päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,774
- 1,775
- 1,776
- 1,777
- 1,778
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Individual:
Sain hommattua itselleni ja kaverille Rammsteinin liput, ihan hyviltä paikoilta vielä...
[/q]Iha hyvät show:t...Jostai kuullu ja nähny vaa *hymy*Onneks olkoo vaa!
Päivän repeilyt sai,ku joku uuvatti (kenties napsinu jtn)kehtas väittää et MÄ oisin Raakel Liekin näkönen *muhaha*Totuus on lähempänä tollasta ->*possu*
Aubaden uusin mallisto
On kyllä taas niin silmiä hivelevän kauniita alusvaatteita, että... (on pakko saada rahaa jostain)
mulla on maailman hienoin korsetti!
joo tuli toinen työhaastattelukutsu tälle viikolle tänää^^
Paljon kynttilöitä *sydän* pimeys
Eilen sain namia ruokaa :)
mulla on puhdas, shampoontuoksuinen ja iloinen koira
[q]Elwira:
Tänään saan auton korjaamosta ja kokkaan kullalle illalla hmm... itse tehtyjä lihapullia oma tekoista perunamuusia ja...
[/q]
mä tuun kans illalliselle
Sain hommattua itselleni ja kaverille Rammsteinin liput, ihan hyviltä paikoilta vielä...
[q]Elwira:
---
Pygmi:
---
Elwira:
Tänään saan auton korjaamosta ja kokkaan kullalle illalla hmm... itse tehtyjä lihapullia oma tekoista perunamuusia ja...
---
mä tuun kans illalliselle
---
Voisit muuten tullakkin joskus. Kuinka pupu voi? onko se terrorisoinu vielä?
[/q]
Nyt se on ollut oikein sievästi Eilen seistiin tunti ulkona pällistelemässä, kaveri loikki hirveitä megapomppuja yli mättäiden. Tänään pitäis vähän lyhentää kynsiä... On se niin kiva *sydän* Joka päivän hymy ehdottomasti.
on niin hyvä mieli, kun ei oo paha mieli =)
-masussahölskykolauhuu
tänäää rastat...
[q]Kolibriscope:
tänäää rastat...
[/q]
vähän siiiistiiiii
[q]sOuphy:
Chènda kissan aamu purnaukset.
Mulla hirveä kiire töihin ja pieni söpöläinen vaan kiehäytyy ja kiipeää pakolla syliin ja hyppää selkään kun laitan kenkiä ja kehrää ja pukkailee..
uij.*sydän**sydän*
Se sulonen kyllä pelastaa aina päivän. Maanantainkin.
[/q]
Kissat on ihania *sydän*
Mulla kauhea ikävä meidän neljää kissaa, jotka viettää kissanpäiviä kouvolassa. Onneks vkloppuna pääsee niitä kattomaa
Näin yhden kaverin pitkästä aikaa kun olin koiran kans lenkillä. Ainoa miinus tässä on se etteb saabut hänen numeroaan sillä puhelimeni oli jostain syystä mennyt pois päältä*hmph*
Jeee vika koulupäivä tällä viikolla ja tänään sitten ilta päivällä lähden espooseen
muutenki o vaa hyvä fiilis
rakkaan lähettämä viesti alotti tän päivän kyl mahtavasti :)
Hyvät yöunet inspiroivan keskustelun jälkeen *sydän*
Mun edellisen koulun porukat laittoi mulle ihan hohtavan suosittelukirjeen *sydän*
Yhdellä ihanalla on tänään synttärit ja mulla on hänelle yllätys
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,774
- 1,775
- 1,776
- 1,777
- 1,778
- ...
- 2,345
- Seuraava »