päivän :)

Back to häröily O

Ihana ukkoskuuro.. Kutoskerroksesta näkee kivasti kun salamoi, ja toivottavasti ehkä jopa ilmakin vähän raikastuu tän myötä*hymy*

No voi vitsit! :)

Vika kesätyöpäivä ja ukkonen, mitä sitä voi muuta toivoa! Kohta pitäis syömään lähtee ja kastumaan tonne ulos.

[q]pirpeli, 14.8.2007 09:21:
miul on rahaa. tää on uskomatonta. ja siistiä. ja NIIN aikuisen tuntusta :DDDD
[/q]
*täh*
Eks ymmärtäny pyytää stadin aikoina palkkaa?

Löysin mun kadonneen haastattelun ja se on printattuna edessäni ei litterointia pariin viikkoon!

[q]Sankari, 14.8.2007 11:30:
Vihdoinki sataa ja on viileetä.
[/q]
Täällä paistaa edelleenkin aurinko ja on lämmin!*sydän*

[q]Steven Hoaks, 14.8.2007 12:12:
---
Sankari, 14.8.2007 11:30:

---

Missä päin on viileetä Edelleen pirun hiostavaa täällä vaikka olikin sadetta
[/q]Pihlajamäessä.

Aten kanssa eilisiltainen jallun nautiskelu:)
Perjantaina olis rapujuhlat kalastajatorpalla.
Kaikkea kivaa muutenkin tiedossa:)

Torstaina tulee tälle tätille piiiiitkä tukka

Löysin vapusta asti hukassa olleet avaimet yhden kassin takataskusta Ei tullut sit taas mieleen kattoa sieltä aikasemmin, kerrennyt auton ja kämpän kääntämään melkeen ympäri etsiessä niitä.

[q]Sankari, 14.8.2007 11:30:
[/q]

Missä päin on viileetä Edelleen pirun hiostavaa täällä vaikka olikin sadetta

Minun työsoppari muutetaan osa-aikaseksi, ja miulle sanottiin että oon ollu oikea löytö

[q]josbe, 14.8.2007 11:21:
*täh*
[/q]

Juu ymmärsin :D Mut ne unohti maksaa mulle nii paljon, että ois saanu vuokran ja muut maksettua ja että ois jääny vielä käteenki jotain :D
Sain Hesan viimesen palkan, viime vuoden lomarahan, tän vuoden lomarahat ja torstaina tulee vielä uuden Naantalin duunin koko kuun palkka. Kiesus. Ja kulut on laskenu noin 400 euroa. Ei hullumpaa :D:DD

Lähden vihdoinkin Kreikkaan *sydän*
Kunhan jaksa vielä vähän odottaa*joo*

Eiliset konefestarit med jinkso ja anniharha plus monia monia muita :) Ja jatkotki oli ihan jees.

Urheilu*sydän*

[q]astaroth, 14.8.2007 20:11:
HELL YEAH!
[/q]

En tiedä miks, mut mä oon jostain syystä aina mielissäni kun ihmiset pääsee irti duuneista missä ne ei viihdy - hirveen moni on jumissa sellaisissa töissä, eikä syystä tai toisesta osaa tai pysty lähtemään...

Tekstiviesti.

[q]mayah, 15.8.2007 07:43:
Ajoissa töihin aka. ajoissa kotiin

+ et tänään on vihdoin siivouspäivä :D
[/q]
Tuutko siivoon meillekkin?

O