirakaveria jonka kanssa käydä usein leikistelemässä.

[q]Elwira:
Eilen sain laadukasta seksiä
Tänään haluan lisää *sydän*
[/q]

Anytime *sydän*

kävin tänään työhaastattelussa... sain heti tuloksen. ja sain sen paikan se on oikeesti juuri valmistuneen merkonomin, ilman alansa kokemusta niin unelma paikka et huh... oon niin innoissani, mun ihan ensimmäinen vakkari normaali työpaikka...

[q]MaSari:
Danke Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella
[/q]
joo jokiniemi on tosi jees paikka,varsinkin kun mäkin asun täällä*nauru*

[q]Maihku:
---
MaSari:
Danke Muutetaan Samulin kanssa täältä Keravan perseestä pois tonne Vantaan Jokiniemeen On kyl ehkä yks parhaimmista mahdollisista paikoista asua just nyt tällä elämäntilanteella

---

[/q]

Jebajee.. ja meitsiki parin km päässä..

.m

[q]UnityF:
ihanaa.. onneksi olkoon..
Minnepäin vantaata meinaat muuttaa?*
[/q]

MaSari:

---
Maihku:

---
[q]flaikku:

Jebajee.. ja meitsiki parin km päässä..

.m
[/q]
kaikki hyvät asuu täällä suunnalla*jiihaa*

Mä oon ihan super-motivoitunut! Nukuin viikonloppuna mökillä ja tapasin vanhemmat pitkästä aikaa. Aloitin eilen syksyn urheilut oikein tosissaan ja sain myös suuren kiven vieritettyä sydämeltäni (kiitos sinne suunnalle minne kiitos kuuluu). Tuntuu kuin tämä olisi loppuelämäni ens... anteeksi, toinen päivä. Ja kaiken lisäksi kiksu maistuu Jannelle entiseen malliin, tikidii!

”Stronger, wiser and more confident than ever.”

[muokattu 17.8.2004 07:22]

nyt koulussa johon halunnut jo parisen vuotta ja ainaskin näin alkumetreillä innostusta on ja kavereilla menee asiat hyvin, itsellä menee asiat kaikinpuolin kivasti jne...
eli siis ei pelkästään päivän hymy vaan kuukauden hymy! :)

[q]Elwira:
Mä olen niin *sydän*
[/q]

aijaa*hymy* tätä näyttäisi olevan ilmassa.....

tosiaan tossa viikko sitten tapasin tosi ihanan ihmisen....

*jiihaa**nauru*

Jotenkin vaan kutkuttaa kivasti masussa. Kait johtuu siitä että näkee erään hauskan hattaraisen hepun tänään. Tai siitä että päässä soi kivoja biisejä. Tai että kotona odottaa SImpsonien kymppikausi ja Six Feet Underin neloskauden kaikki tähänastiset jaksot. Tai sitten aivokemia tekee vaan kepposiaan. Se ja sama, ihanan ihastunut ja euforinen olo.

Nukuin pommiin ja myöhästyin töistä, mut onneks sain uuden biisin raakileen hyvin alkuun ja onnistuneesti purkkiin

Töitä vain taas se 13h (joista 6h palkallisia) ja silti naama hymyssä :)

(voisi harkita lääkitystä)

O