päivän :)

Back to häröily O

Hyvät ajelut autolla kaverin kans äsken :)
ja toinen että löysin kauan kadoksissa olleen ruuvimeisselin :)

[q]spoinkel, 11.8.2007 05:27:
Tämä ei ole ihan tän päivän juttu, mutta Jyväskylän Länsiväylän supermarketissa on ilmeisesti kesäduunissa kassalla niiiin ihkusöpö tyttö! Tulee aina valittua se kassa, jossa hän on töissä. Valitettavasti meikäläisen hurmurintaidoilla ainoat pick up linet, joita osaan hänelle sanoa, ovat "pankille" ja "kiits".

Tuli samalla tsekattua, siinä marketissa ei ole edes mitään palautteenjättökanavaa ruusuille/risuille. No, joka tapauksessa tuo piristää aina päivää.
[/q]

Haluaisin niin paljon olla tossa asiakkaan roolissa, koska olisi niin hienoa, jos voisi/olisi pokkaa kirjoittaa joskus kuittauksen yhteydessä oma puhelinnumero kuitin reunaan

vapaailta...ja aamu*känni*

Mun kaveri saa vauvan joulun jälkeen*pepsodent*Ystävät ja tutut alkaa huolestuttavasti lisääntyä ja vakiintua. Me viihdytään onneks susiparina*pahis*

ei voi päivä tästä paremmaks enää mennä! koko päivä auringossa ja järvessä uimassa ja illalla redrumiin tästä se kesä vasta alkaa :D

[q]-Santtu-, 11.8.2007 17:51:
Hietsu!*sydän*
Uiminen!*sydän*
Marsu!*sydän*
[/q]

Hietsu, Uiminen ja Näpsä *sydän*

Pari asiaa eiliseltä hymyilyttää. Loistava seura ja ihan mainio viikonloppu kehittymässä.

Nyt o Niin hauskaa et jos hauskempaa olis ni joutuis laitokseen

[q]anniharha, 11.8.2007 07:05:
---
spoinkel, 11.8.2007 05:27:

Jyväskylän Länsiväylän supermarketissa on ilmeisesti kesäduunissa kassalla niiiin ihkusöpö tyttö! Tulee aina valittua se kassa, jossa hän on töissä.

---

En tiedä ollaanko oltu samassa jonossa, mut sellaisen olen sieltä itsekin pongannut Voiskin käydä kohta ostamassa vaikka maitoa ja sokeria
[/q]

Heh, mäkin oon huomannu saman

Viimenen kiinniolo viikonloppu intis takana..
Kohta pääsee Reserviin!!*aplodit**piis*

Yks ihanainen kävi piristämässä mun päivää :) Olipahan kivaa <3

.m

[q]Lenita, 12.8.2007 00:56:
Oli muuten luxusjärvi ja luxusetkot <3 kiitos! Harmi ettei voitu lähtee teidän kans redrumiin :)
[/q]

Oli tosiaan niin hauska päivä ja ilta

bileeeeeeet

Muru tulee tänään kotiin *sydän*

Aivan huikean ihana viikonloppu mökillä tyttöjen kanssa

Kesätyöt loppuu huomenna, mut sovittiin tänään että jatkan samaa hommaa vielä tästä eteenpäin. Vähän tylsää hommaa, mut tavallaan ihan jees et saa vähän lisää rahaa ja sillee

se olis sitten niinku matkalippu jo tulostettuna ^^

tänään suokkiin murun ja kavereiden kanssa viettämään lämmintä päivää
kyllä nyt on ilmat hellineet jo jonkin aikaa, toivottavasti jaksaisi vielä jatkua vähän aikaa.

loma alko virallisesti tänään *jiihaa**plur*

enkyllä oikein psyty sanoin kuvailla kuinka onnellinen oon nykysestä elämästä.

Hieno päivä kaikenkaikkiaan minkä lisäks vitun hyvät "erilaiset" reenit ninpo taijutsun parissa ja senjälkeen minä+12irkkua mentiin japanilaiseen raflaan syömään ja parille bisselle. 50% jutuista meni täysin ohi, mutta pirun kivaa oli!

O