päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 998
- 999
- 1,000
- 1,001
- 1,002
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vielä neljänä aamuna herätys 6:15, sit viikko lomaa 
Päivän :) väsymyksestä huolimatta on pieni aamusöpöily kullan kans *sydän*
Kentiltä ilmestyy lokakuussa uus levy -> marraskuussa ne aloittaa kiertueen Helsingistä -> mulla on liput kentälle
[q]H3li, 13.8.2007 14:10:
sain hoidettuu itelleni työharjottelupaikan muutamaa minuuttii ennen koulun alkua, vaik oikeesti se ois pitäny järkkää jo kesän alus. luotan aina hyvään onneen :)
[/q]
LOMARAHAT!!!
[q]Verano, 13.8.2007 13:18:
Kentiltä ilmestyy lokakuussa uus levy -> marraskuussa ne aloittaa kiertueen Helsingistä -> mulla on liput kentälle 
[/q]
kentti esiintyy... kentällä. *täh*
eli vähän niinku pentti esiintys pentillä. 
ei hemmetti taitaa parin yön unettomuus vähän väsytt'' ku naurattaa *igor*.
Hietsu!*sydän*
Uiminen!*sydän*
Marsu!*sydän*
vapaa päivä *sydän* sain vietyy yhden työhakemuksen.. ja nyt pitäis koittaa hakee jotain muita töitä kans.. haluun niin pois tuolta missä nyt oon
blogissa meni rikki laskurissa 2000 raja! iso hymy kun en yhtään odottanut niin suurta suosiota.
myös. sain kaasulämmittimeeni lisää kaasua! hooray :D
[q]Eccu, 13.8.2007 23:06:
Päivä suokissa 
[/q]
Copy that... elämä on ollut muutamana viimepäivänä kliffaa taas pitkästä aikaa ja se on sitä just tässä ja nyt myös.
digiboksi&viasat'in katselukortti. *sydän* ..ja takas futonille loikoilee.->
Viikon loman ja jumppatauon jälkeen steppi teki tänään oikein hyvää, nyt on just loistofiilis!*iloinen* Huomenna sit pumppiin, sitä oon kyl jo odottanutkin.*joo* Tuntuu et viikossa on kaikki lihakset ihan rupsahtanu vaikkei se mahdollista ookaan.*nauru*
Elacinit tulossa... Kauan se kesti (päätös hankkia ja järkätä rahat) mutta nyt sitten viimein...
[q]H3li, 13.8.2007 20:57:
ai määkö? *sydän*
[/q]
sardinian reissu <33 ja tänään varmistunut ens kuussa oleva doug wilsonin 2päivän bujinkan seminaari dublinissa. *kullipoks*
[q]Miinapiina, 13.8.2007 20:37:
mun paras ihana ystis *sydän*
[/q]
ai määkö? *sydän*
Nyt on kämppä puunattu het viimesen päälle kunnolla.*hihu*
[q]Ana-5000, 13.8.2007 23:12:
..loma..
[/q]
Niihän sä luulet!!
*securitynappia paineskelen*
Treffit kivan tytön kanssa.*iloinen*
Neljäs päivä koulua edessä, en olis vielä viikko sitten uskonut, miten helvetin hyvältä tuntuu herätä ajoissa ja päästä mielekkään aktiviteetin pariin. Oma ihanuutensa työttömänä koomailussa tietty oli, mutta kivaa olla edes semisti yhteiskuntakelpoinenkin välillä.
Sisko sai eilen illalla vauvan, ja musta tuli täti!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 998
- 999
- 1,000
- 1,001
- 1,002
- ...
- 2,345
- Seuraava »